Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Cvakání při přidání plynu
Boční krytka na blinkr
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Tuning
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="WaynE"]Takze teoreticky: Kupim ten regulator, namontujem, zajdem s tym na chip a mam vacsi vykon ? hmmm ? O cipe uvazujem, pretoze sa rad natom jasim a uz mi tie kone nestacia :D Niektore uz mi asi zdochly :D :D[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
Majki
Zaslal: čt prosinec 20, 2012 7:19 pm
Předmět:
3,5b tam je ked z origo, regulatora odpojis hadicku
btw: jak moze mat na 4b malo paliva?
WaynE
Zaslal: st prosinec 19, 2012 3:33 pm
Předmět:
Tak som si to kupil. Dal som tam 4.0 PSI ale nejako neviem podla coho to nastavit. Nastavoval som to podla plynu ako reagoval
Neviete niekto kolko tam dat tlaku ? Aby to este chvilu jazdilo
Edit: Tak som to znizil na 3.1 PSi ... na 4 to malo malo paliva
Inak nehorazne to je citit na plyne.
Strada01
Zaslal: út srpen 21, 2012 9:37 pm
Předmět:
Presne tak.
xseries60
Zaslal: út srpen 21, 2012 9:37 pm
Předmět:
Máš pravdu bílá je přívod červená je odvod.
Strada01
Zaslal: út srpen 21, 2012 9:32 pm
Předmět:
JJ mam presne ten, ale xseries60 to ma blbe popsany.
Majki
Zaslal: út srpen 21, 2012 6:54 pm
Předmět:
a mas ten co Wayne dal na neho link?
Strada01
Zaslal: út srpen 21, 2012 6:41 pm
Předmět:
Ja ho mam namontujes to uplne normalne, seriovej vstrik se delanej na 3b v tomhle bode ma nejoptimalnejsi tvar rozstriku, kdyz mu pridas zmenis tvar a pak nemusi smes optimalne prohoret a zbytecne ti leti nespalena smes do laufu.
Majki
Zaslal: út srpen 21, 2012 5:42 pm
Předmět: regler
mate to niekto nahodene?
ja mam taky pocit ze sa to neda iba tak pretoze potrebujete regulator co ma vstup, vystup a spiatocku a ako tak pozeram po nete aj nejaky adapter na rampu
xseries60
Zaslal: ne květen 27, 2012 6:59 pm
Předmět:
JJ. to bude ono.
WaynE
Zaslal: ne květen 27, 2012 2:16 pm
Předmět:
tu som nasiel este vykkonostny graf
Kód:
http://www.superchips.co.uk/curves/puma17.pdf
Myslis toto ci ine ? na Atmosfericky motor 10 % vykonu.
Kód:
http://www.koisracing.sk/?page_id=176
xseries60
Zaslal: ne květen 27, 2012 2:11 pm
Předmět:
Od toho Superchip je to myslím komplet regulátor + chip na ŘJ. Ale nemám to vyzkoušené. Já jsem s výkonem celkem spokojen
WaynE
Zaslal: ne květen 27, 2012 2:09 pm
Předmět:
Takze teoreticky: Kupim ten regulator, namontujem, zajdem s tym na chip a mam vacsi vykon ? hmmm ? O cipe uvazujem, pretoze sa rad natom jasim a uz mi tie kone nestacia
Niektore uz mi asi zdochly
xseries60
Zaslal: ne květen 27, 2012 2:06 pm
Předmět:
Samotný regulátor nepřidá vůbec nic :- ), ale někde jsem viděl právě kombinaci tohoto regulátoru + chipu. Myslím Superchip a to má přidat výkon na cca. 100 KW. Myslím, že to má i Elton.
ŘJ. si nic neupraví, max adaptuje směs.
WaynE
Zaslal: ne květen 27, 2012 2:03 pm
Předmět:
Pekne popisane a vysvetlene, dakujem. Nechcem dotoho vrazat tazke Eura, len som narazil na ten regulator s prislusenstvom a za 40 euro no cert to vem. Co sa tyka toho SW v RJ, to staci zresetovat RJ a on si to sam nastavi nie?
PS: Kolko zrebcov to vlastne naozaj prida s pouzitim tej vecicky v prvom prispevku? Je pisane ze max. 10% pri acceleracii. Coz je cca 12 koni ale to je kravina.
xseries60
Zaslal: ne květen 27, 2012 1:57 pm
Předmět:
Regulátor tlaku má na Pumě samozřejmě také "přítok" a "odtok" + podtlakovou regulaci.
Zde na foto jsem to popsal, tak jak by to asi mělo být...
Pokud by si chtěl nějaké účinné řešení, tak by to ještě chtělo upravit SW ŘJ. popřípadě dát větší vstřikovače a silnější dopravní čerpadlo. To fordí má myslím 380 kPa.
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund