Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Tuning
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="John"]Jak jsem se cítil, když jsem to dopuštění viděl (z fotek to tak hrozně nevypadá, ale realita byla opravdu krutá) si asi dovede každý na tomto fóru, co má Pumu rád, představit. Když jsem se trochu uklidnil, tak přede mnou stála jasná otázka – 30ti centimetrová díra z boku do auta nutně potřebuje opravu, protože mi zatékalo do kastle všude až do práhu. Jak to opravit? Vzhledem k fotkám všichni uznáte, že původní karosář z Plzně se neosvědčil. Že takto nové plechy po měsíci opravdu nevypadají. Po osobní konfrontaci s tímto „nadělením“ mi jen řekl, že plechu dal jen kousek a zbytek zakytoval. To už jsem však viděl také a o tom kousku plechu pochybuji dodnes. Domluvil jsem se s lakýrníkem z Prahy, který samozřejmě také dělá plechařinu, a který mi po měsíci sám zavolal a ptal se, jak vypadá auto, aniž by o nehodě ještě vůbec věděl. Ptal se ještě na to původní „znovurezavění“. Protože tento člověk opravdu ví, co je to profesionální jednání, kvalitně odvedená práce a získal si moji důvěru, dohodli jsme se, že si opravu lemů a nástřik nechám udělat u něho. Původní dohoda zněla vyříznout zadní lemy, z nového plechu vyrobit nové a nastříkat. Aby to vypadalo lépe, protože auto bylo sice stříbrné, ale nastříkané již 3x předtím, nabídl mi, že mi přestříká i celé auto původní stříbrnou. Jakmile jsem si promyslel variantu s celolakem, probudila se ve mně hluboce ukrytá, ale pořád silná touha po tuningu. Napřed jsme se domluvili na jiné barvě, a tak vznikl prostor pro velké rozhodování mezi klasickou Puma černou, ferrari červenou, oranžovou Focus ST, modrou Ford Puma Racing a světle zelenou metalízou, kde mi jako inspirace posloužila Puma od kolegy z klubu ze Slovenska (Scary). Snad mu to nevadí. Rozhodování to bylo opravdu těžké. Vždy se mi líbila černá, ale když už nový lak, tak je to šance na pořádnou změnu. Největším favoritem pro mě byla Ferrari červená, taková z 599 GTB. Opravdu velká paráda, myslím, že takovou Pumu ještě nikdo nemá. U nás určitě ne a v zahraničí nemám přehled. Protože rozhodování bylo pro mě opravdu těžké (i když svým způsobem příjemné na tohle jsem přece čekal 6 let!), tak jsem musel výběr zúžit na dvě barvy. Prozatím vyhráli ferrari červená a zelená, protože tu jsem na Pumě viděl u Scaryho a je opravdu „famózní“. Nakonec mi hodně lidí červenou rozmlouvalo a naopak zelená měla velký úspěch. Protože se mi také moc líbila a dokázal jsem si ji na voze představit, volba padla právě na ni. Tak jsem se lakýrníkovi pochlubil se svojí volbou a on barvu objednal. Pak jsme se jednou začali jen tak nezávazně bavit o tuningu, resp. jsem začal nahlas ventilovat své sny. Cokoli jsem řekl, že by se mi na autě líbilo a chtěl bych to, jeho odpověď zněla – Není problém, to umíme :). Poté jsem se dozvěděl, že „můj nový lakýrník“ je člověk, který se již přes 10 zabývá tuningem, pracoval na desítkách vozů a některé z nich dokonce vyhráli soutěže u nás i v zahraničí (zejména v Německu). Když si v klidu vyslechl mé představy, zamyslel se, řekl mi na ně svůj názor, mnohé z nich dovedl k dokonalosti a dohoda byla na světě. [u]Tady je dohodnutý seznam úprav:[/u] - [b]Zadní spojler[/b] – rozhoduji se mezi MS design a Japan style, což už je trochu „úlet“ - [b]Zaslepení znaku Ford[/b] - na zadních dveřích (kufr) - [b]Zadní difuzor[/b] – na zadní nárazník - [b]Rezerva[/b] – výměna stávajícího ústrojí za vanu z fiesty - [b]Zadní nadkolí[/b] – nové plechy + jejich vytažení a kapsa - [b]Přední nadkolí[/b] – jejich vytažení - [b]Prahy[/b] – nové plechy a jejich tuning včetně kapsy - [b]Nasávání vzduchu[/b] – na haupně přímo do filtru - [b]Mračítka [/b]– z plastu na míru přes světla - [b]Držáky světel [/b]– oprava - [b]Deflektory[/b] – z Mazdy pod přední nárazník - [b]Vyměnit lištu s gumou[/b] - u okna řidiče - [b]Vyměnit olej včetně filtru[/b] - [b]Měření tlaku v pneu[/b] – zabudovat do přístrojové desky - [b]Přední okna[/b] – opravit elektriku, řidičovo se špatně zavírá - [b]Klakson[/b] – oprava, netroubí - [b]ABS[/b] – oprava čidel na předku - [b]Vzpěry[/b] – na víku zadního kufru z vrakoviště – možná i na haupnu - [b]Vyleštit řadičku[/b] - [b]Brzdy[/b] – přední třmeny a zadní bubny očistit a nastříkat červenou barvou na brzdy - [b]Přezout na letní pneu[/b] – vyvážit a nastříkat disky - [b]Komplet nástřik vozu[/b] – světle zelená metalíza s perletí - [b]Komplet vystříkání dutin[/b] - voskem - [b]Komplet ochranný nástřik podvozku[/b] Dohoda byla uzavřena, a tak se lakýrník pustil do práce. Zde bych rád uvedl nějaké fotky z hrubé přípravy. Předem se omlouvám za kvalitu fotek. Přeci jenom je to telefon a bylo málo světla.[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
WaynE
Zaslal: st listopad 21, 2012 4:05 pm
Předmět:
No tak, Johny ... pridaj nejake nove fotky urcite uz to mas pekne strieknute
kap
Zaslal: so říjen 27, 2012 10:00 pm
Předmět:
že by konec iluzí ?
Jenik
Zaslal: so září 29, 2012 12:56 am
Předmět:
jsou nějaký novinky?
Zanedlouho mě totiž lemy též čekají a uvažuji o oslovení stejného člověka...
Jenik
Zaslal: út červen 05, 2012 10:06 am
Předmět:
Je otázka, jestli by nebylo lepší od přední mřížky natáhnout hadici s čerstvým vzduchem k filtru - od k&n ji dostaneš v balení, a neudělat něco jako mřížku mírně za motorem, aby šel přirozený koloběh vzduchu - ve předu nasaješ, zahřeješ motorem a za ním vypustíš ven, ale zas ti to půjde na čelní sklo, ale to by nemusel být problém
faust54
Zaslal: út červen 05, 2012 8:55 am
Předmět:
Jsem docela zvedav, co ti na to reknou prislusnici..., jinak ja bych delal spise opacnou diru, spise odvod tepla, nez privod vzduchu do miste, kde to nebude mit ucinek..., spracovano pekne, ale me se to nelibi....muj nazor, ale tobe se to libi a to je hlavni...
Lopez
Zaslal: po červen 04, 2012 9:45 pm
Předmět:
Vypadá to moc dobře
John
Zaslal: ne duben 22, 2012 8:36 pm
Předmět:
Díky za nabídku. Promyslím to a případně dám vědět.
Jenik
Zaslal: ne duben 22, 2012 6:13 pm
Předmět:
Pokud planujes poradnej otevrenej filtr, tak me kontaktuj, mohu nabidnout K&N 57i za 2800 cca;-)
John
Zaslal: ne duben 22, 2012 5:45 pm
Předmět:
A poslední vychytávka je nasávání na kapotě, které nebude jenom na oko, ale bude plně funkční a bude stahovat vzduch ke vzduchovému filtru. Tady to ještě bude chtít otevřený vzduchový filtr. Nasávání také bude mít odtokové kanály kvůli vodě. Myslím, že je decentní.
John
Zaslal: ne duben 22, 2012 5:42 pm
Předmět:
Tady jsou fotky z pravé strany, která se dělá dneska, abyste viděli jak to probíhá. Ten boční plech kryje zespodu celý práh a ten je tudíž vytažen o
20cm!
ven. A protože je to plech a ne laminát, zpevní se tím spodek a je možno auto zvedat bezproblému heverem pod prahem.
John
Zaslal: ne duben 22, 2012 5:38 pm
Předmět:
Ještě dvě fotky. Detail zadního nadkolí (sem ještě přijde jedna vychytávka) a zaslepení znaku na víku kufru.
John
Zaslal: ne duben 22, 2012 5:35 pm
Předmět:
Jak to tak bývá, ne vždy se podaří časově všechno skloubit, ale práce na Pumě dále úspěšně pokračuje. Nahodím tedy další fotky. Tady je už levá strana téměř hotová:
Hadrlak
Zaslal: ne duben 22, 2012 4:39 pm
Předmět:
ahoj, co se týká spojleru tak se mi taky líbí ten japan style, ale není homologovaný a já se s pojicajtama nerad hádám tak nevím jestli do toho jít.. asi budu posera a vykašlu se na to..
(
AL
Zaslal: út duben 17, 2012 9:54 am
Předmět:
stale zadne fotky? Supe sem s nima
topic je velmi mnoho zajimavej a kdyz vidim, co by mi na stroji bylo treba vsechno opravit, moc se mi libi to co jsi udelal-kompletni seznam vsech oprav.
redgoblin
Zaslal: po duben 16, 2012 5:47 pm
Předmět:
Pěkně všechno popsaný, budu rád sledovat toto téma, ale víc jak tímto příspěvkem ti asi neporadím. :c)
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.11 sekund