Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Pokec a zábava
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Lopez"]S fabriky je to nej :D :D :D takže tuzing od základu že [code]http://www.youtube.com/watch?v=e49TPk2AW5c&NR=1&feature=fvwp[/code]tedy alespoň pro někoho 8) 8) :roll: :roll:[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
VaclavS
Zaslal: so listopad 27, 2010 12:31 pm
Předmět:
Myslím, že zlatá střední cesta je zde v celku namístě.
PS: smekám každému komu se líbí zadní stěrač u pumky.
Johnik
Zaslal: pá listopad 26, 2010 7:56 pm
Předmět:
Docela zajímavý článek na téma tuning je v novém
Sports
cars. Srovnávají tam aftermarket podvozky (Bilstein, Vogtland a Supersport). Doporučuju přečíst.
Bert
Zaslal: pá listopad 26, 2010 4:19 pm
Předmět:
Zasa co sa tyka toho tuningu na vzhlad ja uznavam len ten decentny tuning nic velkeho nejake tie prahy, normalne krydlo vyfuk.S pumou som spokojny tak aka je od vyroby. aj ked tie brzdy su trocha slabisie ale kazde auto ma + a -
Vajt
Zaslal: čt listopad 25, 2010 5:07 pm
Předmět:
Puman: S tím druhým odstavcem naprostej souhlas, to jsem se snažil říct...
Puman
Zaslal: čt listopad 25, 2010 3:37 pm
Předmět:
Já jen chtěl říct, že žádný auto neni dokonalý a každý se dá vylepšit třeba v místech, kde výrobce šetřil a neztratí tim to auto cenu. Puma je celkem povedená, tak je těch míst pro zlepšení míň. Ale zrovna třeba brzdy nebo sedačky v kterych lítam jak hadrovej panák bych klidně vyměnil. Dělat to ale nebudu, protože puma už nemá takovou cenu, ale mít novější auto třeba kolem milionu, tak bych do něj klidně 50 tisíc na vylepšení vrazil, pokud bych to viděl jako přínos.
Kupovat si např. jiný auto kvůli tomu, že to co mam nemá centrál, je fakt divný. To ho radči "vytunim" a ten centrál tam dam.
Výrobce neni bůh, ale prodává auta jak Baťa cvičky, tak nemůže dělat každýmu sedadla na míru.
Puma neni žádnej veterán do kterýho bych dával techniku z jiný doby, aby to pak vypadalo jak neony na orloji.
I Mustang od Shelbyho z 60tych let je vlasně jen vyladěnej mustang a jako veterán tim cenu rozhodně neztrácí.
Tuning typu mega nárazníky ze starý pračky co nám zbyla po babi, se mi fakt hnusí, ale dobře upravený auto za PŘIMĚŘENÝ peníze může být podle mě lepší než originál.
Souhlasim s tebou, že je hodně zmršenych pum a taky mi to mrzí. To je ale daný tim, že puma je levný auto, který si kupujou školáci, co se o něj nestaraj a navrch se ho snažej "vylepšovat" pokud možno bez práce, co nejrychlejš a za co nejmíň i na úkor kvality. To je pak ten originál k nezaplacení. A narvat do pumy 150tisíc byť na kvalitní úpravy, je úlet na druhou stranu. To se radči kouknu po celkově lepší M3. Tak to asi i v tom článku bylo myšleno, ale bohužel to vyznělo tak jako že každá úprava je zlo.
PS: A že je octávka sportovní auto jsem vážně netvrdil.
Lopez
Zaslal: čt listopad 25, 2010 1:55 pm
Předmět:
S fabriky je to nej
takže tuzing od základu že
Kód:
http://www.youtube.com/watch?v=e49TPk2AW5c&NR=1&feature=fvwp
tedy alespoň pro někoho
Vajt
Zaslal: čt listopad 25, 2010 8:58 am
Předmět:
Tak za prvé si myslím, že kámen úrazu je pořídit si jako sportovní auto Oktávku
, je celkem jedno jestli TDI nebo RS, sportovní auto to neni a ani chip s tím nic neudělá...
Dávat na Pumu cokoliv "lepšího" než sériové tlumiče, dnes tedy Sachs vidím jako nesmysl, nevěřím, že auto bude fungovat líp, pokud by majitel měl oba setupy, porovnal to na okruhu, okresce a udělal několik testů, tak mu budu věřit, že to lepší je, tohle ale samozřejmě nikdo neudělá...
Puma už jako sportovní auto nastavená je, uznávám, že brzdy se vylepšit dají, ale to je tak vše.
Pokud někomu nestačí, jak Puma jezdí, ať si pořídí něco výkonějšího a neexperimentuje metodou pokus omyl, to je můj názor...
...nikomu ho cpát nebudu, jen mě mrzí, že jezdí tolik zbastlených Pum, který jsou stokrát horší než originál ve všech směrech a majitel za to ještě dost zaplatil, to mi hlava nebere...
Puman
Zaslal: čt listopad 25, 2010 1:46 am
Předmět:
Vajt: No to slovo HODNOTNĚ jsem myslel spíš tak, že to auto neztratí hodnotu než že jí nějak závratně získá. Je jasný, že pokud začnu rozšiřovat blatníky a laminátovat nový nárazníky, tak auto spíš znehodnotim.
Ale vážně si myslíš, že třeba billstein, koni nebo eibach neumí udělat dobrej odladěnej podvozek? Už jenom to, že je třeba různě stavitelnej je podle mě výhoda oproti sérii. Výrobce většinou takovýho nic neudělá, protože by to pro něj bylo výrobně dražší a tak naladí světlou výšku auta a tlumiče na nějakej kompromis.
Třeba normální octávka vs. octavia RS - stejný auta, ale RS je nižší a tvrdší.V obou verzich jezdí stejný pedesátiletý tatíci, tak mi řekni co je podle tebe správný nastavení podvozku pro oktávii? Výrobce se neptá a prostě ti to prodá, ale co když ti to nevyhovuje? Já bych se třeba kouk po nějakym jinym podvozku (vyšim, nižšim nebo pevnějšim apod.)...
Konec konců, takovýhle úpravy se vždycky daj velmi snadno zase vrátit na výchozí stav.
A jinak i výrobci občas dělaj přešlapy a výrobní vady. Třeba spojku do Land Rovera je vážně lepší pořídit třeba od Luku než originální LR.
majsi
Zaslal: st listopad 24, 2010 11:55 pm
Předmět:
Je tuning a tuning. Ak sa niekomu paci cez cele auto nejaky napis, zrkadlove skal vadu(v Kosiciach je take BMW), spojler sirsi ako auto a 4 koncovky od vyfuku tak proti tomu nic nemam. Sak kazdemu sa paci nieco ine. Ale ak sa rano zobudim nato ze sused prave nastartoval svojho 10 rocneho golfa s "vytunenym" motorom a koli dymu nevidim ani ci vonku svieti slnko tak to mi uz troska vadi.
Tiez mi coraz viac vadia tie "tuningove" svetla. Ludia tam daju uz pomaly cokolvek ...
Lopez
Zaslal: st listopad 24, 2010 9:44 pm
Předmět:
redgoblin napsal:
Taky jsem si přečetl a taky jsem si přečetl komentáře. Některé komentáře mají pravdu a velice dobře oponují. Článek je jen útok na "tunery" bez žádné informační hodnoty.
pod tohle se podepíšu Petr Lopez Soukup
Vajt
Zaslal: st listopad 24, 2010 7:42 pm
Předmět:
"A tiež som zástanca toho, že na cultové auto by sa nemalo "sahat", ale určite sa da vkusne a funkčne vylepšiť."
Ale jo, tvoje a Johnikova Puma se mi líbí
Beastie
Zaslal: st listopad 24, 2010 7:21 pm
Předmět:
Funkčný "tuning" áno napr. podvozok, brzdy, motor (značkové performance diely sa tiež ladia priamo na konkrétne auto - prave preto niesu lacne), tak prečo nezlepšiť stabilitu, nezmenšiť brzdnú dráhu a pod. Ale meniť design a lepiť na auto kilá laminátu, mi príde ako úplna hovadina.
Veľa ľudí to už pochopilo ...
A tiež som zástanca toho, že na cultové auto by sa nemalo "sahat", ale určite sa da vkusne a funkčne vylepšiť.
Vajt
Zaslal: st listopad 24, 2010 6:58 pm
Předmět:
Jinak tuning po stránce vzhledu komentovat nebudu, každý má jiný vkus a někdo ho bohužel nemá vůbec...
Spíš mě tam zaujala věc, kterou kolem sebe vídám a to, že majitelé přijdou k ojetině a vlastně ani neví, jak podvozek fungoval dříve a nahradí ho sportovním, to samé brzdy.
Pak ještě velký omyl v podobě sportovních výfuků a filtrů, to se projeví úplně opačně, než by si majitel přál. Bez rozsáhlejšíh úprav motor nemá dostatečný odpor a výkon spíš ztratí. O tom, že je zvuk z takového výfuku lepší bych taky polemizoval...
Nejlepší je, koupit auto, se kterým je člověk spokojen a nemusí se pokoušet něco vylepšit..
Vajt
Zaslal: st listopad 24, 2010 6:48 pm
Předmět:
Puman: Hodnotně vylepšit? Pokud myslíš zhodnotit, tak je to přesně naopak zbastlený auta jsou nejlevnější, třeba ve Wheelers Dealers je nakupujou a dávaj do originálního stavu a ještě na tom vydělaj.
Problém je, že po českým tunerovi, už to auto nedá do kupy nikdo
.
Jinak se obávám, že za chvíli nepůjde koupit originální Pumu, stejně jako nejde téměř sehnat tuningem nezasažený Peugeot 205 Gti nebo Hondu CRX...
Mimochodem všimněte si, třeba na mobile.de, kolik za originální gétéíčko nebo céero majitelé chtějí. Třeba v budoucnu bude i originální Puma drahá sranda...
redgoblin
Zaslal: st listopad 24, 2010 5:40 pm
Předmět:
Taky jsem si přečetl a taky jsem si přečetl komentáře. Některé komentáře mají pravdu a velice dobře oponují. Článek je jen útok na "tunery" bez žádné informační hodnoty.
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.11 sekund