Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Motor
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Jackal"]Mám problém s akcelerací svého mazlika,pomáhá mi to řešit Elton ale každý nápad je vítán.Při startu je to auto na jedničku jak škoda 105,první záběr dobrej ale po vteřince přijde útlum a má tendenci stagnovat při 3 tisících a už všem koukam na záda.Teprve dvojka táhne jak má a jde ji to opravdu dobře.Má někdo zkušenost co s tím?[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
Šotnik
Zaslal: po prosinec 18, 2006 11:10 pm
Předmět: Re: AKCELERACE
Elton napsal:
Daniel Repš napsal:
Mám problém s akcelerací svého mazlika,pomáhá mi to řešit Elton ale každý nápad je vítán.Při startu je to auto na jedničku jak škoda 105,první záběr dobrej ale po vteřince přijde útlum a má tendenci stagnovat při 3 tisících a už všem koukam na záda.Teprve dvojka táhne jak má a jde ji to opravdu dobře.Má někdo zkušenost co s tím?
tak u Dana je to už lepší.. vrátil do pumy původní airbox, spotřeba rapidně klesla a rozjezdy jsou lepší.. s největší pravděpodobností byl problém s nasáváním teplého vzduchu do sportovního filtru.. na jedničku se tomu nechtělo a na dvojku to bylo lepší, protože se do motorového prostoru dostal čerstvej luft..
z toho plyne ponaučení, že teplej vítr je dobrej na pláži a né do motoru..
a když už sportuvní filtr, tak to vykoumat tak, aby k němu šel jen studenej vzduch z venku..
Tak ti nevím, já mám taky filtr od Greenu a žádnej problém s tim nemám
Elton
Zaslal: po prosinec 18, 2006 9:35 pm
Předmět: Re: AKCELERACE
Daniel Repš napsal:
Mám problém s akcelerací svého mazlika,pomáhá mi to řešit Elton ale každý nápad je vítán.Při startu je to auto na jedničku jak škoda 105,první záběr dobrej ale po vteřince přijde útlum a má tendenci stagnovat při 3 tisících a už všem koukam na záda.Teprve dvojka táhne jak má a jde ji to opravdu dobře.Má někdo zkušenost co s tím?
tak u Dana je to už lepší.. vrátil do pumy původní airbox, spotřeba rapidně klesla a rozjezdy jsou lepší.. s největší pravděpodobností byl problém s nasáváním teplého vzduchu do sportovního filtru.. na jedničku se tomu nechtělo a na dvojku to bylo lepší, protože se do motorového prostoru dostal čerstvej luft..
z toho plyne ponaučení, že teplej vítr je dobrej na pláži a né do motoru..
a když už sportuvní filtr, tak to vykoumat tak, aby k němu šel jen studenej vzduch z venku..
Jackal
Zaslal: út prosinec 05, 2006 8:37 pm
Předmět:
Prokluz nemam odpojenej ale funguje jen za sucha,docela divný ale je to tak.Když chci zahrabat na suchu tak to málem chcípne a na mokru nebo štěrku mam problem se rozjet.Byl sem u nás ve Fordu Bospor , kde majitelka taky jednu Pumičku má , a údajně je všechno v pořádku.Až pojedu do LSC na tu úpravu jednotky tak se mi tam na to podívaj.ASR to nejspíš bude ten problém , dá se někde manuálně odpojit?
Matěj
Zaslal: út prosinec 05, 2006 9:42 am
Předmět:
A protiprokluz mas odpojenej?? Jestli ne, tak kdyz ti dovoli na mokru protacet kola tak asi neni v poradku.. Nedivil bych se kdyby ti obcas omezoval vykon na tu 1cku.. I pri rozjezdu z vysokych otacek na mokru mi motor netahne dokud kola neprestanou hrabat.. Jako kdybych pustil plyn..
A jak u tebe probiha rozjezd? netahne porad stejne nezavysle na otackach, das dvojku a uz to jede jo??
Jak ten protiprokluz funguje? tam jsou nejaky cidla co snimaj protoceni kol??
re: to admin - priste se polepsim...
Jackal
Zaslal: po prosinec 04, 2006 11:28 pm
Předmět:
Všechno se zdá být v naprostém pořádku,motor se nehřeje,otáčky drží(teda po instalaci výfuku jemně kolísá),a nic tam nedrhne ani nedrnčí.Zkoušel sem rozjezd na sprintu několika způsoby,motor na omezovač,motor vytočenej na 3 tisíce,rozjezd skoro z volnoběhu atd.Stále se opakoval ten útlum výkonu kolem 3 tisíc.Paradoxem je fakt že můj nejlepší čas na 400 metrů byl za mokra , s protáčejícímy koly na mokru se to rozjede nejlépe.
MAd
Zaslal: po prosinec 04, 2006 2:18 pm
Předmět:
To Daniel Repš: Nějaké další příznaky ? Volnoběh drží, hřeje se, voda v oleji, olej ve vodě, rozvody ti v nedávné době dělali ?
jmario
Zaslal: po prosinec 04, 2006 2:09 pm
Předmět: Re: AKCELERACE
Daniel Repš napsal:
Mám problém s akcelerací svého mazlika,pomáhá mi to řešit Elton ale každý nápad je vítán.Při startu je to auto na jedničku jak škoda 105,první záběr dobrej ale po vteřince přijde útlum a má tendenci stagnovat při 3 tisících a už všem koukam na záda.Teprve dvojka táhne jak má a jde ji to opravdu dobře.Má někdo zkušenost co s tím?
robi to aj ked sa rozbiehas s vysimi otackami nad 3tis?
Matěj
Zaslal: po prosinec 04, 2006 12:55 pm
Předmět:
Stalo se mi taky jednou ze mi Puma nechtela tahnout.. Mel jsem v ty dobe spatnou Lambda sondu a pri zaply klime to nechtelo jet.. az ve 3tis se to vzdycky probralo..
Matěj
Zaslal: po prosinec 04, 2006 12:46 pm
Předmět: Re: AKCELERACE
Daniel Repš napsal:
Mám problém s akcelerací svého mazlika,pomáhá mi to řešit Elton ale každý nápad je vítán.Při startu je to auto na jedničku jak škoda 105,první záběr dobrej ale po vteřince přijde útlum a má tendenci stagnovat při 3 tisících a už všem koukam na záda.Teprve dvojka táhne jak má a jde ji to opravdu dobře.Má někdo zkušenost co s tím?
myslim si ze by to mohl byt problem s ASR, v manualu pisou ze funguje do 50km/h ale me se zda ze jde proste jen na jednicku. Nevydava to u toho takovy chrastivy zvuky?? Me treba pri prvnim rozjezdu po nastartovani pri razeni dvojky vzdycky zachrasti ASR (podobnej zvuk jak kdybych zachytil spodkem o zem)
Rem napsal:
Ja jel vcera z Litomysle do Brna a pumicka me pekne zradila na te rovince co je mezi Litomysli a Svitavama (kdo zna ten zna.. Proste nova siroka silnice, rovina, da se tam jet bezpecne 160kou), mel sem tam petku, jel sem 120kou, otacky taky kolem tech 3000, pedal na podlaze a vic ani tuk
Stalo se mi to poprvy. Normalne nema problem tahnout az na nejakych 160km/h 170, ale vcera proste nic... Celou dobu az do svitav 120. Kdyz jsem to na ctyrku vytahnul na 130 a zaradil petku tak to zas spadlo zpet na 120.
mama kdysi mela Astru 2,0DTi a ta to delala taky a nakonec prisli v servisu na to ze se zadrhavala nejaka startovaci privera pro zviseni tlaku.. Tvrdili ze se tim dost nici motor.. Stat se to me zastavim a zkusim "restartovat" motor.. Ta Astra byla diesel nevim jestli maj benziny neco podobnyho..
Rem
Zaslal: po prosinec 04, 2006 9:16 am
Předmět:
Ja jel vcera z Litomysle do Brna a pumicka me pekne zradila na te rovince co je mezi Litomysli a Svitavama (kdo zna ten zna.. Proste nova siroka silnice, rovina, da se tam jet bezpecne 160kou), mel sem tam petku, jel sem 120kou, otacky taky kolem tech 3000, pedal na podlaze a vic ani tuk :( Stalo se mi to poprvy. Normalne nema problem tahnout az na nejakych 160km/h 170, ale vcera proste nic... Celou dobu az do svitav 120. Kdyz jsem to na ctyrku vytahnul na 130 a zaradil petku tak to zas spadlo zpet na 120.
Jackal
Zaslal: po prosinec 04, 2006 12:00 am
Předmět: AKCELERACE
Mám problém s akcelerací svého mazlika,pomáhá mi to řešit Elton ale každý nápad je vítán.Při startu je to auto na jedničku jak škoda 105,první záběr dobrej ale po vteřince přijde útlum a má tendenci stagnovat při 3 tisících a už všem koukam na záda.Teprve dvojka táhne jak má a jde ji to opravdu dobře.Má někdo zkušenost co s tím?
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.09 sekund