Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Tuning
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="PUMAra"]k čemu by ti bylo padesát koní naví když by ti byly jen na obtíž v zatáčce když by se to auto přetáčelo a nefungvalo jak by mělo :D a právě proto by se hodila špééra 8)[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
PUMAra
Zaslal: út duben 05, 2011 1:37 pm
Předmět:
Tak se šperou by nemela vubec cenu ta tkrace takže vypnout abs a tc:) proste spravnej zavodak:)
Strada01
Zaslal: út duben 05, 2011 11:27 am
Předmět:
Ale zas by bylo porad na pitchu to TC, pac pri startu by se sice spera zavrela ale zas by to omezila jednotka. Muselo by se to nak nechat vyradit v jednotce zda to jde, stejnak to nefunguju tak jak ma podle me..
marwi
Zaslal: po duben 04, 2011 8:07 pm
Předmět:
no fungovat to musi bombovo ale tie nase cesty to je fakt katastrofa... clovek si nemoze dat toto, ani znizit podvozok, ani hodit nizkoprofilovky.... ach zavriet pumu do garaze chudatko nech netrpi na tych nasich cestach a chodit traktorom....
Beastie
Zaslal: po duben 04, 2011 7:32 pm
Předmět:
Za 20 tácov podla mna zbytočnosť. Rozhodne by som ich vedel investovať do Pumy lepšie.
Ide o to, že na naše cesty je to nepoužitelné. Akonáhle nabehneš na nejakú nerovnosť pri vyššej rýchlosti a nedržíš poriadne volant ani nevieš ako a v sekunde si v jarku mimo cesty.
Quaife ma význam na iné autá a iný náhon ...
PUMAra
Zaslal: po duben 04, 2011 7:21 pm
Předmět:
Bomba
tu věc chci!
Strada01
Zaslal: po duben 04, 2011 7:10 pm
Předmět:
Kód:
http://www.youtube.com/watch?v=lZmsY2YvVsc&feature=player_embedded
naprosto krasne predvedene jak ta vec funguje
smudlinkaxxl
Zaslal: po leden 17, 2011 4:04 pm
Předmět:
Myslim že cena za to LSD je adekvátní.
skier , nejvic to poznáš na sněhu, a ještě víc u RWD
PUMAra
Zaslal: so září 11, 2010 5:45 pm
Předmět:
k čemu by ti bylo padesát koní naví když by ti byly jen na obtíž v zatáčce když by se to auto přetáčelo a nefungvalo jak by mělo
a právě proto by se hodila špééra
Charon
Zaslal: út srpen 24, 2010 8:42 am
Předmět:
PUMAra napsal:
ale myslim, že špéra je to co chybí pumě nejvíc...
Spíš bych bral tak padesát kobylek navíc
PUMAra
Zaslal: po srpen 23, 2010 5:45 pm
Předmět:
docela drahý.. za 10 bych to bral všema deseti!! ale myslim, že špéra je to co chybí pumě nejvíc...
Vamp
Zaslal: čt srpen 19, 2010 10:07 pm
Předmět:
ja si to aspon zopakoval
Zdeny
Zaslal: čt srpen 19, 2010 10:04 pm
Předmět:
A já zkráceně použil CTRL+C a CTRL+V přímo ztoho odkazu
Vamp
Zaslal: čt srpen 19, 2010 9:56 pm
Předmět:
no to jsem rekl vicemene jen ve zkratce
Zdeny
Zaslal: čt srpen 19, 2010 9:05 pm
Předmět:
Samosvorný diferenciál Quaife ATB (Automatic Torque Biasing) je snadno vyměnitelný za původní sériový otevřený diferenciál. Zajišťuje maximální trakci všech poháněných kol v zatáčkách i na rovině, minimální ztráty výkonu. Je ideální jak pro silniční provoz, tak pro závodní účely. Je vhodný jak pro vozy s předním náhonem, tak i pro vozy se zadním náhonem nebo 4x4. Zejména u vozů s poháněnou přední nápravou se výrazně projeví hladký chod a na rozdíl od lamelových samosvorných diferenciálů se neprojevuje nepříjemné škubání volantem. Diferenciál se uzavírá progresivně podle vzrůstajícího kroutícího momentu. Neobsahuje žádné spojkové lamely, které by se mohly opotřebovat, jako je tomu v případě konkurenčních lamelových samosvorných diferenciálů. Je extrémně silný a odolný a vzhledem k použití šnekového mechanismu místo lamel nepotřebuje žádnou údržbu. ATB diferenciály jsou velmi účinné především u vozů s předním náhonem v boji s nedotáčivostí a také samovolným stáčením při prudké akceleraci. ATB diferenciály Quaife vám umožní rychlejší akceleraci a průjezd zatáčkou díky trvalému přenosu síly na všechna poháněná kola. Běžný diferenciál pohání vždy to kolo, které má menší odpor (a tedy menší adhezi). ATB diferenciál dělá pravý opak a přenáší vždy co nejvíce síly na kolo s lepší adhezí, zároveň ale přenáší odpovídající výkon i na druhé kolo. Při akceleraci ze zatáčky přenáší diferenciál Quaife větší sílu na vnější kolo, eliminuje prokluz vnitřního kola a umožňuje tak začít akcelerovat dříve a opustit zatáčku ve vyšší rychlosti. Při jízdě na kluzkém povrchu (bláto, sníh, led) se zase diferenciál Quaife postará o trvalé otáčení obou poháněných kol. Jízda s ATB diferenciálem Quaife je však stejně komfortní jako s běžným diferenciálem. ATB diferenciál Quaife nabízí maximální trakci, zlepšuje ovladatelnost a přenáší výkon tam, kde je nejvíc potřeba.
Vamp
Zaslal: čt srpen 19, 2010 8:44 pm
Předmět:
samosvor prenasi jinak sílu motoru na kola. normalni diferak prenasi na min zatizeny kolo. ale samosvor to prenasi na vic zatizeny nejdriv a pak to vyrovnava na obe. takze v zatackach ti snizuje nedotacivost. pokud se nepletu
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.16 sekund