Autor |
Zpráva |
absinth |
Zaslal: ne červenec 07, 2013 1:06 pm Předmět: |
|
a) Co to je octane booster?
b) na pročištění stačí E85
c) 5,05l jaký auto jakej motor jakej stav kolik najeto styl jízdy podmínky okolní??? těch faktorů na spotřebu je mnoho
Karbonizaci pročistí cokoliv co hoří. Třeba 100oktan benzín, krátkodobě e85
vodík a jiné legrácky jsou hezké ale dlouhodobá velká výhřevnost zaručuje vypálení katu a podpálení ventilů |
|
icescream |
Zaslal: ne červenec 07, 2013 12:52 pm Předmět: |
|
Zdravim pumáky Hele tankuju normálně 95 ale ted mi kámoš co jezdí závody do vrchu octane booster. Vzal sem za 200 5,6l a přilil decku tohodle ( za 200 jsem měl v kanystru a čekal až mi dojde úplně benzin) Najel sem 110km takže spotřeba 5.05l/100
Vy co tu řešíte karbonizaci v motoru atd.. tak použijte vodík, ten nejlíp vyčistí motor! zatim |
|
absinth |
Zaslal: so prosinec 22, 2012 10:52 pm Předmět: |
|
Tyhle Vysokooktany mají jednu výhodu.
Nemusí obsahovat 15% bioethanolu jako klasická N95, Éčko je dobré ale chce na to mít jednotku , bez jednotky může dojít třeba v podpálení ventilů, vypálení KATu. Je to loterie stejně jako AT převodovka po 200tkm
jinak v návodu je psáno: Je možno použít i 98bezolovo benzin neprinasi to vsak zadne vyraznější změny |
|
Carpeer |
Zaslal: pá listopad 23, 2012 1:37 pm Předmět: |
|
Hlavne vykon moc nenaroste .. pocet oktanu udava odolnost proti detonacnimu horeni (klepani) .. tzn. ze natural 95 je odolny proti samozapalu jako smes z 90% oktanu a 5% heptanu .. zvysit vykon to muze ale treba v radeh max. 2kW a to pozna jenom hodne pozornej ridic ,spis to ma trochu placebo efekt |
|
absinth |
Zaslal: st listopad 21, 2012 5:10 pm Předmět: |
|
já používám 100 maxmotion z omv nebo N98 z Lukoilu...na pročištění , pak půjdou ven vstřiky na čistku a pak polejeme střídavě 95 98 a 100
Tady u vysoko oktana nevidím moc změnu
U Astroleta jsem používal 100oktan na vyčistění motoru a pomohlo to dřív se v nízkejch otáčkách dusila |
|
WaynE |
Zaslal: st listopad 21, 2012 5:04 pm Předmět: |
|
Beztak su to vsetko chcanky ... |
|
Majki |
Zaslal: čt srpen 02, 2012 8:05 pm Předmět: |
|
auto mam naladene na 106okt. benzin
ale predtym som uzival bud Shell 95 + STP Power Booster a bolo citit vysledok alebo v-power racing |
|
Lucius |
Zaslal: čt září 09, 2010 6:50 am Předmět: |
|
vzdy pouzivam obycajny 95 oktanovy V-power nemam pocit ze by to zvysovalo nejaky vykon ale auto ide cistejsie a hlavne menej zere takze aj napriek cenovemu rozdielu sa to oplati. A tak raz za 3 mesiace do neho nalievam V-power Racing 100 aby sa to prefuklo |
|
cyberjak |
Zaslal: st září 08, 2010 9:28 pm Předmět: |
|
to s4nch3z: majitel jedne benziny mi to rikal ze to tam neni.. ale vis co kdo vi jak to je... kazdopadne pro klid srdce... ano ten vykon tim palivem normalni clovek nepozna.... |
|
douda |
Zaslal: st září 08, 2010 4:14 pm Předmět: |
|
To nevim, já tam bohužel nebyl. Startuju bez problému (ťuk ťuk).
Leju to do tý mojí cca 2.5 roku a žádnej problém s palivem jsem neměl, tak to snad neni tak strašný ... |
|
pumAvatar |
Zaslal: st září 08, 2010 2:39 pm Předmět: |
|
douda napsal: | Dlouhodobě tankuju N95, většinou PAP OIL protože to mám po cestě do práce a jsem línej jet někam dál a žádný problém, ani v zimě
akorát tam už nedělá ta milá slečna co tam bejvala dřív |
Pap Oil?! Nebylo to náhodou na loňském srazu v Milovicích, jak (tušim že) Lopez natankoval a pak už ani nenastartoval?! |
|
Milous |
Zaslal: st září 08, 2010 1:14 pm Předmět: |
|
ja používám 100oktanovy benzín.vymenil jsem benzinovy filt a jezdi to o neco lip(je to o neco zivejsi.) |
|
sulostar |
Zaslal: st září 08, 2010 6:57 am Předmět: |
|
dlhodobo na N95 ale sem tam natankujem 100-vku na precistenie motora
SHELL |
|
douda |
Zaslal: st září 08, 2010 6:33 am Předmět: |
|
Dlouhodobě tankuju N95, většinou PAP OIL protože to mám po cestě do práce a jsem línej jet někam dál a žádný problém, ani v zimě
akorát tam už nedělá ta milá slečna co tam bejvala dřív |
|
s4nch3z |
Zaslal: út září 07, 2010 9:20 pm Předmět: |
|
No ohledně těch řepných sraček si tak úplně nejsem jistý. Nevím, jestli to neplatilo jen do určité doby. Že se to nevyplatilo, protože těch prémiových benzinů se prodá strasně málo a stačilo plnit celkové procento za všechny typy benzinu. Každopádně mě to taky zajímalo a bylo mi řečeno, že se to teď snad dává už do všeho.
Jestli je pravda, že do těch dražších benzinů nedávají, tak bych ho klidně tankoval.
edit: Jinak kvůli zdání lepšího výkonu bych to rozhodně nedělal, protože jsou jednodušší, levnější a daleko účinnější cesty, jak zvýšit poměr koní ke hmotnosti auta. |
|