Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Tuning
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="faust54"]ja pouzivam dlouhodobe Shell V-power 95 a je fakt, ze rozdil je jen v kvalite a v tom, ze na nej najedu vice na stejny styl jizdy... Po dlouhodobem pouzivani 98 ci 100 je to trosku znat, ale ne tak jak by si nekdo predstavoval... Este bych doplnil jeden postreh z Manualu Ford Puma kde je uveden N95 a nebo N98, zalezi jen na uzivateli..., pisese, ze N98 v zime zlepsuje studene starty, coz bych mohl potvrdit, kdyz jsem mel starou pumu...[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
absinth
Zaslal: ne červenec 07, 2013 1:06 pm
Předmět:
a) Co to je octane booster?
b) na pročištění stačí E85
c) 5,05l jaký auto jakej motor jakej stav kolik najeto styl jízdy podmínky okolní??? těch faktorů na spotřebu je mnoho
Karbonizaci pročistí cokoliv co hoří. Třeba 100oktan benzín, krátkodobě e85
vodík a jiné legrácky jsou hezké ale dlouhodobá velká výhřevnost zaručuje vypálení katu a podpálení ventilů
icescream
Zaslal: ne červenec 07, 2013 12:52 pm
Předmět:
Zdravim pumáky
Hele tankuju normálně 95 ale ted mi kámoš co jezdí závody do vrchu octane booster. Vzal sem za 200 5,6l a přilil decku tohodle ( za 200 jsem měl v kanystru a čekal až mi dojde úplně benzin) Najel sem 110km takže spotřeba 5.05l/100
Vy co tu řešíte karbonizaci v motoru atd.. tak použijte vodík, ten nejlíp vyčistí motor! zatim
absinth
Zaslal: so prosinec 22, 2012 10:52 pm
Předmět:
Tyhle Vysokooktany mají jednu výhodu.
Nemusí obsahovat 15% bioethanolu jako klasická N95, Éčko je dobré ale chce na to mít jednotku , bez jednotky může dojít třeba v podpálení ventilů, vypálení KATu. Je to loterie stejně jako AT převodovka po 200tkm
jinak v návodu je psáno: Je možno použít i 98bezolovo benzin neprinasi to vsak zadne vyraznější změny
Carpeer
Zaslal: pá listopad 23, 2012 1:37 pm
Předmět:
Hlavne vykon moc nenaroste .. pocet oktanu udava odolnost proti detonacnimu horeni (klepani) .. tzn. ze natural 95 je odolny proti samozapalu jako smes z 90% oktanu a 5% heptanu .. zvysit vykon to muze ale treba v radeh max. 2kW a to pozna jenom hodne pozornej ridic ,spis to ma trochu placebo efekt
absinth
Zaslal: st listopad 21, 2012 5:10 pm
Předmět:
já používám 100 maxmotion z omv nebo N98 z Lukoilu...na pročištění , pak půjdou ven vstřiky na čistku a pak polejeme střídavě 95 98 a 100
Tady u vysoko oktana nevidím moc změnu
U Astroleta jsem používal 100oktan na vyčistění motoru a pomohlo to dřív se v nízkejch otáčkách dusila
WaynE
Zaslal: st listopad 21, 2012 5:04 pm
Předmět:
Beztak su to vsetko chcanky ...
Majki
Zaslal: čt srpen 02, 2012 8:05 pm
Předmět:
auto mam naladene na 106okt. benzin
ale predtym som uzival bud Shell 95 + STP Power Booster a bolo citit vysledok alebo v-power racing
Lucius
Zaslal: čt září 09, 2010 6:50 am
Předmět:
vzdy pouzivam obycajny 95 oktanovy V-power nemam pocit ze by to zvysovalo nejaky vykon ale auto ide cistejsie a hlavne menej zere takze aj napriek cenovemu rozdielu sa to oplati. A tak raz za 3 mesiace do neho nalievam V-power Racing 100 aby sa to prefuklo
cyberjak
Zaslal: st září 08, 2010 9:28 pm
Předmět:
to s4nch3z: majitel jedne benziny mi to rikal ze to tam neni.. ale vis co kdo vi jak to je... kazdopadne pro klid srdce... ano ten vykon tim palivem normalni clovek nepozna....
douda
Zaslal: st září 08, 2010 4:14 pm
Předmět:
To nevim, já tam bohužel nebyl. Startuju bez problému (ťuk ťuk).
Leju to do tý mojí cca 2.5 roku a žádnej problém s palivem jsem neměl, tak to snad neni tak strašný ...
pumAvatar
Zaslal: st září 08, 2010 2:39 pm
Předmět:
douda napsal:
Dlouhodobě tankuju N95, většinou PAP OIL protože to mám po cestě do práce a jsem línej jet někam dál a žádný problém, ani v zimě
akorát tam už nedělá ta milá slečna co tam bejvala dřív
Pap Oil?! Nebylo to náhodou na loňském srazu v Milovicích, jak (tušim že) Lopez natankoval a pak už ani nenastartoval?!
Milous
Zaslal: st září 08, 2010 1:14 pm
Předmět:
ja používám 100oktanovy benzín.vymenil jsem benzinovy filt a jezdi to o neco lip(je to o neco zivejsi.)
sulostar
Zaslal: st září 08, 2010 6:57 am
Předmět:
dlhodobo na N95 ale sem tam natankujem 100-vku na precistenie motora
SHELL
douda
Zaslal: st září 08, 2010 6:33 am
Předmět:
Dlouhodobě tankuju N95, většinou PAP OIL protože to mám po cestě do práce a jsem línej jet někam dál a žádný problém, ani v zimě
akorát tam už nedělá ta milá slečna co tam bejvala dřív
s4nch3z
Zaslal: út září 07, 2010 9:20 pm
Předmět:
No ohledně těch řepných sraček si tak úplně nejsem jistý. Nevím, jestli to neplatilo jen do určité doby. Že se to nevyplatilo, protože těch prémiových benzinů se prodá strasně málo a stačilo plnit celkové procento za všechny typy benzinu. Každopádně mě to taky zajímalo a bylo mi řečeno, že se to teď snad dává už do všeho.
Jestli je pravda, že do těch dražších benzinů nedávají, tak bych ho klidně tankoval.
edit: Jinak kvůli zdání lepšího výkonu bych to rozhodně nedělal, protože jsou jednodušší, levnější a daleko účinnější cesty, jak zvýšit poměr koní ke hmotnosti auta.
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund