Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Tuning
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="PUMAra"]Tak kdo si ´´zvyšuje´´ výkon u PUMY vysokooktanovými palivy?? :) Zde dementuji postřeh při testování vysokooktanových paliv u dvou motorek ... Test Na test paliv byly vybrány dvě výrazně odlišné motorky. GSX-R 1100 z roku 1991 s najetými 400km a určeným palivem N95 a K1200S z roku 2006 s najetými 150km a určeným palivem N98. Suzuki GSX-R 1100 BMW K1200S objem motoru 1100 ccm 1200 ccm kompr.poměr 10:1 13:1 řízení spalování karburátor 38mm FI s Knock senzorem Testy probíhaly u obou motocyklů následovně: Ohřev motocyklu na N95, změření výkonu na N95, vypuštění paliva z karburátorů/nádrže a nalití paliva Shell V-Power Racing, 1minuta na volnoběh, 2 jízdy po sobě přičemž výsledky se braly z druhé jízdy, kdy motor jel 100% na čisté druhé palivo. Stejná výměna paliva byla i u 3.paliva Benzina Verva 100. U všech jízd zapnutý chladící ventilátor na zkušebně, hlídání stejné teploty motoru u zkoušek na různá paliva, větraná místnost z důvodu stejné kvality vzduchu pro všechny zkoušky. Suzuki GSX-R 1100 BMW K1200S Natural 95 141,78 HP 100,0% 152,08 HP 100,0% V-Power Racing 139,79 HP 98,6% 153,14 HP 100,7% Verva 100 140,72 HP 99,3% 154,82 HP 101,8% Obě paliva jsou nabízena pro sportovní charakter jízdy a použití jak v motocyklu tak v autě. Jako hlavní rozdíl (přímo v názvu) je uváděno vyšší oktanové číslo, které samo o sobě nemá vliv na výkon motoru. Pro využití vyššího OČ by musel být motor upraven (např. vyšší kompresní poměr, nebo přeplňování). Další zmiňovanou diferencí oproti běžnému palivu N95 jsou uvedena aditiva čistící motor, zlepšující těsnost motoru. Čistící schopnost nebyla u nás testována a její výsledky jsem našel uvedeny pouze od prodávajících firem, kde nemusí být dodržena 100% objektivita. Na druhou stranu čistící schopnost paliva není nic nemožného. Naměřené jednoprocentní rozdíly mohou být způsobeny chybou měření, jinak prohřátým spalovacím prostorem, atd. Na běžném sériovém motocyklu nedojde tedy ke znatelnému navýšení výkonu a rozhodnutí je na každém uživateli. Motor je z továrny vyroben na palivo N95 (výjimky na N98) a stárnutím jeho oktanový nárok klesá. Ve skutečnosti ani nový motor vyrobený na N95 nebude detonovat při palivu s OČ 94. Paliva Natural 95 prodávaných v ČR nemají OČ nižší než 95. To platí samozřejmě pro většinu čerpaček a mohou se vyskytnout prodejci s podivnou kvalitou paliva, proto bych doporučil kupovat benzín jen u větších čerpaček, kde se palivo dostatečně rychle obměňuje. Píšu to jsem jen tak ze zajímavosti ;)[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
absinth
Zaslal: ne červenec 07, 2013 1:06 pm
Předmět:
a) Co to je octane booster?
b) na pročištění stačí E85
c) 5,05l jaký auto jakej motor jakej stav kolik najeto styl jízdy podmínky okolní??? těch faktorů na spotřebu je mnoho
Karbonizaci pročistí cokoliv co hoří. Třeba 100oktan benzín, krátkodobě e85
vodík a jiné legrácky jsou hezké ale dlouhodobá velká výhřevnost zaručuje vypálení katu a podpálení ventilů
icescream
Zaslal: ne červenec 07, 2013 12:52 pm
Předmět:
Zdravim pumáky
Hele tankuju normálně 95 ale ted mi kámoš co jezdí závody do vrchu octane booster. Vzal sem za 200 5,6l a přilil decku tohodle ( za 200 jsem měl v kanystru a čekal až mi dojde úplně benzin) Najel sem 110km takže spotřeba 5.05l/100
Vy co tu řešíte karbonizaci v motoru atd.. tak použijte vodík, ten nejlíp vyčistí motor! zatim
absinth
Zaslal: so prosinec 22, 2012 10:52 pm
Předmět:
Tyhle Vysokooktany mají jednu výhodu.
Nemusí obsahovat 15% bioethanolu jako klasická N95, Éčko je dobré ale chce na to mít jednotku , bez jednotky může dojít třeba v podpálení ventilů, vypálení KATu. Je to loterie stejně jako AT převodovka po 200tkm
jinak v návodu je psáno: Je možno použít i 98bezolovo benzin neprinasi to vsak zadne vyraznější změny
Carpeer
Zaslal: pá listopad 23, 2012 1:37 pm
Předmět:
Hlavne vykon moc nenaroste .. pocet oktanu udava odolnost proti detonacnimu horeni (klepani) .. tzn. ze natural 95 je odolny proti samozapalu jako smes z 90% oktanu a 5% heptanu .. zvysit vykon to muze ale treba v radeh max. 2kW a to pozna jenom hodne pozornej ridic ,spis to ma trochu placebo efekt
absinth
Zaslal: st listopad 21, 2012 5:10 pm
Předmět:
já používám 100 maxmotion z omv nebo N98 z Lukoilu...na pročištění , pak půjdou ven vstřiky na čistku a pak polejeme střídavě 95 98 a 100
Tady u vysoko oktana nevidím moc změnu
U Astroleta jsem používal 100oktan na vyčistění motoru a pomohlo to dřív se v nízkejch otáčkách dusila
WaynE
Zaslal: st listopad 21, 2012 5:04 pm
Předmět:
Beztak su to vsetko chcanky ...
Majki
Zaslal: čt srpen 02, 2012 8:05 pm
Předmět:
auto mam naladene na 106okt. benzin
ale predtym som uzival bud Shell 95 + STP Power Booster a bolo citit vysledok alebo v-power racing
Lucius
Zaslal: čt září 09, 2010 6:50 am
Předmět:
vzdy pouzivam obycajny 95 oktanovy V-power nemam pocit ze by to zvysovalo nejaky vykon ale auto ide cistejsie a hlavne menej zere takze aj napriek cenovemu rozdielu sa to oplati. A tak raz za 3 mesiace do neho nalievam V-power Racing 100 aby sa to prefuklo
cyberjak
Zaslal: st září 08, 2010 9:28 pm
Předmět:
to s4nch3z: majitel jedne benziny mi to rikal ze to tam neni.. ale vis co kdo vi jak to je... kazdopadne pro klid srdce... ano ten vykon tim palivem normalni clovek nepozna....
douda
Zaslal: st září 08, 2010 4:14 pm
Předmět:
To nevim, já tam bohužel nebyl. Startuju bez problému (ťuk ťuk).
Leju to do tý mojí cca 2.5 roku a žádnej problém s palivem jsem neměl, tak to snad neni tak strašný ...
pumAvatar
Zaslal: st září 08, 2010 2:39 pm
Předmět:
douda napsal:
Dlouhodobě tankuju N95, většinou PAP OIL protože to mám po cestě do práce a jsem línej jet někam dál a žádný problém, ani v zimě
akorát tam už nedělá ta milá slečna co tam bejvala dřív
Pap Oil?! Nebylo to náhodou na loňském srazu v Milovicích, jak (tušim že) Lopez natankoval a pak už ani nenastartoval?!
Milous
Zaslal: st září 08, 2010 1:14 pm
Předmět:
ja používám 100oktanovy benzín.vymenil jsem benzinovy filt a jezdi to o neco lip(je to o neco zivejsi.)
sulostar
Zaslal: st září 08, 2010 6:57 am
Předmět:
dlhodobo na N95 ale sem tam natankujem 100-vku na precistenie motora
SHELL
douda
Zaslal: st září 08, 2010 6:33 am
Předmět:
Dlouhodobě tankuju N95, většinou PAP OIL protože to mám po cestě do práce a jsem línej jet někam dál a žádný problém, ani v zimě
akorát tam už nedělá ta milá slečna co tam bejvala dřív
s4nch3z
Zaslal: út září 07, 2010 9:20 pm
Předmět:
No ohledně těch řepných sraček si tak úplně nejsem jistý. Nevím, jestli to neplatilo jen do určité doby. Že se to nevyplatilo, protože těch prémiových benzinů se prodá strasně málo a stačilo plnit celkové procento za všechny typy benzinu. Každopádně mě to taky zajímalo a bylo mi řečeno, že se to teď snad dává už do všeho.
Jestli je pravda, že do těch dražších benzinů nedávají, tak bych ho klidně tankoval.
edit: Jinak kvůli zdání lepšího výkonu bych to rozhodně nedělal, protože jsou jednodušší, levnější a daleko účinnější cesty, jak zvýšit poměr koní ke hmotnosti auta.
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.14 sekund