Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Elektrika
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="johnyzi"]aha tak to jsem možná zkonil, já to měřil jen při druhé poloze klíčku... pořád 7,2 V, takže to asi nemá žádnou vypovídající hodnotu... tak jo, pokud je funkční ventil tak je v háji ovládání na středovém panelu..to je můj případ.. ve fordu prodávaj jen celou tu konzoli asi za 5t :D[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
johnyzi
Zaslal: út srpen 10, 2010 9:08 am
Předmět:
aha tak to jsem možná zkonil, já to měřil jen při druhé poloze klíčku... pořád 7,2 V, takže to asi nemá žádnou vypovídající hodnotu...
tak jo, pokud je funkční ventil tak je v háji ovládání na středovém panelu..to je můj případ.. ve fordu prodávaj jen celou tu konzoli asi za 5t
Elton
Zaslal: po srpen 09, 2010 10:53 pm
Předmět:
ano, je to tak.. hodnota se musí měnit..
změříš to při nastartovaném motoru, nastav na polovinu červeného a měř..
hodnota musí kolísat mezi cca 14-3 V
johnyzi
Zaslal: po srpen 09, 2010 10:42 pm
Předmět:
ahoj, díky za nabídku ale už jsem objednaný do servisu..ani nejsem doma, takže nemám kde se v autě v klidu vrtat:/ v čem myslíš, že to vězí? na konektoru k ventilu je pořád stejné napětí nehledě na nastavení teploty.. může to být špatný ovládací panel?
Elton
Zaslal: po srpen 09, 2010 9:20 am
Předmět:
zavolej mi, poradím ti.. 603 167 331
johnyzi
Zaslal: so srpen 07, 2010 2:02 pm
Předmět:
kohout mechanicky byl ok ale ta cívka na něm či co to je, smrděla jako spálená, každopádně po výměně to pořád hicuje a celej střed přístrojovky je na dotek pěkne vyhřátej, takže to bude někde v elektrice, nezvykle topí i konektor k ovládání ventilátoru..takže to asi budu muset rozebrat a jít po tom svazku... nevíš náhodou jak se ovládá teplota? resp. jaká součástka to potom překlápí (předpokládám, že poměr teplej studenej je dán nějakou klapkou).. díky za jakýkoliv nápady.. jo klima funguje jen dokud se to nezahřeje pak vlivem vysoký teploty to asi nějaká ochrana vypne.. a stejně ten teplej vzduch nepřefouká
jinak k tomu ventilu odpojil jsem hadici s kapalinou z chladiče (pod přívodem vzduchu do airboxu) a nechal tak kousek vytýct, potom jsem v pohodě odpojil hadice z ventilu a jednoduše ho vyměnil, pak jen dolejt chladící kapalinu a nechat zahřát motor až se 2x pustí sahara, potom to krátce držet na 3tis otáčkách a dolejt kapalinu která se tam dotáhne, poté ještě nechat chvilku otevřenou nádržku aby vzduch mohl pryč, je slyšet jak si to ještě odpouští vzduch. Ventil origo u charouze teď za 1172,-
faust54
Zaslal: so srpen 07, 2010 11:25 am
Předmět:
no to topit bude s tim nic neudelas..., me to topilo predtim i potom a to na dvou autech, tam jde o to jestli ti zacala fungovat ta klima..., bylo tomu kohotu neco nebo ne?
johnyzi
Zaslal: so srpen 07, 2010 10:56 am
Předmět:
ventil vyměněj ale pořád topí...celej středovej panel topí jak blázen..nějakej tip?
faust54
Zaslal: pá srpen 06, 2010 3:54 pm
Předmět:
No tak to ti neporadim, ja to nechaval delat v servisu, nechtelo se mi v tom vrtat a hlavne tahle soucastka hrozne rada praska ( ty kohotky na hadice)..., takze jsem to sveril odbornikum co tady delaj fordy...
johnyzi
Zaslal: pá srpen 06, 2010 10:45 am
Předmět:
snad jo, teplota motoru ok podle ukazatele jen fouká pořád horkej, klima šla zapnout teĎ když bylo auto úplně studené ale po chvilce zase nešla..takže ta je snad ok, podívám se na něj
edit: koukal jsem na to, modely po FL ho mají v podstatě uprostřed "kapoty" takže přístup ok, ale celej je značně horkej včetně toho plechového válečku co je na něm ten je horkej fest, budete to tedy zřejmě ono? potřeboval bych to dát dohromady co nejdřív..:/
ještě prosím radu jak to udělat aby mi nevytekla chladící kapalina?
faust54
Zaslal: pá srpen 06, 2010 8:37 am
Předmět:
muze to byt on..., tyden zpet mi prasknul a mel jsem fridex po celem motoru...( coz je ten horsi pripad)
johnyzi
Zaslal: čt srpen 05, 2010 11:08 pm
Předmět:
já mám teď problém, při cestě to začalo smrdět jako když se něco pálí po chvilce to bylo pryč a fouká jen horkej vzdůch a nefunguje klima.. může to být tím ventilem ( to se mi nezdá kvuli klime) nebo něco jiného? díky
Polda
Zaslal: ne červen 06, 2010 11:45 pm
Předmět:
Zkus jestli se sem ještě někdo podívá...
Mám stejný problém jako někteří s přehříváním, voda se rychle ohřeje, sepne větrák a ručička letí k červený... Dělá to od výměry rozvodů + pumpy. Vracel jsem se stim asi 5x, pokaždé se vyčistil ventil a zase to chvíli fungovalo. Teď byl cca. rok klid a dneska se to zase začalo přehřívat, jakmile dám ovladač na teplej vzduch tak ručička spadne na 90.
Takže jak vlastně vypadá správná funkce vetilu? Na studenej, půlka, teplá? Má se pohybovat v nějaké frekvenci?
Dneska jsem ho rozebral, žádný kousky těsnění tam už nebyli. Bylo tam docela dost vodního kamene a ve vnitř voda. Celej jsem ho vyčistil ale nepomohlo to. Když jsem ho připojil na konektor a koukal co dělá, tak se pohnul jenom jednou, max 2x...
Když propojím hadice od motoru, nemělo by se to přehřívat. Otázka je čím a kde to sehnat?
Dík
Musi
Zaslal: so březen 14, 2009 7:29 pm
Předmět: Zvlasni problem s topenim
Mam problem s topenim. Puma mi stale topi ale hlevne kdyz prepnu na predni fukary. Kdyz prepnu na sklo nebo spodek tak fouka vlazny az studeny vzduch. Nevim jestli to bude ventil topeni. Nevite nekdo cim by to mohlo byt???
Soprano_Tony
Zaslal: ne srpen 03, 2008 9:30 am
Předmět:
to Maw:
Elton má pravdu, mal som problém s prehrievaním Pumy a vymenil som termostat ale nepomohlo to, tak mi poradil miesto ventilu topenia nahodit hadice a bolo po prehrievaní, ked som ventil rozobral, bol plný vody...nový som kúpil v AutoStangl za 1400,- FEBI a po vymene je po problémoch, topenie funguje Puma sa neprehrieva
Elton
Zaslal: so říjen 13, 2007 7:15 pm
Předmět:
probereme to někde na srazu u auta a bude to hned jasný oběma stranám..
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund