Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Elektrika
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Trezalka"]Mam ju uz rok. A blbne to teraz asi tyzden. Moze to byt tym teplom, dlho stala na slnku... asi ma upal:)[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
pumAvatar
Zaslal: pá červenec 23, 2010 9:27 am
Předmět:
To by me teda zajimalo, od ktereho "fochu" teda je?! To asi od kolobezek, ne?!
Ten autum asi rozumi jak ja reketoplanum
- vim, ze nejak litaj, ale manzelce bych to nekupoval...
Proste znalej a chytrej pan to musel byt
Trezalka
Zaslal: pá červenec 23, 2010 9:11 am
Předmět:
Tak nakoniec som s tym bola vo forde pri zlatych pieskoch, lebo moj mechanik nebol moc v obraze, vymenil poistku c 7, zevraj bola zla, a vyhodil 21 (22), ktora tam podla schemy co je nakreslena na plastovom kryte poistiek v kabine nemala byt a akoze to uz nerobillo... Tak som auto stadial zobrala, vlozila tam poistku 21 (22) (lebo bez nej mi nefungovalo par veci, zadane svetla a pod.
) a skusila som to a uz sa to sprava normalne. Lenze ja som s tym neni spokojna, lebo podla mna sa to nemohlo opravit tak ze sa vymenila poistka (ten skrat tam asi niekde je), a este ma jeden mechanik strasil, ze mi moze zhoret auto, tak som to objednala do Fordu, nech to diagnostikuju... Dosla som do fordu na zlatych pieskoch, tam na mna kukali ako na nejakeho chudaka (nedosla som na garancku), ze co tam chcem s 10 rocnym autom (maju nove Fiesticky, vyhodne...) a este s takym autom ake by si mechanik ktory je ,,od fachu,, a vyzna sa, v zivote nekupil, dokonca ani svojej zene... bla bla, bla, tak na moju pumu kukal ako na zhnitu rybu, stylom ze co to mate za problem??? Tak som mu to opisala, kedze sa moja puma asi boji lekarov, tak samozrejme chyba sa neprejavila, takze som bola ze debila. No nic nevyriesili, povedali ze mozu hladat, ale ze servis je drahy, ze stoji 40e/hodinu, takze ked som ochotna zaplatit hodiny hladania tak OK. Ze mam dojst ked to bude robit. Tak som odisla a uvidim ako sa to bude dalej spravat... zatial The end:))
majsi
Zaslal: út červenec 20, 2010 12:37 pm
Předmět:
tu som ich uploadoval.
http://www.ford-puma.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=42682&highlight=#42682
lepsie by ti ale bolo zohnat TIS (Technical Information System).
Trezalka
Zaslal: út červenec 20, 2010 12:28 pm
Předmět:
OK, dakujem, nevies kde sa dostanem k scheme? je to v manuali? este som to nehladala.
majsi
Zaslal: út červenec 20, 2010 12:08 pm
Předmět:
No ono ak to bola poistka 20 tak to je vyhrievanie spetnych zrkadiel, ak to bola poistka 21 tak to je spinac svetiel (nechem byt hnusny k tvojmu mechanikovi ale ked videl schemu tak musel vidiet aj to ze ak vytiahne poistku 21 tak ti prestanu fungovat veci ktore su na poistkach 6 a 7 cize zadne hmlovky,obrysove svetla, nastavenie sklonu svetiel, ten pipak ktory spominas, autoradio a najskor aj vyhrievanie skiel). skus tam vratit poistku 21 a vytiahnut poistku 7 nastartovat a zistit co to robi. malo by ti fungovat vsetko okrem pravych obrysovych svetiel. ak bude auto fungovat ako ma tak hladaj skrat za poistkou 7. ak nie tak vrat 7 a vytiahni 6. nemalo by ti fungovat ostatne co som spominal a skus sa autom presjst. ak bude fungovat spravne mas vacsi problem.
Trezalka
Zaslal: út červenec 20, 2010 9:37 am
Předmět:
Skusala som aj nastartovat bez svetiel vtedy to ide normalne aj vypnut klucom.
Ale mala som to v servise vcera. A vecer mi mechanik volal, ze vybral poistku z polohy 21 ci 20, ta ktora tam nema zervaj podla schemy byt a uz to nerobi (akoze je to opravene, ze mi tam niekto dal tajne poistku:))), neviem kto... Lenze potom sme zistili, ze bez tej poistky mi nejde radio ani hodiny ani mi nehlasi zapnute svetla pri otvorenych dverach, takze nato je ta poistka. Sveta mi funguju normalne, teda nesvietia ked su vypnute. Je ale mozne, ze ten manik co to mal predomnou tam mal vzadu zosilovac mal tam mega repraky, ze to nejako zapojil divne a nechal tam niekde kable, ktore sme ale zatial nenasli a tie to tam nejako skratuju. Inak technik to cele rozobral riadiaca skrina je v pohode (volala som aj do fordu da sa samostatne vymenit a stoji 65e-to len pre info), vsetko vyzera v pohode, takze je tam skrat, len ho treba najst...
majsi
Zaslal: po červenec 19, 2010 9:19 pm
Předmět:
mate pravdu
teraz som to skusal a bez k baterke pripojenej elektroniky v kluci to nenastartuje takze imobilizer to ma
mna na celom tom probleme zaujalo toto
Citace:
Lenze potom som dosla na jedno, ze ked vypnem svetla tak mi motor zhasne ked tam neni kluc.
toto si neviem vysvetlit inak ako nejaky nechutny skrat. Mozno skrat medzi relatkom K41 a relatkami K36 a K37. Ak preraza napatie z tychto dvoch relatiek na relatko K41 tak by mal motor ostat bezat pri zapnutych svetlach aj po vytiahnuti kluca(nemam to odskusane ale podla schemy by to mohlo fungovat
)
nesvietia ti nahodou svetla pri nastartovanom aute aj ked su vypnute?
pumAvatar
Zaslal: po červenec 19, 2010 4:56 pm
Předmět:
Nevim, jestli to je presne technologie RFID, ale imobilizer Puma ma. A to i pred FL. Proste, kdyz nemas klic s kodem, tak nenastartujes
Polda
Zaslal: po červenec 19, 2010 3:32 pm
Předmět:
No nevím co je RFID, ale já si nechal udělat druhej nouzovej klíč (bez imobilizéru) abych se aspoň dostal do auta, kdyby něco. A tímhle klíčem teda rozhodně nenastartuju, myslím že součastí alarmu není. Auto je po FL.
majsi
Zaslal: po červenec 19, 2010 3:23 pm
Předmět:
skus popozerat poistky a okolo nich ci sa ti tam nieco nezvarilo. radio, hodiny aj alarm su na rovnakej poistke F19.
Skusala si startovat so zhasnutimy svetlami? Co sa tyka toho imobilizera tak tomu stale akosi nerozumiem. Ma alebo nema puma klasicky RFID imobilizer??? Podla mna ak ho vobec nejaka ma tak az po fl. Skor sa mi zda ako by "imobilizer" bol len sucastou alarmu.
pumAvatar
Zaslal: po červenec 19, 2010 12:52 pm
Předmět:
Jo, taky bych to videl na ten upal
No, je fakt, ze kdyz je petatricet stupnu ve stinu, tak kolik musi byt v uzavrenem autu na slunicku...
Rozhodne to pripadne zavady urychli.
Tak, kdyz to dela ted, az po roce, tak je asi vazne nejpravdepodobnejsi ta spinaci skrinka, nebo nejaky zkrat.
Budes ji muset asi zkusit vymenit a doufat, ze to je tim.
Trezalka
Zaslal: po červenec 19, 2010 12:32 pm
Předmět:
Mam ju uz rok. A blbne to teraz asi tyzden. Moze to byt tym teplom, dlho stala na slnku... asi ma upal:)
pumAvatar
Zaslal: po červenec 19, 2010 12:14 pm
Předmět:
Ty dva prispevky si sluc - viz pravidla
S tim imobilizerem to asi bylo mysleno tak, ze ho predchozi majitel zkousel deaktivovat (odpojit), aby nebyl potreba. Ale nevim, jestli by to slo - to by taky mohl byt duvod toho, ze by to tak blbne.
Mas tu Pumu uz dlouho? Predtim ti to delalo?
Ted taky bylo dost horko, takze by se klidne nejaka vada elektroinstalace mohla projevit.
Trezalka
Zaslal: po červenec 19, 2010 11:18 am
Předmět:
kebyze sa mi niekto pokusa vytiahnut imobil, tak by to asi aj zle startovalo nie? skusala som aj iny kluc ale robi to stale, aj odpojit alternator od baterky a nic...
uz som na tej pume menila skoro vsetko, tlmice uchytenie tlmicov, silenbloky, dala frezovat prasknutu hlavu, rozvody, chladic...
takn dufam, ze to nebude nic vazne, len nejaky skrat...
Trezalka
Zaslal: po červenec 19, 2010 11:14 am
Předmět:
Tiez sa mi to zda na spinaciu skrinku, dufam ze sa to bude dat vymenit a nebudem musiet kupovat celu ridiacu jednotku...
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund