Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Tuning
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="ttoomm"]to vypada moc dobre, mel bych ale dotaz: motor potrebuje urcitou teplotu oleje k minimalizaci opotrebeni, tuhle optimalni teplotu oleje motor v pume pri BEZNEM pouziti uz ma, protoze presne na tuto teplotu byl navrhnut cely system uz z vyroby. instalaci pridavnyho chladice se podle me teplota oleje snizi pod optimalni mez, takze budes jezdit s moc studenym olejem podle me. Jak rikam vsechno je pocitano na bezny provoz, takze si umim predstavit, te pri okruhovym nasazeni bude tenhle pridavnej chladit super, protoze ti pomuze naoplak moc vysokou teplotu oleje snizit na tu optimalni, o ktery sem psal na zacatku. tot muj skromny nazor, ale muzu se mylit :)[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
smudlinkaxxl
Zaslal: po duben 19, 2010 1:05 pm
Předmět:
Osobně jsem měl zato že olej tu teplotu má hlavně proto, protože je i řitší potom.
Tohle sice vypadá prďácky ale bojim se ež to u serioveho motoru udělá víc paseky než užitku resp nepřinese to vůbec nic
Jak bylo psáno lepší je výměník kterej je našroubovane jna bloku a protéká v něm voda a olej krásně chladí/zahřívá dle celkové teploty.
july
Zaslal: ne březen 14, 2010 4:40 pm
Předmět:
,,no daval som aj novy olejovy filter tak cca 0,5L
misakxt
Zaslal: ne březen 14, 2010 4:37 pm
Předmět:
jo tak s termostatem to je jiná
.no olejový chladič měla i stará 120tka LS..určitě to má nějaký smysl.o kolik se ti zvětšil objem oleje v motoru?
july
Zaslal: ne březen 14, 2010 4:21 pm
Předmět:
..No necakam od toho nic extra,len som sa snazil trochu upravit chladenie v letnych horucavach(nakoniec ak by to bola zbytocna vec tak to nemaju ani auta urcene pre zavody) a s tym ohrevom som zabudol dodat ze ten olejovy adapter ma aj termostat ktory otvori priechod cez chladic pri urcitej teplote
misakxt
Zaslal: ne březen 14, 2010 3:59 pm
Předmět:
Nápad dobrý ale má to jeden háček.Takhle se ti to bude ještě mnohem déle zahřívat na provozní teplotu a nemáš jakoukoliv možnost regulace a bude ti ta teplota lítat podle toho jakou rychlosti pojedeš.Podle mě stačí jednoduchá úprava-sežen si tzv kostku tzn, výměník voda olej a je po starostech.olej by se ti dřív zahříval protože voda je zahřátá dřív a přes ten výměník by to bylo optimálnější.největší opotřebení vzniká za studených startů .můj názor je pokud chce někdo jezdit pořádnou střelbu ať si koupí olej 5W50 a je po starostech
.každopádně jak říkám-nápad dobrý ale chce to dotáhnout
Johnik
Zaslal: ne březen 14, 2010 3:36 pm
Předmět:
Co já si pamatuju ze školy, tak olej se ti do spalovacího prostoru nesmí dostat, tomu zabraňují dva těsnící kroužky a jeden stírací (hlavně ten stírací), proto olejem toho moc neutěsníš. Důvod, proč to v horkém počasí jede o poznání méně je z důsledku kyslíku, který mění v závislosti na teplotě svůj objem.
Jano, co si od toho chladiče představuješ? (Včem myslíš, že ti pomůže?)
PS: Pokud chceš, najdu něco odbornýho k téhle tématice. Jestli najdu něco víc o vysvětlení než o konstrukci.
july
Zaslal: ne březen 14, 2010 10:41 am
Předmět:
..no som trochu v rozpakoch,s tou pracovnou teplotou oleja,teraz v chladnejsom obdobi sa teplota drzi pri optimalnej jazde cc 70-80C,(podla pridavneho budika)v lete zas budu ine hodnoty(vela zalezi aj na umiestnenie chladica,zatial nie je v priamom napore chladiaceho vzduchu) si zas nemyslim zeby tie teploty mali nejaky vpliv na zvysene opotrebovanie motora(chcelo by to nejakeho odbornika aby sa vyjadril na tuto temu) a zas suhlasim z ,,SQO,, aj ja si myslim ze pri vysokom zahriati strati motor trochu vykon a to z dovodu ze olej nielen maze, ale aj chladi a tesni steny valcov(to si este pamatam zo skoly)
PS a na okruh sa toho leta chystam...
to Beastie.: tam som to nechcel davat lebo trafim niekde nejaky kamen pri ceste a je to v riti....stojis
Beastie
Zaslal: ne březen 14, 2010 10:19 am
Předmět:
Janči, umiestni ho do spodnej mriežky predného nárazniku a dorob ostrek vodou. To bude iné kafé ...
sqo
Zaslal: ne březen 14, 2010 10:06 am
Předmět: chladic
Mozno ked je horuce leto je tento chladic potrebny. Mne sa zdalo ked som siel na dlhu trasu cca 400km v lete tak puma pri dobrom zohriati zacala stracat vykon. Nastavala akasi diera a tazko sa jej slo do otacok. Neviem ci to nesposoboval tiez ten olej ze bol prehriaty. Podla mna tym nic nepokazi ked tam ten chladic bude mat.
ttoomm
Zaslal: ne březen 14, 2010 8:30 am
Předmět:
to vypada moc dobre, mel bych ale dotaz:
motor potrebuje urcitou teplotu oleje k minimalizaci opotrebeni, tuhle optimalni teplotu oleje motor v pume pri BEZNEM pouziti uz ma, protoze presne na tuto teplotu byl navrhnut cely system uz z vyroby.
instalaci pridavnyho chladice se podle me teplota oleje snizi pod optimalni mez, takze budes jezdit s moc studenym olejem podle me.
Jak rikam vsechno je pocitano na bezny provoz, takze si umim predstavit, te pri okruhovym nasazeni bude tenhle pridavnej chladit super, protoze ti pomuze naoplak moc vysokou teplotu oleje snizit na tu optimalni, o ktery sem psal na zacatku.
tot muj skromny nazor, ale muzu se mylit
july
Zaslal: so březen 13, 2010 9:17 pm
Předmět: Chadic oleja
(jano)..nazdar,kedze sa nam leto pomaly blizi,trochu som vylepsil chladenie motora,presnejsie oleja,,,
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund