Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Motor
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="marcos"]edit: Tak jsem se dopátral, že to má něco společného s variabilním časováním vaček, ale co by to mohlo byt, ví bůh. Pomůžete někdo?[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
Martuch.rs
Zaslal: po březen 08, 2010 12:09 pm
Předmět:
Naraznik nech svarit,skoda kupovat novej kdyz je to jen praskle.
marcos
Zaslal: po březen 08, 2010 10:38 am
Předmět:
Diky všem za radu. Tak už nevím co mám dělat dřív. Dneska ráno se mi na náledí podařilo bouchnout přední nárazník, sice drží ale je prasklý takže bude chtít asi vyměnit, na kolik vyjde tahle sranda? Díky
Pajos_
Zaslal: so březen 06, 2010 12:31 pm
Předmět:
Estli myslis ventil odvetrani klikove skrine tak ma, ale vetsinou to pry vydrzi zivotnost auta.. Ja ho ted menil (stoji250) no a otacky stejne obcas kolisaji.. Nejspis to bude prutokacem- (volobezny ventil) Kdo z vas co tu mate ty problemy ho uz kupoval fungl novej?? Ja se chystam, ale stoji dost penez a nerad bych pak zjistil, ze to bylo k nicemu..
smudlinkaxxl
Zaslal: pá březen 05, 2010 10:42 am
Předmět:
Má puma čidlo Klikovky? nejsem si teď jistá ale mohl oby ot bejt tim jestli jí má.
Martuch.rs
Zaslal: pá březen 05, 2010 10:22 am
Předmět:
Tak udelej spojku a pak to resit postupne dal. ale je zajimava vec ze kdy natocis auto se sundanym remenem prislusenstvi tak si taky otacky delaji co cteji drzi to tak 2000 pak se to srovna .uz jsem to pozoroval na 4 pumach ale proc to tak je nevim.das tam remen a srovna se to. dal uz jsem to nezkoumal.
Nic.Nebude
Zaslal: pá březen 05, 2010 10:14 am
Předmět:
Ten samej problem. Vymenil jsem s Eltonem už půlku auta a stále to občas zazlobí... Zvykneš si
btw. Když zastavíš, klesnou otáčky z5? Prý je tam ještě nějáké čidlo, které zkoumá zda se auto pohybuje a dle toho řídí plyn (nevyznám se, pouze tlumočím).
marcos
Zaslal: pá březen 05, 2010 10:00 am
Předmět:
Tak je to asi vic veci dohromady. Spojka prokluzuje v zaberu, vcera jsem to zkousel s mechanikem¨, do kopce pridam plyn, vylitnou otacky a rychlost se skoro nemeni.. Druha vec je, ze kdyz vylitnou otacky a vyradim, tak nejenom ze neklesaji ale chvili i jeste stoupaji... ja uz nevim...
cyberjak
Zaslal: pá březen 05, 2010 9:51 am
Předmět:
taky si myslim ze spojka spatna nebude... mozna nejake cidlo... ale mechanika spojky podle toho co pises urcite ne...
Martuch.rs
Zaslal: pá březen 05, 2010 7:11 am
Předmět:
Spojku si klidne vymen ale nepocitej ze ti vyresi tento problem s otackamy. nereknu kdyby jsi psal ze ti to dela v zaberu kdy by mohla prokluzovat ale pises ze ti to dela kdyz vyradis.snad poznas jesli spojka klouze ne?
faust54
Zaslal: pá březen 05, 2010 6:37 am
Předmět:
slusna nova, kolem 8tis.
marcos
Zaslal: čt březen 04, 2010 9:42 pm
Předmět:
Tak nakonec je to pry spojka, diagnostika pry kdyz si neni jista, tak hazi nejblizsi chybu. Takze me asi ceka vymena..-
Nakolik takova sranda vyjde??
marcos
Zaslal: čt březen 04, 2010 4:21 pm
Předmět:
a jak poznám, že odešlo to čidlo a kde ho najdu? Díky
Martuch.rs
Zaslal: čt březen 04, 2010 3:10 pm
Předmět:
kdyz to odejde jede to normalne dal ale nema to zatah. tak to co ti to dela s tim nema co spolecné.
marcos
Zaslal: čt březen 04, 2010 9:35 am
Předmět: VAČKY
Dělá to pořád to samé, když se motor zahřeje, tak když vyřadim nebo jenom zmáčku spojku a pustím plyn tak otáčky se pořád držejí nad 3000 a neklesají..
misakxt
Zaslal: čt březen 04, 2010 8:55 am
Předmět:
proměnné časování má pouze sací vačka.....je tam čidlo ale myslim že kdyby nechodilo tak to nejezdí vůbec ale to jenom tipuju........ co ti to dělá???
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund