Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Podvozek
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="supecek"]Sjíždění vnitřních hran může způsobit i mírná rozbíhavost nebo od nárazu ohnutý tlumič. Odklon je u Pumy neseřiditelný, takže byť se ti to nelíbí jeď napřed na Geometrii! Jo a souhlasím s Balkim !!! Bůh nás ochraňuj..... Tohle napsal Elton v jiném příspěvku. Čti pozorně..!!!! tak tak.. sjetý vnitřky má na svědomí:špatná geometrie - seřídit špatné silentbloky - zřejmě máš vyměněné - seřídit špatný odklon - neseřiditelné - zjistíš na laserové geošce pak tedy prohlédnout tlumič - může být ohnutý po nehodě na kolo může to být hnutá těhlice - vyměnit.. prohlédnout umístění přední nápravy - může být celá posunutá - povolit šrouby a dát ji na své místo - seřídit geometrii..[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
PALI
Zaslal: út březen 23, 2010 8:49 am
Předmět:
ja mam tiez taky problem..mam nove elektrony, tlmice, na geometriu som bol a aj tak mi na pravom kolese zere gumu zvnutra
Aluna
Zaslal: čt únor 25, 2010 10:50 am
Předmět:
Ja mel spatny odklony kvuli tomu gumovymu hornimu ulozeni tlumicu...Bylo vymackany a mimo jine se taky silene sjizdely vnitrky, i kdyz sbihavost byla dle geosky v poradku...
Scary
Zaslal: út únor 23, 2010 10:45 pm
Předmět:
a co tak velke kladivo?
Tom104
Zaslal: út únor 23, 2010 10:32 pm
Předmět:
Děkujivám za rady všem ale moc te mě nepotšili (smrdí to prací a prachama
).
Jen taková techniká blbost po seřízení gemotrie je odklony kol stejně špatný nebylo by možno z těhlice povitáhnout držení tlumiče a vypodložení dorazů na těle tlumiče tím by se teoreticky mohl odklon dohnat.
Co řikáte na tento názor.
supecek
Zaslal: út únor 23, 2010 12:54 pm
Předmět:
Sjíždění vnitřních hran může způsobit i mírná rozbíhavost nebo od nárazu ohnutý tlumič. Odklon je u Pumy neseřiditelný, takže byť se ti to nelíbí jeď napřed na Geometrii!
Jo a souhlasím s Balkim !!! Bůh nás ochraňuj.....
Tohle napsal Elton v jiném příspěvku. Čti pozorně..!!!!
tak tak..
sjetý vnitřky má na svědomí:špatná geometrie - seřídit
špatné silentbloky - zřejmě máš vyměněné - seřídit
špatný odklon - neseřiditelné - zjistíš na laserové geošce
pak tedy prohlédnout tlumič - může být ohnutý po nehodě na kolo
může to být hnutá těhlice - vyměnit..
prohlédnout umístění přední nápravy - může být celá posunutá - povolit šrouby a dát ji na své místo - seřídit geometrii..
smudlinkaxxl
Zaslal: po únor 22, 2010 10:28 am
Předmět:
1. máš sníženej podvozek?
2. máš vpořádku geometrii?
3. na nastavení odklonu kola by jsi musel mít nastavitelný ramena, a co já vi mtak puma nemá.
Takže pokud jsis tam dal pružiny o 40mm nižší tak se nediv, pokud se ti stáčí volant při brždění atd tak se taky nediv
Balki
Zaslal: po únor 22, 2010 6:45 am
Předmět:
Počúvaj Tom, ty si celkom zábavný, už v predchádzajúcom príspevku ktorý si založil kvôli problémom s pneu, Ti radili geometriu, Ty sa jej stále brániš, ale vysvetli mi ako si prišiel na ten odklon bez zmerania geometrie??? A skús tu trochu aj hľadať, už sa tu nejaké veci riešili napr.
Kód:
http://www.ford-puma.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=2278
No boh nás opatruj pred takýmito mechanikmi...
Tom104
Zaslal: ne únor 21, 2010 10:26 pm
Předmět: Odklon kol
Prosim o radu jak (kde) kde se dá seřídit odklon kola sjíždí se vnitřní hrany po změření na levém kole mám asi 12 mm a na pravém 7mm odklony.Rady že mám jít na geometrii nepište zajimá mě pouze kde se seřizuje odklona kolik má být(mm) děkuji.
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.09 sekund