Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Ostatní
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="asps"]to ttoomm: nic extra jen ji odstavim patkrad dobiji baterku cca jednou za 14 dni nastartuji zahreju na provozni teploru a proslapnu spojku :) . Co by se asi stalo autu ktere stoji v suchu a nezaziva kazdodeni mrazive starty a nejezdi po zimnich "silnicích" plnych der sterku a sole :) ???? edit: to pumAvatar a Veri: rekl bych ze na nejakou filcku ma tech 5000K kazdej a pojista na 1.3 stoji 1500k na rok. Jinak mate pravdu ze jizda s pumou je neodolatelna (a to jsem ridil hodne draha auta) a proto se ji proste nekdo nechce vzdat [color=green]mod.edit: slouceny pripevky, priste pouzij tlacitko EDIT![/color][/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
pumAvatar
Zaslal: čt únor 04, 2010 9:53 pm
Předmět:
No, konecne spravnej nazor
Jezdim do prace (a z prace) denne po cca dva kilaky dlouhe ceste, ktera je jen led a rozjezdeny, ujety snih a pak jeste obcas blbnem na parkovisti
Je to zaroven i dobra skola smyku. Clovek si tak alespon trochu vyzkousi co to auto umi a jak se chova... Hodi se to, kdyz s nim pak musim jet treba na hory.
Jirula
Zaslal: čt únor 04, 2010 9:38 pm
Předmět:
Ja si myslim ze je skoda ji nechat v zime v garazi. Je s ni docela dost zabavy a kupodivu je na snehu dobre ovladatelna. Nerikam ze netrpi, ale jezdim s ni hodne na silnicich co nejsou soleny.
redgoblin
Zaslal: čt únor 04, 2010 2:19 pm
Předmět:
Já jí mám taky v garáži, ale není nijak v teple, hlavně že nejezdí v zimě a nepadá na ní sníh.
Pajos_
Zaslal: út únor 02, 2010 3:00 pm
Předmět:
Ok ja te taky chapu a taky ti neberu tvuj nazor, ja bych totiz delal rad to sami, ale bohuzel si to nemohu jako ostatni dovolit.. Proto jsem se musel ozvat na tvoje prizpevky kde si se o tom zminoval jako by na to mel kazdy..
Beastie
Zaslal: út únor 02, 2010 8:05 am
Předmět:
asps
,
ttomm
mate recht. Tiež mam Pumu zazimovanú v garáži.
Inak moja Puma nebola naštartovaná už 2 mesiace, ale imobilizér zatiaľ bliká ...
janicka
Zaslal: po únor 01, 2010 10:19 pm
Předmět:
taky jsem 3/4 roku drzela pumku a stary tipo-a neslo to...prislo mi to zbytecny vyhazovani penez....a krize je citit ted vsude-jsem placena z provize a lidi nejak nekupuji nic-kazdej setri, takze ted je pro me nepredstavitelny, mit druhyho byt sebehorsiho mazla....
asps
Zaslal: po únor 01, 2010 5:07 pm
Předmět:
to Pajos_ to je tvuj nazor a ja ti ho neberu. Mam par kamosu co delaji v Praze a taky si stezuji na nedostatek financi takze se nijak nedivim. Penize nevrazim jen do aut mam rodiny dum a dilnu a to vsechno stoji rocne nejake penize a taky nemam na zadne auto havarijni ale jen povinne!!!! Vyhrivana geraz nevadi pokud s auten nejezdis a neni od sole
pumAvatar
Zaslal: po únor 01, 2010 4:45 pm
Předmět:
No, pred Pumou jsem s Favem nalital docela dost. Ale uz pri prodeji jsem citil, ze to neni ono a to jsem mel Pumu jen nejakych par mesicu
Ted kdyz si ho obcas od nekoho pujcim, tak je to vazne sileny
Ale ani s Falicii to neni o moc lepsi
Pajos_
Zaslal: po únor 01, 2010 4:38 pm
Předmět:
Totalni nesmysl! To si muze dovolit jen nekdo kdo do Pumy nevrazi vsechny svoje prachy.. Navic kde vzit na jiznim meste garaz? Nebo snad mam platit za nejaky smesny parkoviste 1km od myho domu jeste prez 10tis rocne kdyz mam sotva na poviny a kvuli cenam radsi ani nemam havarijni?
Ano kdybych si snad Pumu kompletne vyvaril, udelal celolak, komplet new motor a nemela by ani skrabanec pak bych uvazoval o tom, ze si ji proste necham na porad a zvazoval takovy veci jako odstaveni na zimu..
A jeste kazdych 14 dni startovani? Co z toho.. Myslis, ze ti tam ty oleje zatuhnou??
Nebo, ze snad je ten motor jeho nepouzivanim nejak namahanej?
Jeste ve vyhraty garage?
Neprehanejte zase kluci!
Kdybys mel mustanga po komplet GO z roku 80 nereknu ti ani popel, ale tohle mi proste prijde zbytecny..!
Jinak kdo auto i v zime pouzivate, urcite pro nej neni dobra vyhrivana garaz!
Nejde samozrejme o motor, ten uz se s tim nejak popere, ale ta kastle TRPI nejvic!
BTW: Zkuste ted nekdo z Pumy na chvilku sednout do Favorita.. Je to HARAKIRI
pumAvatar
Zaslal: po únor 01, 2010 4:38 pm
Předmět:
No, zezacatku jsem mel Pumku a Favorita... Samozrejme jsme jezdil jen Pumou. Tak jsem se ho rozhodl prodat... A kdyz jsem do nej vlezl, abych zkusil, jestli jeste vubec jede, nez ho prodam, tak jsem ho ani nenatocil a to stal jen asi mesic
Nedovedu si predstavt, jak by vypadal, az bych ho odmetl z hromady prachu po cele sezone, co bych jezdil s Pumou
No a nakonec jsem jeste pred prodejem musel nechat vymenit tesneni pod hlavou, pze bych s nim ani neodjel - hned se prehrival... Vlastne, co si tak vzpominam, tak kazdy mesic jsem do nej neco investoval, protoze se zavady stridaly jedna za druhou... A zrovna jako na potvoru by to neslo prejit a jezdit dal :-/ A to jsem s nim jezdil denne.
Vim, ze by ta "zimni" Felina bylo celkem dobry reseni, ale ne pro kazdeho. Bohuzel
asps
Zaslal: po únor 01, 2010 4:06 pm
Předmět:
Jo staci to jen zahrat at se "rozproudi" nemrzka a olej, "provetraji" ventily a "protahne" rozvodak a drazkovej remen. V podstate to same co de deje za normalniho provozu
edit: to pumAvatar 1.krize je asi jen jaksi bublina ja nic nepocituji prave ze naopak
2 filcku musis nechat jen v prepisu a ne ju na sebe prihlasovat 3. jeste v listopadu jsem prodaval jednu filcku 97 za 30 tisic a koupil sem za 500 euro na ten rocnik v top stavu ale jinak se zenes za tech 5- 10 tisic . 4 kdyz uz mas takovou karu tak nic neopravujes ( jak rikam ja ze mam ve felde napln v motoru dozivitni jen podnuji ) Kotouce 400k a desky 150K na vsechno ostatni staci lepici paska a svarecka. Ale je pravda ze kdyby se to delalo tak jak pises tak by to bylo celkem drahe na ty 4mesice
mod.edit: podruhe slouceno
pumAvatar
Zaslal: po únor 01, 2010 3:59 pm
Předmět:
No, netvrdil bych, ze na to ma kazdej... A uz vubec ne v tehle dobe, kdy se tvrdi, ze je krize...
Navic, takhle ta matika vypada pekne, ale kdyz si k tomu jeste prictes ekologickou dan pri prepisu, prezuvani pneumatik, vymenu oleje, desticek, a kazdou chvili opravovat nejaky technicky zadrhel (protoze budme uprimni za 5.000 CZK to v moc dobrym stavu nebude - jeste porad jsou Feliny mezi 20 - 40.000 CZK), tak uz to tak super cisla nejsou.
To radsi ty penize budu davat do Pumky... I kdyz bude trpet a ja s ni:-( Ale zas budu mit jistotu, ze kdyz budu chtet z hor jet domu, tak me nenecha ve stychu
ttoomm
Zaslal: po únor 01, 2010 3:30 pm
Předmět:
jj to sem presne myslel aspon jednou za 14 dni proste nastartovat a zahrat...mluvil jsem s jednim chlapem se servisu a ten mi rikal ze kdyz k nim jde auto co koupil vedlejsi bazar na vstupni prohlidku tak vypada paradoxne lip nez pri vystupni kontrole kdyz to auto nekdo koupi az treba po 3 nebo 4 mesicich co stalo v tom bazaru, ze je tam obcas neco zpuchrelyho nebo tak, nevim co je na tom pravdy...
ale urcite auto trpi min kdyz stoji nez kdyz jezdi v zime to je jasny...
asps
Zaslal: po únor 01, 2010 3:17 pm
Předmět:
to ttoomm: nic extra jen ji odstavim patkrad dobiji baterku cca jednou za 14 dni nastartuji zahreju na provozni teploru a proslapnu spojku
. Co by se asi stalo autu ktere stoji v suchu a nezaziva kazdodeni mrazive starty a nejezdi po zimnich "silnicích" plnych der sterku a sole
????
edit: to pumAvatar a Veri: rekl bych ze na nejakou filcku ma tech 5000K kazdej a pojista na 1.3 stoji 1500k na rok. Jinak mate pravdu ze jizda s pumou je neodolatelna (a to jsem ridil hodne draha auta) a proto se ji proste nekdo nechce vzdat
mod.edit: slouceny pripevky, priste pouzij tlacitko EDIT!
pumAvatar
Zaslal: po únor 01, 2010 2:57 pm
Předmět:
Souhlasim s Veri, nemam na to mit a zivit druhy auto jen kvuli cca 3 mesicum v roce...
A taky ne kazdej by se na tu dobu chtel vzdat Pumky
Precijen to je nadhera, kdyz Pumice uhani po zavate ceste a prasi se za ni
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.09 sekund