Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Autohifi
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Wintel"]Ahoj, Přítelkyně má Pumu, já mám Mondeo. Asi někteří z nás mají stejná auta, napadlo mě, že bych mohl někoho tímto nápadem inspirovat. [code]www.100klasa.com/mondeo[/code] V odkazu je celý postup. [color=green]mod.edit: presunuto do vhodnejsi sekce[/color][/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
Levi
Zaslal: út říjen 27, 2009 9:15 pm
Předmět:
U mě je záver takovej, že kapacitor je na "většině" instalací zbytečnej a kabely já dávám o něco větší. Tím nic nezkazim a je to sichr.....už jen pro to, kdybys chtěl v budoucnu upgradovat, tak nemusís přetahovat napájecí kabely
Zatim taky nebudu mít žádnou velkou masáž.....neco málo vepředu a jeden woofřík v kufru..dohromady něco okolo 600W RMS...
Wintel
Zaslal: út říjen 27, 2009 6:40 pm
Předmět:
Těch 110 A je maximální hodnota před spálením pojistek. Takže té to nikdy nedosáhne. Nastavením mám výkon zesilovače potlačený na třetinu (jen třetinová vstupní citlivost zasilovače - lepší odstup signál šum), protože by mi to jinak vyrvalo repráky. V zadních dveřích jsou stále ještě originály a ty mají malou zatížitelnost.
Ještě k tomu úbytku, v zesilovačích jsou spínané zdroje, které udržují na výstupu konstantní napětí a je v určitém rozsahu jedno, jak velké je vstupní napětí. A tento rozsah je vždy poměrně velký.
Abych došel k závěru, při mém poslechu bude maximální proud tak polovina, a na to si myslím, že je průřez dostatečný. Můžu tam schválně zkusit zapojit kapacitor, ale nemyslím si, že by to v mém případě nějak zvlášť pomohlo.
vet
Zaslal: út říjen 27, 2009 12:10 pm
Předmět:
jo tim kabelem ti sice protece 110A ale co ti na tech 110A rekne baterka???? pocitam za pul roku ti vyplivne proto je tu ten kapacitor ktery odebira z baterky to elektriku pozvolna a ne narazove! kdyz z baterky budes cerpat porad narazove tudiz stalich 20A a kazde 3-4s tech zminovanych 110A tak chci videt jak dlouho to vydrzi!
Levi
Zaslal: út říjen 27, 2009 10:36 am
Předmět:
No vida...jak pěkně ti jdou počty.....to je přesně ono. Úbytek napětí 2,3V se ti zdá málo? To je kurva hodně na zesilovaž. A o to právě jde.
Ale nikomu nic nechci nutit. Jen mi přijde jako vyhozený peníze nějakej kapacitor, když si můžeš asi za menší peníze koupit lepší kabel. Ve kterým mimo jiné teče těch 110A což je taky sakra velkej proud.
vet
Zaslal: út říjen 27, 2009 7:51 am
Předmět:
jj je to vsechno jedno s druhym:)
Wintel
Zaslal: po říjen 26, 2009 11:25 pm
Předmět:
Tak se na to podíváme vědecky:
Odpor mých přívodů: 12metrů vodiče průřez 10mm2 - odpor vedení je tedy cca
R=ρ*l/S= 0,0178 * 12 / 10 = 0,02136 Ohmu
Max proud při max zesílení nebudu počítat, ale vezmu podle pojistek v zesíkách
, protože by ty víc nepustí. 110 A
Úbytek napětí je tedy U=R*I=0,02136*110=2,34 V
Když si vezmu, že při nastartovaném motoru je tento úbytek ze 14 voltů, takže 12V, tak si myslím, že potom už je spíš problém nabití baterie a její proudová pevnost než průřez vodičů.
vet
Zaslal: po říjen 26, 2009 9:04 pm
Předmět:
mno prave ze to funguje jako kondenzator. v podstate ho vyuzivas jenom ve spickach napeti:)
Levi
Zaslal: po říjen 26, 2009 8:11 pm
Předmět:
A to je právě to. Na 1350W je 10 prostě málo. Takže kdyby kámoš dal místo kapíku (kterej je na 80ti % instalací jen kulatá věc co pěkně svítí) pořádný kabely, tak by to hrálo stejně. Dost lidí vlastně ani neví, na to tam ten kapacitor (on je to vlastně kondenzátor správně) je.
Někde jsem viděl zajímavej článek, kde maník počítal proudy při nějakým zatížení výkonem, resp příkonem zesíků. Ani já jsem si předtim neuvědomil jak moc je to děsivý. Když máš napětí 230V jako v zásuvce, tak na nějakej příkon to žere mnohem a mnohem míň amper, než když máš napětí jen 12V. Je to fakt dost velkej rozdíl. Kdyby byl zájem, zkusil bych ten článek najít. Bylo to celkem poučný.
vet
Zaslal: po říjen 26, 2009 8:38 am
Předmět:
10tka kabel uplne staci:) ja mam 10tku na jeden 600wzesilovac a rikamsi proc sem ho tam ja debil daval! misim ho met na konci jeste ostrouhanej aby se do zesiku vubec vlezl ale muzu vam rict ze kdyz mel kamos v kufru 1zesilovac 1350W s 10 kabelem tak to hralo dobre ale pak sme tam pridali kapacitor a byloto jako vymenene urcite doporucuju:)
Wintel
Zaslal: ne říjen 25, 2009 11:44 pm
Předmět:
Signálovky jsou také Sinus live s dvojitým stíněním. Kolik stáli teď z hlavy přesně nevím, ale nebylo to nijak strašné. I když je pravda, že jen kabely mě stáli 3000 Kč. Blbé Mondeo musí být tak dlouhé
.
Co se týká průměru kabelu, tak myslím, že 10 qmm je už dostatečný, pokud chceš hudbu poslouchat uvnitř auta
. Já to mám spíš kvůli kvalitě vyzářeného zvuku a ne hlasitosti.
Levi
Zaslal: ne říjen 25, 2009 10:00 pm
Předmět:
Mám jednu otázku. Ohledně signálovejch kabelů. Koncovky sem poznal, to jsou Sinus Live, ale zajímá mě cos použil za signálovky a kolik stáli.
Jo a ten napájecí jen 10 qmm není to trošku málo na ty dva zesíky?
Wintel
Zaslal: ne říjen 25, 2009 8:16 pm
Předmět:
Jojo, celé sám. Práce jako na kostele. Ale musím říct, že jen co to překryji kobercem (nechce se mi stříhat do originálu), tak to bude úplně super. Subwoofer mám odpojovací. Když potřebuji kufr, tak letí do garáže.
Levi
Zaslal: ne říjen 25, 2009 6:40 pm
Předmět:
Jop, mít rezervu v kufru tak toho místa určitě využiju, jenže puma má rezervu pod autem. Ale spíš bych do too místa asi dal Woofer, protože tak máš rycle a snadno bednu už udělanou. Maximálně na ní uděláš lamino přesně podle toho tvaru kde je rezerva.
Každopádně, kdo nemá rezervu v kufru, já budu dělat do pumky falešný dno. Sice se zvedne podlaha asi o 8 - 10 čísel, ale to se nedá nic dělat.
jinak to si dělal sám? Je to pěkná práce...
Wintel
Zaslal: so říjen 24, 2009 10:34 pm
Předmět: Umístění zesilovačů
Ahoj,
Přítelkyně má Pumu, já mám Mondeo. Asi někteří z nás mají stejná auta, napadlo mě, že bych mohl někoho tímto nápadem inspirovat.
Kód:
www.100klasa.com/mondeo
V odkazu je celý postup.
mod.edit: presunuto do vhodnejsi sekce
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.06 sekund