Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Tuning
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Matěj"][quote="Kdo"][quote="Maw"] Protože pokud se sníží těžiště, vůz se chová úplně jinak - čitelněji (menší náklon a menší náchylnost k rozhoupání - menší zdvih pružin).[/quote] Nehodnotím článek, každý má svůj názor. Hodnotím tento výtažek od Maw-a. Hlavně slovo "čitelněji". V závorce je text přijatelný. Ono to je složitější. Mluvím z vlastních zkušeností a nasosaných informací. Pokud snížíme těžiště, pružiny, ztvrdíme tlumiče a ještě raději nízkoprofilové pneu, tak takto postavený vůz se chová jak uvedeno v závorce, ale ne ČITEJNĚJI. Na silnici, při průjezdech zatáček jede jak po kolejích, ale je ZÁLUDNĚJŠÍ, protože meze adheze je velmi úzká. To znamená, že pokud by se jelo na limitu, tak okamžik ztráty adheze není tak signalizován jako u řekněme standardního vozu, ale přijde naráz a bez varování, tedy daleko razantněji a pak už záleží jen na umění řidiče. Proto i piloti se s autem musí sžít, aby znali jeho meze a raději se k nim ani nepřibližují.[/quote] presne tak, a jeste bych dodal par veci: tvrdej podvozek nepropruzi nerovnosti na vozovce např. v zatacce a pak uskakuje.. Proto je pro norm. silnice lepsi a podle me i ve vetsine situaci rychlejsi seriovej podvozek.. (a i ten je malo poddajnej) na okruhu v Brne by byl nesporne rychlejsi sportovni podvozek.. s cim naprosto souhlasim je to ze kdyz je to snizeny tak to vypda lip...[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
Matěj
Zaslal: ne listopad 05, 2006 8:06 pm
Předmět:
Maw napsal:
Prostě člověk musí vědět, jak má jezdit a co si může dovolit. Nejsem žádnej janek, abych využíval maximum možností vozu v běžném provozu
Jedna z veci kvuli kterejm jsem kupoval Pumu je jeji hravost a čitelnost v zatackach projizdenych na limitu.. Na limit se bezproblemu dostanu v beznym provozu.. (samozrejme jen kde to znam a vidim a prihlizim na pocasi..) cejtim ze to mam pod kontrolou..! Tim tuningem se tyhle vlastnosti upravuji a oddaluje jejich dosazitelnost a tim je nebezpecnejsi to pokouset..
Cely co jsem tim chtel rict je ze v se v beznym provozu dostavam na hranice auta a prezto nejsem janek..
Janka jsem potkal ted o vikendu s 5kovim BMW a predjizdel na horizontu..
Maw
Zaslal: so listopad 04, 2006 5:30 pm
Předmět:
.
SiD
Zaslal: so listopad 04, 2006 2:41 pm
Předmět:
jj. presne tak. na tech 215tkach a snizenej podvozek je fakt luxus.. drzi jak pribita
ale problemek nastava v mokru a na lede.. vic to klouze
Matěj
Zaslal: so listopad 04, 2006 8:40 am
Předmět:
souhlasim.. a limit prilnavosti jeste hodne ovlivni pneumatiky..
Maw
Zaslal: pá listopad 03, 2006 7:41 pm
Předmět:
.
Matěj
Zaslal: pá listopad 03, 2006 6:37 pm
Předmět:
Kdo napsal:
Maw napsal:
Protože pokud se sníží těžiště, vůz se chová úplně jinak - čitelněji (menší náklon a menší náchylnost k rozhoupání - menší zdvih pružin).
Nehodnotím článek, každý má svůj názor.
Hodnotím tento výtažek od Maw-a. Hlavně slovo "čitelněji". V závorce je text přijatelný. Ono to je složitější. Mluvím z vlastních zkušeností a nasosaných informací. Pokud snížíme těžiště, pružiny, ztvrdíme tlumiče a ještě raději nízkoprofilové pneu, tak takto postavený vůz se chová jak uvedeno v závorce, ale ne ČITEJNĚJI. Na silnici, při průjezdech zatáček jede jak po kolejích, ale je ZÁLUDNĚJŠÍ, protože meze adheze je velmi úzká. To znamená, že pokud by se jelo na limitu, tak okamžik ztráty adheze není tak signalizován jako u řekněme standardního vozu, ale přijde naráz a bez varování, tedy daleko razantněji a pak už záleží jen na umění řidiče. Proto i piloti se s autem musí sžít, aby znali jeho meze a raději se k nim ani nepřibližují.
presne tak, a jeste bych dodal par veci: tvrdej podvozek nepropruzi nerovnosti na vozovce např. v zatacce a pak uskakuje.. Proto je pro norm. silnice lepsi a podle me i ve vetsine situaci rychlejsi seriovej podvozek.. (a i ten je malo poddajnej)
na okruhu v Brne by byl nesporne rychlejsi sportovni podvozek..
s cim naprosto souhlasim je to ze kdyz je to snizeny tak to vypda lip...
Kdo
Zaslal: pá listopad 03, 2006 10:13 am
Předmět:
Maw napsal:
Protože pokud se sníží těžiště, vůz se chová úplně jinak - čitelněji (menší náklon a menší náchylnost k rozhoupání - menší zdvih pružin).
Nehodnotím článek, každý má svůj názor.
Hodnotím tento výtažek od Maw-a. Hlavně slovo "čitelněji". V závorce je text přijatelný. Ono to je složitější. Mluvím z vlastních zkušeností a nasosaných informací. Pokud snížíme těžiště, pružiny, ztvrdíme tlumiče a ještě raději nízkoprofilové pneu, tak takto postavený vůz se chová jak uvedeno v závorce, ale ne ČITEJNĚJI. Na silnici, při průjezdech zatáček jede jak po kolejích, ale je ZÁLUDNĚJŠÍ, protože meze adheze je velmi úzká. To znamená, že pokud by se jelo na limitu, tak okamžik ztráty adheze není tak signalizován jako u řekněme standardního vozu, ale přijde naráz a bez varování, tedy daleko razantněji a pak už záleží jen na umění řidiče. Proto i piloti se s autem musí sžít, aby znali jeho meze a raději se k nim ani nepřibližují.
Ace
Zaslal: čt listopad 02, 2006 5:29 pm
Předmět:
taky souhlas...ten, kdo to psal, to je asi naky pako a hraje si na kritika... a beztak jenom zavidi, ze ma nekdo lepsi auto nez on...
SiD
Zaslal: čt listopad 02, 2006 2:43 pm
Předmět:
souhlas s Johnikem
a s tim naklonem a tak taky... ja jezdim na sport podvozku a mel sem pucenou seriovou pumu od rema a musim rict ze rozdil byl cejtit hned pri vyjedzu z parkoviste.. cele se to nejak podezrele houpalo a naklanelo... .
Maw
Zaslal: st listopad 01, 2006 4:08 pm
Předmět:
.
MAd
Zaslal: st listopad 01, 2006 3:42 pm
Předmět:
Johnik napsal:
To napsal blb co chtěl bejt tunerrem, auto měl hnusný a ty kluci tunerský ho mezi sebe nevzali tak teď píše kritiku, protože se cejtí u ukřivděnej. Pokud to měl bejt vtip tak jo
Asi tak.
Johnik
Zaslal: st listopad 01, 2006 3:14 pm
Předmět:
To napsal blb co chtěl bejt tunerrem, auto měl hnusný a ty kluci tunerský ho mezi sebe nevzali tak teď píše kritiku, protože se cejtí u ukřivděnej. Pokud to měl bejt vtip tak jo
Matěj
Zaslal: st listopad 01, 2006 12:12 pm
Předmět: pro tunery
doporučuji přečíst:
http://www.autoweb.cz/kapka-jedu/tuneri-a-tuning/articles.html?id=7702
tak nejak vypda i muj nazor na tuning
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund