Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Tuning
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Maw"].[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
Mircelo
Zaslal: čt leden 04, 2007 1:45 am
Předmět:
Johnik napsal:
Paráda
. Pořád stejná motorizace?
jj som spriazneny so svojou 1.4= mala poistka(3900SK/rocne),malo najazdene(iba 70000km) a na objem s miniupravami velmi vykonny motor...
Johnik
Zaslal: út leden 02, 2007 8:59 pm
Předmět:
Mircelo napsal:
tak to jo... velmi vystizne. diki bohu moja holka rozumie tym nasim skratkam a dokonca ju to aj bavi....
p.s.: ako viete svoju pumicku som min. rok roztriezkal o svodidla a stlpy,
cca do 2tydnu uz mi vide zo servisu(sice to uz bude "smieska inych pumiciek" a zaujmavych mimotovarnych uprav).... potom hodi clanok
Paráda
. Pořád stejná motorizace?
SiD
Zaslal: út leden 02, 2007 7:44 pm
Předmět:
Mircelo napsal:
...zaujmavych mimotovarnych uprav...
tak to uz se na clanek moooc tesim
Mircelo
Zaslal: út leden 02, 2007 7:37 pm
Předmět:
tak to jo... velmi vystizne. diki bohu moja holka rozumie tym nasim skratkam a dokonca ju to aj bavi....
p.s.: ako viete svoju pumicku som min. rok roztriezkal o svodidla a stlpy,
cca do 2tydnu uz mi vide zo servisu(sice to uz bude "smieska inych pumiciek" a zaujmavych mimotovarnych uprav).... potom hodi clanok
Pumička
Zaslal: pá listopad 03, 2006 3:29 pm
Předmět:
Musím říct ,že je to fakt dobrý
, ale co by jste bez nás dělaly.
Ace
Zaslal: pá listopad 03, 2006 1:30 pm
Předmět:
tak to pak jo
jmario
Zaslal: pá listopad 03, 2006 12:02 pm
Předmět:
SUPER
Maw
Zaslal: čt listopad 02, 2006 10:00 pm
Předmět:
.
Johnik
Zaslal: čt listopad 02, 2006 1:58 pm
Předmět:
Na tuning-foru kde jinde. Byl tam na to velkej odkaz, tak jsem to sem taky přihodil.
Frostik
Zaslal: čt listopad 02, 2006 1:06 pm
Předmět:
pravdivej a skvěle napsanej článek
věta : "Miláčku, musíš si vystoupit, jsi moc těžká " je víc, než přesná
kde jsi to sehnal ?
Johnik
Zaslal: čt listopad 02, 2006 11:37 am
Předmět: Ženská jako doplněk k tuningovému srazu
něco rad pro něžné polovičky na srazech - mě se to líbilo tak si taky počtěte
Ženská jako doplněk k tuningovému srazu
Už se vám někdy stalo, že jste se dostaly někam a vůbec jste nechápaly, proč tam jste, co tam děláte, co tam budete dělat a jaký to má všechno smysl? Tak přesně takové jsou tuningové srazy, které naši miláčci tolik zbožňují. O tom, jak se na sraz připravit a co od něj, milé dámy, můžete čekat, si přečtěte právě teď a tady. Takže dopnout koženou bundičku, přetřít rty rudou rtěnkou a rozpustit vlasy. Připravit, pozor, bude to jízda!!!
Definice a snaha porozumět
Co si budeme povídat, nejoblíbenější hračkou chlapa je auto. Pak je fajn mít po boku nějakou kočenku, a když se k tomu přidá ještě pivo, sex a počítačová hra, tak jsme vlastně shrnuly smysl chlapského života. Ale to už jsme někde jinde. Když aspoň něco z toho chlap má, je fajn se s tím pochlubit. A od toho jsou tu občas místa, kde se sejdou stovky takových vychloubačů. Speciálně pro tuto příležitost si dají přezdívku, většinou má něco společného s rychlostí, výkonem nebo zní minimálně drsně.
Zásada číslo jedna: takových dvacet metrů před vjezdem na letiště (zde se většinou srazy konají) nahoďte drsnej škleb. Musíte prostě vypadat a tvářit se tak, že vám patří celý svět. To si pamatujte a bez toho na sraz nechoďte. Připravte se na to, že se tak tváří všichni. A snaha porozumět? Ta je naprosto zbytečná.
Miláčku, musíš si vystoupit, jsi moc těžká
Jednou z nejoblíbenějších a možná i přímo nejoblíbenější disciplínou na celém tom tuningovém dovádění jsou sprinty. Vysvětlení: na pomyslnou čáru se postaví dva drsňáci v ještě drsnějších autech. Mezi nimi stojí slečna (zde záleží na tom, o jaký sraz jde, kvalita slečny je přímou úměrou v závislosti na kvalitě tuningového srazu). Slečna zde zastává místo startovací pistole. Start je obdobou spartakiády. Slečna zvedne ruce do upažení, následně do vzpažení a následně mávne jakoby říkala "tak už jděte k čertu".
A na to drsňáci přimáčknou pedál plynu k podlaze, pustí spojku, motory začnou řvát a auta ve velkém oblaku dýmu mizí v dálce. Většinou to bývá 400 nebo 200 metrů. Kdo vyhraje, je King, asi tak na deset vteřin, než se na start postaví další drsňáci. Tady si slečny pamatujte, že pokud na startu stojí vaše drahá polovička, musíte fotit, natáčet, obdivovat a být 100% přesvědčená, že jen ten váš vyhraje. Upozorňuji, že je třeba vychytat a zdokumentovat právě start (i přes ten hnusný oblak kouře) nebo se váš miláček bude zlobit. A dejte si pozor na zakryté objektivy, příliš vzdálený zoom nebo prst před čočkou foťáku. Následně utíkejte ke svému drahému, zulíbejte ho k smrti a vyjádřete obdiv nad jeho nezapomenutelnou jízdou. Oni to potřebují.
A proč si musí ženská před sprintem vlastně vystoupit z vozu? I když vážíte třeba 38 kilo, prostě musíte ven. Tady platí zase pravidlo čím méně tím lépe. Tuningoví nadšenci nevyhodí z auta jen svoji přítelkyni, ale jsou schopni vykuchat z auta zadní sedačky, repráky, koberečky, rezervu, skla vyměnit za plast, oddělat aspoň jedno světlo, jedou bez rádia a samozřejmě bez vaší kabelky... A to všechno pro těch deset vteřin slávy...
Jak se obléci
Velmi důležitou záležitostí je to, jakou roli tam vlastně hrajeme my, ženy a dívky. Myslím, že vám to dojde samotným. Jsme prostě okrasa, ozdoba, doplněk, ocásek... Říkejme tomu jakkoliv. Musíme se samozřejmě také jako ozdoba vypadat a tvářit se tak. Ale myslím si, že oblékání na sraz je velmi jednoduché. Pokud jste blondýnka, máte to ještě jednodušší.
Takže: v podstatě jde o uniformu, při které je třeba dodržovat dvě základní pravidla. První pravidlo říká: co můžete ukázat, ukažte. Jinými slovy: ráno sáhněte po tričku s vééééééélkým výstřihem a k tomu si vezměte sukýnku, která končí tam, kde začínají vaše stehna. Druhé nepsané pravidlo říká, že ať je třicet stupňů nebo deset pod nulou, vždy dodržte pravidlo číslo jedna.
Naštěstí žádné vědomosti se od vás neočekávají. Takže pokud si spletete zadní spojler s bojlerem a čísla jako jedna osm turbo dvacet vé a dvěstě pé es vám nic neříkají, tak si s tím nelamte hlavu. To jsou jen symboly, kterými se výhradně mužské polovičky na takových srazech dorozumívají.
Drobná rada a poučení na závěr
Připravte se, že tuningový sraz není návštěva u tchýně. Neutečete po deseti minutách a na jehlových podpatcích budete muset vydržet minimálně 4 až 5 hodin. Zvolte proto takové jehláče, ve kterých nebudete tolik trpět
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.09 sekund