Autor |
Zpráva |
Polda |
Zaslal: út květen 05, 2009 11:25 am Předmět: |
|
Větší chladič může být třeba proto že je tam víc vody, a celkově je ten motor větší a robustnější, nevím |
|
Aluna |
Zaslal: čt duben 30, 2009 9:03 am Předmět: |
|
Precti si muj prispevek jeste jednou...psal jsem, ze diesel ma vetsi ucinnost, ale s tim ohratim to bude asi naopak...ale kdyz mi nekdo vysvetli ten vetsi chladic u dieselu, rad se necham poucit... |
|
Polda |
Zaslal: st duben 29, 2009 9:00 pm Předmět: |
|
To: Aluna
Nemáš pravdu, naftový motor má vyší učinost, menší ztráty, malé odpadní teplo.
Co máme focuse TDCIčko tak se ohřeje tak po 7-9 Km, puma tak po 1,5Km |
|
Aluna |
Zaslal: pá duben 24, 2009 3:01 pm Předmět: |
|
No tak to nevim, ale proc by pak diesely mely znatelne vetsi chladice?? Nepletes si to nahodou s ucinnosti motoru? Tam je to o chlup na strane dieselu... |
|
Martuch.rs |
Zaslal: čt duben 23, 2009 10:15 pm Předmět: |
|
Mas pravdu as na to ze diesl ma vic prebytkovaho tepla,to neni pravda.u dieslu se promeni vic tepla v praci ale u benzinu min a vic tepla odchazi do okoli. nebo jinak z 1litru paliva vyroby diesl vic prace a min tepla nez benzin. |
|
Aluna |
Zaslal: čt duben 23, 2009 8:42 am Předmět: Re: Zahřátí motoru |
|
Tak jednoznacne vic prebytkoveho tepla ma naftovy motor nez benzinovy. Logicky staci, kdyz mrknete na velikost chladice. Naftaky ho maj vzdycky vetsi nez srovnatelny benziny...Jenze otazka znela co se drive zahreje na provozni teplotu a v tom pripade je vysledek obraceny jelikoz ja bych to bral tak, ze takto zahrate auto ma cely obsah chladici kapaliny zahratou na provozni teplotu a v tom pripade vyhrava benzin, jelikoz diesel se v praxi zahriva jednou tak dele.. |
|
Lucius |
Zaslal: čt duben 23, 2009 6:56 am Předmět: |
|
mal som dve rovnake auta (Citroen XM) bol to rovnaky rocnik jeden bol 2.0i a druhy 2.1TD. tomu ropaku to trva vzdy dlhsie kym sa zahrial. Takze teoreticky benzin sa hreje rychlejsie ale mozno pri inych autach to neplati |
|
july |
Zaslal: st duben 22, 2009 10:00 pm Předmět: |
|
(jano)..benzin skor,mam firemnu dodavku Peugeot Boxer 2.2HDI a ta kym sa zohreje... |
|
Martuch.rs |
Zaslal: st duben 22, 2009 9:15 pm Předmět: |
|
Rychleji benzin,vis proc? ma mensi ucinnost nez nafta vice tepla odchazi pryc u dieslu je to pomaleji protoze pracuje s vyssi ucinnosti a malo tepla odchazi na ohrev protomaji diesli pridavne vytapeni vody aby driv topili. |
|
cubec |
Zaslal: st duben 22, 2009 4:01 pm Předmět: |
|
Podle me by se tychleji mel zahrat benzinak, protoze naftaky jsou preci jenom vetsi, protoze snaseji vetsi tlaky = vic hmoty a tudiz je toho vic k zahrivani. A nejsem si jestej ale myslim ze pri spalovani benzinu vznika vyzsi teplota nez u nafty.... .... |
|
sanchenss |
Zaslal: st duben 22, 2009 3:42 pm Předmět: |
|
rychlejs se zahřeje benzín, ale nevim proc |
|
vain |
Zaslal: st duben 22, 2009 3:36 pm Předmět: |
|
Nejsem žádný odborník, ale teoreticky by to podle mě měl být nafťák, jelikž se nafta co je mě známo spaluje při větší teplotě než benzín a tedy se motor rychleji zahřeje, ale jak říkám, teoreticky, pravda to být nemusí. |
|
cubec |
Zaslal: st duben 22, 2009 3:00 pm Předmět: Zahřátí motoru |
|
Pánové a dámy.
Potřebuju poradit ohledně sporu co se rohořel v práci.
Zahřívá se rychleji dieslový motor nebo benzínový?
(nemyslim co driv zacne topit ale kterej motor se driv zahreje na provozni teplotu) |
|