Autor |
Zpráva |
Johnik |
Zaslal: pá duben 17, 2009 10:37 am Předmět: |
|
misakxt napsal: | pouhým snížením se ti geometrie nemění a hlavně ani nesmí měnit protože to by si při každym zhoupnutí auta měnil nedobrovolně směr jízdy. |
Neni to tak úplně pravda. Když ti propruží kolo, tak se ti geometrie hejbe. Dokonce u některých aut se tim docilovalo lepší schopnost zatáčet. Ale tu geometrii při tom propružení samozřejmě nešteluješ.
Jinak s tebou souhlasim bylo to jen takové doplnění.
To Beastie: Zajeď si stim na tu kontrolu geometrie a nešpekuluj tady. |
|
Beastie |
Zaslal: pá duben 17, 2009 10:26 am Předmět: |
|
Komplet podvozok (športové tlmiče + struny). |
|
misakxt |
Zaslal: pá duben 17, 2009 10:01 am Předmět: |
|
to budeš dávat na sériový tlumiče nebo máš komplet podvozek? |
|
Beastie |
Zaslal: pá duben 17, 2009 9:09 am Předmět: |
|
Už mám kupeny Weitec... nabudúci týžden ho ideme nahodiť na Pumu. |
|
misakxt |
Zaslal: pá duben 17, 2009 9:06 am Předmět: |
|
to si piš že to tak má být a není to jenom z hlediska desingu.já mám na předku pneu 194/45 a vzadu klasiku 195/50 a když sem je prohodil (zadek byl níž)tak se to auto chovalo divně.takže rada zní-pokud chceš snižovat tak všude stejně.nejlepší volba je asi tohle Kód: | http://www.eibach.cz/vypis.php?par_id=1010&cat_id=1225 |
|
|
Beastie |
Zaslal: pá duben 17, 2009 9:01 am Předmět: |
|
Na Pume je prdel vyššie ako predok.Týmto znížením by to malo byť v rovine.Ale behá mi hlavou, že to tak proste ma byť.Dizajnovo ma Puma klinovitý bočný profil tz. predok je nízko a zadok trochu hore... |
|
misakxt |
Zaslal: pá duben 17, 2009 8:56 am Předmět: |
|
No já si myslim že ne protože geometrii ti hlavně ovlivňuje čep řízení a spodní čep.to sou věči se kterýma se nechá při výměně hýbat a rozhodí se to.takže pokud máš v pořádku horní uložení a nemáš třeba přiohnutý tlumič(např po lehké havárii) tak se ti nic nerozhodí.pouhým snížením se ti geometrie nemění a hlavně ani nesmí měnit protože to by si při každym zhoupnutí auta měnil nedobrovolně směr jízdy.ale každopádně pokud to budeš mít rozebraný tak si na tu geometrii dojeď protože se ti jenom těžko podaří dát zpátky všechno jak tam bylo a může se to trošku hnout.na zadní nápravě u Pumy s geometrií hejbat nejde takže to ani neřeš.na druhou stranu moc nechápu proč budeš snižovat zadek auta víc než předek??to budeš mít auto do kopce?? |
|
Beastie |
Zaslal: pá duben 17, 2009 8:46 am Předmět: |
|
Chalani, je potrebné robiť geometriu podvozku ked vymením sériové tlmiče za športové (aj zo strunami) ?? Predok spadne o 40 mm, zadok o 60 mm.
Niekde som počul, že športový podvozok ti uplne rozhodí geometriu a je potrebné znova všetko nastaviť... je to pravda ??
|
|
misakxt |
Zaslal: pá leden 16, 2009 5:41 pm Předmět: |
|
Jak jsem psal.Mě na focusu to funguje dobře.Eibach pružiny + forďácký tlumiče |
|
Beastie |
Zaslal: pá leden 16, 2009 5:37 pm Předmět: |
|
Ace napsal: | Hlavně tam nedávej sportovní tlumiče a sériový pružiny |
Tak to je šialená kombinácia.
Chcel by som nové tlmiče SACHS Advantage s nejakými pružinami, ešte neviem akými.Znížiť max. -30 mm maximálne !!! (pre nájazd do poschodovej garáže)
Chcem, aby to ako celok fungovalo. |
|
Ace |
Zaslal: pá leden 16, 2009 4:12 pm Předmět: |
|
for Beastie: Hlavně tam nedávej sportovní tlumiče a sériový pružiny, to by byla nejhorší kombinace, co může být, vůbec by to nefungovalo, auto by spíš poskakovalo a nemělo moc stabilitu. Když už, tak radši jen sport. pružiny. Anebo nejlepší je komplet a třeba stavitelnej, kde si můžeš nastavit výšku podle potřeby. Např. u některých lze od -30 mm až do -70 mm apod. |
|
misakxt |
Zaslal: pá leden 16, 2009 1:40 pm Předmět: |
|
Podle mě je rozumný koupit buď nový tlumiče a nechat tam sériový pružiny nebo koupit už celej komplet sportovních.lidi tu maj dobrou zkušenost s Weitec.pružiny ti třeba můžu doporučit Eibach ty dává ford do focusů se sportovnim podvozkem. Kód: | http://www.eibach.cz/vypis.php?par_id=1010&cat_id=1225 | zajímavá alternativa na kterou se chystám Kód: | http://opravy-tlumicu.unas.cz/ |
|
|
Beastie |
Zaslal: pá leden 16, 2009 1:32 pm Předmět: |
|
Budem ich musieť objednať z Čiech... Pružiny možno nejaké H&R max. o 20-30mm nižšie.Pod 30mm na seriových tlmičoch nepôjdem.Potom už hrozí ich zničenie... |
|
misakxt |
Zaslal: pá leden 16, 2009 11:37 am Předmět: |
|
No první věc je že si myslim že měnit pružiny je úplná zbytečnost(zkušenost z focuse kde mi jedna praskla) to je ale tvoje věc každopádně si myslim že když tu částku za nový péra investuješ třeba do lepších pneu tak tě to vyjde líp.Druhá věc je že tě asi vyjde mnohem levnějc si ty tlumiče koupit v CZ ne?celkově mi to u nás vychází okolo 280 euro za všechny tlumiče.a hlvně si myslim že pokud máš aspoň dvorek a základní vercajk tak se to fakt úplně zbytečný to dávat do servisu.Zadní tlumiče to je brnkačka a na ty přední neni ani potřeba stahovák na pružiny jako u jiných aut takže taky pohoda.jenom si potom dojedeš na geometrii(čistě teoreticky by se to hnout nemělo). |
|
Beastie |
Zaslal: pá leden 16, 2009 11:19 am Předmět: |
|
Teraz som došiel od Fordu a som trochu sklamaný z ceny
Ford AutoKOIŠ Bánovce:
- tlmič predný SACHS 126,27 eur (3804skk)
- tlmič zadný SACHS 107,52 eur (3239skk)
- pružina predná MOTORCRAFT 142,95 eur (4306skk)
- pružina zadná MOTORCRAFT 129,07 eur (3888skk)
Celkovo to vychádza na 1011,62 eur (30476skk) + robota v servise ... |
|