Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Ostatní
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="dreamcatchers"]Tak Bod 1je vyřešenej a je fakt že elektronika by ti otáčky měla zase zvednout. 2. Dva ventyly jsou že jeden hlídá tlak v okruhu a druhý by měl spínat ventilátor. 3. Moc lidí to neví ale vzduch do klimatizace nepatří. Z jednoho prostého důvodu vzduch obsahuje vodu. V soustavě je sice Dehydrátor ale ten dokáže pojmou cca 5 kapek vody. Ano ta velká bandaska pojme jen tak málo. Takže na vrakovišti jak prodávají díly na klimu odšroubované bez zaslepení je špatně. Když vyndáš třeba chladič nebo cokoliv jiného vše by jsi měl okamžitě zaslepit. No ale to je jedno. to bych se rozepsal na dlouho. 4.A 2 relé tam jsou teď mě omluv nevím jestli to řeknu přesně jedno malý je na řízení celého systému a druhý velký je na spouštění kompresoru.[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
kap
Zaslal: ne červen 23, 2013 5:33 pm
Předmět:
jj, dík v servise jsem nikdy nebyl, . sorry ale to byla jen sranda, klimu
nepoužívám, takže jsem ani nedoplňoval náplň,
absinth
Zaslal: so červen 22, 2013 8:39 am
Předmět:
Ehm...jestli si byl někdy v servise, já konkrétně BESTDRIVE tak na to maj mašinu...
kap
Zaslal: pá červen 21, 2013 10:51 pm
Předmět:
jak jsi poznal odsátí 610 gramů?
absinth
Zaslal: pá červen 21, 2013 9:43 am
Předmět:
No je tu asi 5 témat ohledně klimy ale napíšu sem.
Kolik přesně G se má plnit do pumy?
1,7 r.v. 2000
V tabulkách je 500g v druhý 750g ve fordu mi to nebyly schopný říct. Asi to netuší a to mi nabízely ať si klimu nechám udělat od nich
podotýkám že teď se mi odsálo 610g.
Správná gramáž náplňě je nutná, pokud přestřelíte nebo nedáte dost klima nemusí fungovat.
Jináč doporučuji oddělat plast krytky servisních ventilů a zkontrolovat nízko a vysokotlaký ventily, pokud uvidíte že vám tam něco bublá, tak pochází ventil, uniká kapalina.
Jelikož je to nedostatkové zboží doporučuju kontrolu:)
mě musej nechat poslat vysokotlakej z PHA a nízkej z Reichu.
mar3
Zaslal: ne duben 26, 2009 10:35 am
Předmět:
jo není to tak úplně hrozný,ale do teď jsem měl auto,na kterým jsem si všechno opravil sám a s pumou to jaksi nejde-nejsem na to zvyklej -platit automechanikům,pár jich znám osobně a malinko vím,jakej k tomu maj přístup
Scary
Zaslal: so duben 25, 2009 10:47 pm
Předmět:
to je jedno... 3300 je podla mna dobra cena
mar3
Zaslal: so duben 25, 2009 4:32 pm
Předmět:
Tak klimačka už funguje,byla děravá ta nádobka za světlem.Stálo to celkově i s filtrem,prací a naplněním 3300,-
Sám bych si tu nádobku asi nevyměnil,že?Jak se spojujou trubky klimatizace?
Sopen
Zaslal: so duben 11, 2009 1:17 pm
Předmět:
Nevíte někdo kde mi mi udelaj kompletni garancku/opravu/doplneni klimy? Pokud mozno severni Cechy.
Díky
Zeron
Zaslal: so duben 11, 2009 7:42 am
Předmět:
Ajo, me se fakt ty otacky propadnou skoro na zdechnuti a teprve pak stoupnou - zkusim to v servisu vykoumat, kde by mohl byt problem, kdyz jsem tam mel auto naposledy rikal mi, ze auto docela malo dobiji, mozna to bude v tom.
Jasne, ze se musi zmenit zvuk, ale napr. na lagune (2.2td) se zmeni nepatrne, ale je fakt, ze jsem asi jeste neridil benzin se zapnutou klimou (moje predchozi fiesta 1.1 byla rada ze jede, kdyby mela klimu, tak bych musel tlacit
).
mar3 - myslim, ze kdyz zmackes ten ventilek, melo by to sycet
dreamcatchers
Zaslal: pá duben 10, 2009 7:26 pm
Předmět:
No ano špatně je to že je prázdná tím pádem se nepustí kompresor a nemá to co vyrovnávat ne. Právě proto ti nevzrostou otáčky.
mar3
Zaslal: pá duben 10, 2009 5:01 pm
Předmět:
takže,když zapnu klimu a otáčky se ani malinko nehnou (nahoru nebo dolu) tak bude asi něco špatně
může na to mít vliv,že je klima úplně prázdná?(poznám to tak,že zamáčknu ten gumovej čudlík v tom napoštěcím ventilku a nic od tamtuď neutíká?)
dreamcatchers
Zaslal: pá duben 10, 2009 3:12 pm
Předmět:
Tak to že ti auto začne chcípat značí nějaký problém. Já když u mondea zapnu klimu tak se mi otáčky zvednou hned a drží výš než bez klimy. A u Pumy mi to dělalo taky.
To jestli je to 5 nebo 6 koní nikdo nepozná to by jsi musel dát na brzdu a změřit to přesně ale přijde mi zbytečný tady řešit koně jestli tolik nebo tolik. Prostě klima ubírá HP a kdyby jsi měl špatný ložisko v kompresoru by jsi poznal je to dost přesně dělaný a malá odchylka na ložisku se projeví děsnym kraválem a i špatnou kladku by jsi poznal.
Že se ti změní zvuk když tu klimu zapneš je normální uvědom si že motor začne být v záběru. Je to jak kdyby jsi jel třeba na 1 bez plynu
Zeron
Zaslal: pá duben 10, 2009 2:35 pm
Předmět:
Pridam taky svoji trosku do mlyna:
Chapu, ze chvili trva, nez ridici jednotka zareaguje na zapnuti klimy, ale pozoruju, ze kdyz ji zapnu, trva cca minutu, kdy mi pri pusteni plynu kdyz stojim na miste auto tak tak nezdechne. Pak jakoby si zvyklo a otacky se jakztakz drzi. A i tak pri volnobehu mi prijde ze auto docela "brzdi".
Mchodem, pripada mi snizeni vykonu vetsi nez onech 5 koni, o kterych se tu mluvi - je mozny, ze mam treba nejakej remen resp lozisko nejakyho napinaku "zadreny"? (pri pusteni klimy se dost znacne zmeni zvuk). Nebo je to normal?
dreamcatchers
Zaslal: pá duben 10, 2009 11:50 am
Předmět:
No to je celkem jasný když ti něco jako je klima začne brzdit motor tak ty tomu musíš víc přidávat aby to jelo stejně. Jedná se cca o 1l
Vše co je na motoru připojené je brzdou motoru jen klima odebírá nejvíc pak tam máš servo, alternátor ale to ty nepocitíš protože to běží pořád. Právě proto se začlo dělat třeba Elektrické servo ale to zase zatěžuje altík takže si moc nevybereš.
Jediný co je na spotřebu nejlepší z oblasti klimy je Klimatronic II generace ale bohužel se dává do novějších a dražších aut.
satan77
Zaslal: pá duben 10, 2009 11:41 am
Předmět:
Pripojím otázku: Počul som, že keď je zapnutá klíma, zvýši sa spotreba. Je to pravda ?
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund