Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Motor
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Frostik"]to [b]Strada01[/b] : 1) jako [b]svině[/b] to určitě nepojede, ale pokud se úprava hlavy podaří, tak motor bude pružnější a auto pojede [u][b]lépe[/b][/u], ale samozřejmě za cenu vyšší spotřeby 2) OT, kdo ti dělal ty svody, co máš na fotce v profilu ? Omlouvám se, ale provedení napojení 4-2 a 2-1 je děs [quote="asps"] ... raději bych šel hledat nějaké [b]TT[/b] 1.8 [u][b]110[/b][/u] Kw ... a nemusíš tady řešit nějakou [u][b]šišku[/b][/u] :D[/quote] tohle TT je slabý, ale jinak souhlas :D :D[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
Scary
Zaslal: so březen 14, 2009 10:14 am
Předmět:
hmm no chcel som daco povedat ale uz tu tukal frostik takze som ticho
))
inac ta uprava hlavy.. to nie je fakt len tak lahke robit tie vsetky vybrusy, hocikto to nespravi a hlavne za 6000? no ak sa to fakt podari tak to moze byt super
inac bez tej upravy riadiacej jednotky ti to i tak potom nepojde...
saolin
Zaslal: čt březen 12, 2009 3:13 pm
Předmět:
No asi nejlepší je si radši koupit lepší kola, nebo když už tak si dát chip. ale na úpravu motorů si myslím že je potřeba spousta peněz a to nemluvím o dalších investicích...
asps
Zaslal: st březen 11, 2009 10:54 pm
Předmět:
Pro misakxt: musim uznat že 20 ventilů a turbo je dost znát
, ale variabilní časování u 1.7 má navrch v nízkých otáčkách. Turbo začne tlačit při cca 2500 ot. do té doby je to auto jak ''stará žena''
misakxt
Zaslal: st březen 11, 2009 8:45 pm
Předmět:
Můj odhad je max 3-5 kW.každopádně horší to určitě nebude.ještě dotaz mimo na asps.Jak jede ta octávka v porovnáním s Pumou 1.7?
asps
Zaslal: st březen 11, 2009 7:51 pm
Předmět:
For Frostik: tak to jo
, ja jen že mam tuhle 1.8T 20V 150 koníků a je to celkem v poho, ale Qattro je prostě Audi
Frostik
Zaslal: st březen 11, 2009 12:38 pm
Předmět:
to
Strada01
:
1) jako
svině
to určitě nepojede, ale pokud se úprava hlavy podaří, tak motor bude pružnější a auto pojede
lépe
, ale samozřejmě za cenu vyšší spotřeby
2) OT, kdo ti dělal ty svody, co máš na fotce v profilu ? Omlouvám se, ale provedení napojení 4-2 a 2-1 je děs
asps napsal:
... raději bych šel hledat nějaké
TT
1.8
110
Kw ... a nemusíš tady řešit nějakou
šišku
tohle TT je slabý, ale jinak souhlas
asps
Zaslal: po březen 09, 2009 4:58 pm
Předmět:
Souhlasím s misakxt, raději bych šel hledat nějaké TT 1.8 110Kw a nemusel nic řešit. Na autě raději udělám pořádně rozvody adt... at ten motor dobře a bez problému slouží než takové ''upravy'' jestli máš nějakou tu korunu navrch tak bych ti doporučil Mazdu RX8 maš v ní Wankel a nemusíš tady řešit nějakou šišku
Janina
Zaslal: ne březen 08, 2009 9:13 pm
Předmět:
V tom máš pravdu plně s tebou souhlasim jen jsem chtěl vědět co se dá udělat za úpravy za 6tis
,
misakxt
Zaslal: ne březen 08, 2009 11:35 am
Předmět:
no je fakt že hlava je jenom část motoru ještě tam máš minimálně písty s vložkama a kliku-potom by to byla GO+samožřejmě věchnymožný těsnění.stírátka na ventily??mysliš gufera na ventily?no já jsem si tímhle už prošel s felícií.upravoval mi to člověk co(v tý době)jezdli s felícií Pick up závody a musim říct že to znát bylo ale znova bych se do toho už nepouštěl.opravdu jednoduší je sehnat silnější motor.úprava hlavy může být dost rozsáhlá.změna úprava tvaru spalovacího prostoru,zvětšení a rozleštění kanálku až třeba po výměnu a použítí větších ventilů pokud je tam na to místo.hlava se nechá upravit za 3 nebo i za 30000Kč.za 6000Kč pokud je to i s praci tak tipuju jenom základní úpravu.zázraky nečekej.chce to vačku,nechat si spočítat sání,celej výfuk a hlavně ŘJ.pokud by do toho někdo chtěl cpát prachy tak by doporučil sehnat si nějaký 2.0 např. 110kw fiesta,127kW focus nebo mě napadla i zástabva 110kW z escorta.pokud máš možnost dělat technickou že jenom pošleš papíry tak to neni problém.čísla motoru se už dneska na silnici stejně nekontrolujou :)ale to už je spíš říše snů.
Janina
Zaslal: ne březen 08, 2009 11:19 am
Předmět:
ja musim rozebirat hlavu protože budu dávat nové stírátka na ventily tak jsem se ptal co tam chce dělat za úpravy. Co já vím tak tam lze zabrousit dosedací plochy ventilu, sací kanály, nebo dost razantní je změna úhlu ventilů. To by možná obpovídalo těm 6tis. za upravu.
Janina
Zaslal: so březen 07, 2009 7:38 pm
Předmět:
cau a co ti na ty hlave bude delat ?Zabrousí ventily kanály ?
Strada01
Zaslal: so březen 07, 2009 5:47 pm
Předmět:
6000uprava te hlavy + tesneni 3000 jsi tam za 9000 max 10000 ale pojede to jak svine a hlavne vrsek motoru po GO! za 14 dni jde bracha s Astrou G 1.6 16V a ponem jdu ja, pak podam info. a na sraziku vam pujcim pojezdit. Kdyz by nikdo mel zajem mohl bych to domluvit.
misakxt
Zaslal: so březen 07, 2009 5:41 pm
Předmět:
na kolik tě to přijde?
Strada01
Zaslal: so březen 07, 2009 3:31 pm
Předmět:
Sani necham lauf mam komplet od svodu az po konec...nebude se snizovat hlava, vcera jsem se stim chlapkem bavil asi 2 hodiny a vydrz motoru zustava co udava vyrobce, nic se tam nemeni, jen se tam dolazuje to co ve vyrobe ser.. uz udelal hromadu motoru a pokazde to fungovalo. A kdyz se stim clovek nauci jezdit, tak rikal ze i spotreba je mensi. Kdyz to vezmu ze bych dal chiptuning coz bych si nikdy nedal, tak vyhodis 11000 a mas upravenou jen ridici jednotku, ale to dulezite v motoru upravene neni..Rikal ze u 4taktu je vse v hlave, to si radsi necham udelat tohle vim ze to bude fungovat a hlavne mam defakto vrch motoru po repasi.
july
Zaslal: so březen 07, 2009 3:26 pm
Předmět:
(jano)...pokial nechces menit a vyfukove zvody za sportove a popripade aj sanie tak bi som to radsej nechal tak aby nebolo viac skody ako uzitku
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund