Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Motor
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Frostik"][quote="july"](jano) ... mal uz niekto s tym skusenosti? :( ... [/quote] [quote="Scary"] ... pri otackach nizsich ako 3000 cuka ... :D[/quote] - a s čím chceš poradit, když sem ani nenapíšeš, jaký vačky jsi si nechal do auta dát :o - doplň sem alespoň [u][b]úhel sání[/b][/u] a [u][b]úhel výfuku[/b][/u], ať to můžu porovnat - pokud ti to cuká až do 3000, tak to vypadá, že na sériový vstřiky a sériový data v ECU je v sacích kanálech moc "dlouho naplno otevřeno", což může být problém i toho 500 ot/min volnoběhu[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
july
Zaslal: st duben 22, 2009 10:11 pm
Předmět:
(jano)..problem vyrieseny,...zle nastaveny rozvod
Frostik
Zaslal: st březen 11, 2009 12:19 pm
Předmět:
july napsal:
(jano) ... mal uz niekto s tym skusenosti?
...
Scary napsal:
... pri otackach nizsich ako 3000 cuka ...
- a s čím chceš poradit, když sem ani nenapíšeš, jaký vačky jsi si nechal do auta dát
- doplň sem alespoň
úhel sání
a
úhel výfuku
, ať to můžu porovnat
- pokud ti to cuká až do 3000, tak to vypadá, že na sériový vstřiky a sériový data v ECU je v sacích kanálech moc "dlouho naplno otevřeno", což může být problém i toho 500 ot/min volnoběhu
Scary
Zaslal: po únor 23, 2009 7:09 pm
Předmět:
kable aj rozdelovac som medzi tym dal nove, skusali sme aj sviecky..
misakxt
Zaslal: po únor 23, 2009 10:09 am
Předmět:
No mě po rozvodech dělal focus to že mi taky okolo 2000-3000ot při přidání plynu cukal..vyřešilo se to výměnou zapalovacích kabelů.máš možnost si někde pujčit jiný?já koupil Tesla kabely za 500Kč.
Scary
Zaslal: ne únor 22, 2009 11:56 pm
Předmět:
praveze to aj za jazdy pri otackach nizsich ako 3000 cuka, teda ak dakde chcem ist musim ist s otackami nad 3000 a ide to super
misakxt
Zaslal: ne únor 22, 2009 10:24 pm
Předmět:
ani 1.6 nemá hydro protože ten motor mám ve focusu a měl jsem to před 14dny rozebraný.kliku si nastavíš podle připravku(zezadu velký řemenice) -zacvakne se ti to v daný poloze a ty si potom jenom nastavíš obě vačky-musí být obě ve vodorovný poloze(je na to takový pravítko).Mluvim o motoru 1.6 ale 1.7 je blok stejnej a ani ten nemá zajištění.Jediný Zetec co má zajištění na klice klínkem je 1.8 a 2.0.pokud se ti motor chová jinak normálně (normálně táhne a necuká) tak bych problém v nastavení vaček nehledal.obecně platí že ostřejší vačka potřebuje i vyšší volnoběh jinak jde motor nepravidelně(na volnoběh) a bude ti to chcípat.pokud jezdíš se sériovou jednotkou tak máš volnoběh stejnej tudíš nízkej.myslim že vůbec neodbočuju od tématu protože pokud tam jsou podložky tak ti nebude souhlasit ani vůle na ventilech a dohromady to pořádně nikdy nedáš.pokud máš zájem můžu ti poslat kontakt na člověka co jezdí s Pumou závody tak ti dá hned potřebný informace.
Elton
Zaslal: ne únor 22, 2009 10:07 pm
Předmět:
ještě se podívej na VSS čidlo na převodovce, je to to, co je do něj našroubovaný náhon tachmetru, nebo u novějších modelů bez náhonu.
to čidlo dává info ŘJ, jestli auto jedem nebo ne. pokud není připojeno, nebo je vadné, volnoběh je velmi nízký..
pokud auto jede, volnoběh se zvýší..
july
Zaslal: ne únor 22, 2009 9:56 pm
Předmět:
(jano)..na 99% som si isty,ze je to tak,akurat tusim 1,4 nema hydrauliku,ale trochu odbocujeme od temy,jednoducho chlapec menil vacky za sportove(ostre) a ono to blbne,otazka je spravil chybu mechanik t.j nenastavil rozvod ako ma bit(u Pumy je to komplikovane ponevac nema zaistovacie ,,klinky,, na kluke,tusim ani na vackach,preto chce mat skusenosti naladit to)alebo treba spravit zasah aj do ECU? mal uz niekto s tym skusenosti?
misakxt
Zaslal: ne únor 22, 2009 9:14 pm
Předmět:
od kdy má puma 1.7 hydroštel?co vim tak hydroštel měl naposledy escort a teď novejší mondea.v manuálu ti píšou sání 0.2 výfuk 0.3 což znamená že tam jsou podložky pač u hydroštelu vůli pořádně nezměřís protože ti jí tam dělá ten tlak oleje(lidově řečeno) a ona tam vlastně žádná ani neni.každopádně si mi dal brouka do hlavy a zítra brnknu do servisu co mi dělaly rozvody u Pumy.pěkněj článek
Kód:
http://www.auto.auto-news.cz/technika-hydraulicke-zdvihatko-13833.html
july
Zaslal: ne únor 22, 2009 8:48 pm
Předmět:
(Jano)..no ale Puma ma hydraulicke stelovanie ventilou,felda nie,tak toto by som vylucil
misakxt
Zaslal: ne únor 22, 2009 10:40 am
Předmět: vačka
no já bych začal tim že bych nechal upravit program v ŘJ protože si myslim že ti to se seriovejma datama moc nepojede.když jsem dával ostrou vačku do felície tak to bez úpravy ŘJ taky moc efekt nemělo.druhá otázka je jestli ty vačky dobře nastavily.tohle co popisuješ ale dělá většinou vadnej volnoběžnej ventil takže bych ho doporučil vyčistit a zkontrolovaz jeho funkci.taky další več je že ostrý vačky maj i jinou ventilovou vůli než klasika.např. u felcky byla myslim(už si to moc nepamatuju) sériová vůle 0.2 saní a 0.2 výfuk a s ostrou vačkou to bylo 0.35.bylo to dost znát.neni to žádná randa a chce to vždycky min konzultaci s někym kdo má zkušenosti.já sem to řešil s cimbu.cz ale ty dělaj jenom škodovky.každopádně návštěva odborníka ti ušetří mnoho času a hlavně peněž.
july
Zaslal: ne únor 22, 2009 10:16 am
Předmět:
(jano)..podotykam ze mu tam davali ostre vacky nie seriove..
Scary
Zaslal: ne únor 22, 2009 10:09 am
Předmět: chcipanie motoru
zdravim,
nedavno mi menili rozvody plus vacky.
Zrazu ale po zosliapnuti spojky resp hodeni do neutralu otacky padnu na cca 500 a motor vacsinou zdochne, sem tam este chyti.
Takisto pri jazde auto cuka
nevie niekto co to moze byt?
dik
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund