Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Motor
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Frostik"]možná mám delší vedení, ale ani já jsem při výměně nic "nepřemosťoval", ale faktem je, že po výměně baterie budeš muset zadat kód do autorádia, doufám, že ho někde máš ? Ad klima - souhlasím s [b]Mad[/b]em[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
cochee
Zaslal: so říjen 11, 2008 6:12 pm
Předmět:
Tak jak to píšu (o té "testovací jízdě") tady o kousek výš v tomhle threadu, je to korektně. V běžných uživatelských příručkách to popsáno není, ale je to v oficiálním servisním manuálu FORD, známém jako TIS. Jinak baterie Ca/Ca se má dávat do všech fordů od určitého data výroby, u Pum to platí pro všechny, i ty nejstarší. Při výměně baterie je doporučeno použít jako novou Ca/Ca baterii i v tom případě, pokud stará baterie byla starého typu. Vyšší napětí (jak nominální, tak dobíjecí) je jen jedním z více rozdílů mezi Ca/Ca a starým olovo/antimonovým akumulátorem. Pokud to nevíte, Ca/Ca aku poznáte na první pohled tak, že má "magické oko."
misakxt
Zaslal: po říjen 06, 2008 11:05 am
Předmět:
Nevim jak u Pumy ale u Focuse mi v knížce píšou že by se měla používat do vozů Ford autobaterie typu Calcium-Calcium kvůli vyššímu dobíjecímu napětí než u ostatních vozů(bylo to pár desetin V ).Zkusim to přesně dohledat.
V chytré knize se píše toto:
Po odpojení baterie dojde k vymazání obsahu následujících elektronických registrů.1.registr závad motoru(ŘJ motoru)
2.paměť digi hodin
3.paměť koncových poloh el. systému stahování oke(což platí u focuse-puma myslim tohle nemá).
Pokud dojde k odpojení delším jak půl hodiny vymažou se veškerá data z ŘJ nutno provést testovací jízdu.Ta tady sice neni popsaná ale dalo by se to dohledat na Focus fóru.jednou sem to dělal když sem čistil měřič množství nasávaného vzduchu.bylo to nějak že se motor nechal 5 min na volnoběh a potom se držel nějaké 3 min na 3000ot(přesně už nevim) a tim si právě zrychlil "naučení" ŘJ.
cochee
Zaslal: po říjen 06, 2008 3:53 am
Předmět:
To máš pravdu, ale vím z minulosti zde na fóru, že někomu reset ECU a tohleto "naučení" novým hodnotám dost dobře hnul spotřebou směrem dolů. Takže proč by se to ECU měla učit (postupně třeba) týden, když to může zhruba umět za 15 minut? Jasně že ECU ty hodnoty upravuje neustále, já třeba jezdím dejme tomu týden systémem brzda-plyn a týden úsporně, podle toho jakou mám náladu, a auto "poslouchá" vždycky až tak po třech dnech, až si ŘJ zvykne na jiný styl jízdy.
Scary
Zaslal: ne říjen 05, 2008 9:39 am
Předmět:
jo skusal som to...
a odporucanie od fordu... no mozno si chlapsi vypili a robia si z ludi blaznov...?
ako ono to moze byt dobre aby sa ECU naucila tie veci rychlejsie.. ale ona sa uci a upravuje neustale... teda hocico spravis casom sa upravi i tak podla seba..
cochee
Zaslal: ne říjen 05, 2008 1:40 am
Předmět:
Somárina to možno je, nicméně je to oficiální doporučení od Fordů
MiroPB
Zaslal: st říjen 01, 2008 2:44 pm
Předmět:
myslis ze je to somarina? Ja som to neskusal, kolega to skusil na escorte... ale vysledok bol plusminus rovnaky...tažko povedať.. mne sa to vlastne tiez raz stalo ked mi odisla baterka... žiadny extra rozdiel
Scary
Zaslal: st říjen 01, 2008 1:01 pm
Předmět:
programy si vygoogli...
a inac toto ze po vypnuti baterie teda "restartuti" riadiacej jednotky treba ist na volnobehu a proste cely ten navod na lepsiu spotrebu je zarucene somarina...
Jitka
Zaslal: st říjen 01, 2008 12:51 pm
Předmět:
Tyhle diskuze jsou staré 2 roky. Neobjevilo se nic nového? Bohužel se mi stalo přesně tohle. Vybila se mi baterie a když mi tam švagr dal novou, rádio chce kod který samozřejmě neznám. Chtěla jsem si stáhnout ty programy, ale to mi zase nejde otevřít. Poraďte mi někdo. Mám jet teda do Forda? Dost mě to nasralo, samé zádrhely.
cochee
Zaslal: st listopad 15, 2006 2:17 pm
Předmět: Re: Baterie
Ne, imobilizér je v pohodě. Vytratí se akorát kód rádia - viz výše v tomto tématu - a chybové kódy a data pro běh motoru z řídící jednotky. Co s rádiem viz výše, chybové kódy prostě zmizí a data pro motor se obnoví po prvním nastartování; správně se má po prvním nastartování nechat běžet motor 3 minuty na volnoběh a pak 2 minuty naprázdno při zvýšených otáčkách na 1200, načež prvních 8 km se má jet ne monotonním stylem, tzn. asi nejlépe se projet přes město.
Když už jsme u té baterky, kdo máte na tu CaPb baterku nabíječku? Včera jsem to zkoušel obyčejnou nabíječkou a výsledek téměř nulový, nabíječka zřejmě musí nabíjet pulzním režimem. Zajímalo by mě, kolik taková nabíječka stojí. Zřejmě ji budu potřebovat víc než často.
JX
Zaslal: ne duben 09, 2006 6:46 pm
Předmět:
MAd napsal:
Tady máš prográmky na zjištění kódu
Po pul hodine boje, za nemale pomoci VX
, jsem konecne vytahl autoradio. Seriove cislo jsem ani nemusel pouzit, protoze kod radia byl na rucne psanem listku na radiu nalepen
Ze zvedavosti, zda programky od tebe budou fungovat, jsem si prece jenom seriove cislo opsal a zjistil, ze pro me je pouzitelny pouze ten druhy programek... Ten mi kod opravdu potvrdil.
Ten prvni program kod pro M radu negeneruje.
Diky za pomoc
jsem zase o poznani chytrejsi
Elton
Zaslal: st duben 05, 2006 8:40 pm
Předmět:
mě řekli kód na rádio u ford charouz v praze za 200 bez lístku.. ale prej to nemám nikde říkat
tak vám to teda neříkám, ale píšu..
MAd
Zaslal: st duben 05, 2006 6:24 pm
Předmět:
Tady máš prográmky na zjištění kódu
MAd
Zaslal: st duben 05, 2006 2:32 pm
Předmět:
Šlo by dát paralerně druhou baterii, ale i tak to bude trochu komplikované, aby jsi nepřerušil dodávku proudu.
Na webu najdeš spoustu dekodérů kódů na rádio. Tuším, že je potřeba VIN a číslo rádia (je na štítku ze zadní strany)
JX
Zaslal: st duben 05, 2006 1:44 pm
Předmět:
Frostik napsal:
héé, he, já jsem to tušil ... é pardon
tak to bude trošičku problém, podle mě jsou 2 možnosti :
1) můj kód je "0481", takže ho můžeš vyzkoušet - jak ho zadat když tak napíšu později
2) připravit si poplatek ? 500,- kč, zajít k autorizovanému dealerovi Forda (osobně bych volil Charouze) a oni by ti ho, teoreticky, měli na základě sdělení vin kódu a dalších informací sehnat z centrály Fordu, kde prej maj databáze všech kódů ke všem autům ... mi říkali v servisu
...
má někdo jinej a lepší nápad ???
Tak uz sem ji vymenil a prisel sem i na zadavani kodu
ale ten tvuj kod mi nefunguje
tak uz mam o pokus min
Diky za snahu
Frostik
Zaslal: st duben 05, 2006 1:37 pm
Předmět:
héé, he, já jsem to tušil ... é pardon
tak to bude trošičku problém, podle mě jsou 2 možnosti :
1) můj kód je "0481", takže ho můžeš vyzkoušet - jak ho zadat když tak napíšu později
2) připravit si poplatek ? 500,- kč, zajít k autorizovanému dealerovi Forda (osobně bych volil Charouze) a oni by ti ho, teoreticky, měli na základě sdělení vin kódu a dalších informací sehnat z centrály Fordu, kde prej maj databáze všech kódů ke všem autům ... mi říkali v servisu
...
má někdo jinej a lepší nápad ???
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund