Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Tuning
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Rider"]Hehe, dost dobrý.... No nakolik by asi vyšel dusík do pumy...???? Vzhledem k tomu, že bys musel vyměnit veškerý díly za kovaný, místo sériovejch, aby vydržely takový rázy, tak je to jednoduchý, na hodně, rozhodně by to bylo víc, než za kolik jsi koupil pumu 8)[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
july
Zaslal: út březen 03, 2009 11:17 pm
Předmět:
(jano)..no Scary,by o tom zvisovani vykonu vedel asi najviac napisat
Macany
Zaslal: út březen 03, 2009 10:09 pm
Předmět:
no mám nalítáno podstivých 84.000km v sérii(kromě již zmíněných částí) a viděl sem to přímo na monitoru... kamarád měl k brzdě přístup na pár dní, tak mi to změřil... Ale kdybych to vzal podle papírů, tak filtr mi měl přidat 3k a výfuk 4-5k tak bych byl na 132, kdyby to byl ideální případ... Jinak s tím NOSem a turbem souhlasím, že je to blbost... To ať si radši opravdu koupí něco silnějšího...
Pajos_
Zaslal: út březen 03, 2009 2:36 pm
Předmět:
Ja bych rekl, ze zrovna vacka a treba svody ti pridaj dost(kolem 10k), ale ze by vzduchac, kable a vyfuk s poradnym benalem udelal tolik? No to bych necekal, ale estli si to videl na brzde tak nemam duvod ti neverit... Jen by me zajimalo estli mas nejak pretesnovanej motor a kolik uz mas nalitano...
Rekl bych, ze Puma ktera nalita 150tis km a ma vse v origu bude mit na brzde kolem 120koni, ale na tech origo 125 uz bych to nevidel, jelikoz dochazi byt k beznemu opotrebeni a ten motor proste ztraci vykon..
Jinak na nejakej dusik bych se vyprd a radej bych si koupil nejakeho 3litra s origo turbem.. Osobne bych si rad jednou poridil BMW M3, ale cpat do auta dusik je zbytecne draha zalezitost uz jen z duvodu opotrebeni motoru ktery na to neni staveny..
Macany
Zaslal: po březen 02, 2009 9:44 pm
Předmět:
Co tu hoši blbnete? 130k není problém z toho dostat, bez nějakého většího zásahu... Já tam dal vzducháč od greena, jemně laděnej výfuk a kabely ke svíčkám co tu prodával Elton, jezdím na Shell V-Pover Racing (pro nezainteresované 100oktanů) a na brzdě mi to ukázalo 129k. Když sem zkoušel 103 oktanovej, tak to byl ještě větší hukot, ale větší oktanové číslo už by to asi dlouhodobě nepobralo...
Jinak pokud jde o NOSku, tak na to se vybodni... Nestojí to za to, ten motor zničit... A Turbo, popřípadě Bi-Turbo?! Na pumu se prodává normální Turbo, ale našel sem ho v Británii za 6k Euro, ale někdo říkal, že už je to levnější...
Obojí (NOS i Turbo) ti skrátí resurs motoru, ikdyž hodíš kovaná střeva!!!
Jinak pálka je to všechno jako krá*a...
Crash
Zaslal: ne březen 01, 2009 12:23 pm
Předmět:
No jo, ale kam? A co uvidím?
Bunny
Zaslal: ne březen 01, 2009 12:16 pm
Předmět:
Crash napsal:
Tak jsem se chtěl mrknout, co je Bunny za draka a fotky žádný, co mě ale zaujalo, že má v profilu udaných 130 koní.
Dá se tohohle vůbec dosahnot na 10 let starém autě?
Prijed se podivat...
Crash
Zaslal: ne březen 01, 2009 9:22 am
Předmět:
To je jasné, že i 200, ale myslel jsem spíš na úrovni filtrů, výfukového systému, vaček, svíček a pod.
Asi těžko tam bude mít borec turbo, když se na něho teprve teď ptá.
Scary
Zaslal: ne březen 01, 2009 9:12 am
Předmět:
co je to za otazka?
aj 200 sa da a bez problemov
ale je pravda ze ked ma 130 tak aspon popis skade ich ma by neuskodil
Crash
Zaslal: ne březen 01, 2009 1:24 am
Předmět:
Tak jsem se chtěl mrknout, co je Bunny za draka a fotky žádný, co mě ale zaujalo, že má v profilu udaných 130 koní.
Dá se tohohle vůbec dosahnot na 10 let starém autě?
Ondra
Zaslal: so únor 28, 2009 10:26 pm
Předmět:
Hele tohle je fakt zbytečný tam takhle něco rvát nebo tunit na motoru, akorát tu Pumu brzo odrovnáš! Buď bych se spokojil s tím co mám anebo jestli chceš něco, co lítá jako prase a má turbo, tak bych volil jiný auto k tomu určený a stavěný. To je jen můj názor, nic proti nikomu!!!
Strada01
Zaslal: so únor 28, 2009 9:51 pm
Předmět:
Presne to jsou astronomicke castky, jinak pocitej ze za kit das 25 - 30000
Rider
Zaslal: so únor 28, 2009 9:45 pm
Předmět:
Hehe, dost dobrý.... No nakolik by asi vyšel dusík do pumy...???? Vzhledem k tomu, že bys musel vyměnit veškerý díly za kovaný, místo sériovejch, aby vydržely takový rázy, tak je to jednoduchý, na hodně, rozhodně by to bylo víc, než za kolik jsi koupil pumu
Marvell
Zaslal: so únor 28, 2009 12:12 pm
Předmět:
Jo carreru jsem tam lil....a motor slape jak hodinky.....
Bunny
Zaslal: so únor 28, 2009 11:22 am
Předmět: dusik
Chtel sem se optat... na kolik by vysla montaz dusikoveho systemu do pumy, dale jestli do 1.7zetec muzu lit ten vysoko oktanovej benzin (carera) a jestli by posleze motor rozdejchal i turbo, ne-li biturbo. Dekuji
mod.edit: presunut (v sekci obecne to nemelo co delat) a promozano OT
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund