Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Elektrika
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="negro25"]Zkus zapnout ventilator a zmerit jestli do toho jde proud , jinac pokud to je spalene nebo ohorele bude splaeny i ten odpor (teplotni pojistka) vem kus dratu a spoj ty kontakty co drzi ten valecek , pokud ti to pojede coz by melo bude to ta teplotni pojistka .. zkus to :-)[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
Karel
Zaslal: čt únor 12, 2009 8:23 pm
Předmět:
tak mi známý proměřil tu tepelnou pojistku a naměřil hodnoty 0,8: 1,5:2,2
....vypadá že je oki, ale proč ten opálenýn drát?? Nebude špatná kostra někde ve vypínači, ptž proud jde i do konektoru, ale nefouká
asps
Zaslal: út únor 10, 2009 9:19 pm
Předmět:
Už jsem to řešil na Renoltech,Focusech atd... a zatim pokaždé to bylo předřadným odporem, jen jednou u Fiata to byl špatní přepinač
negro25
Zaslal: út únor 10, 2009 12:53 pm
Předmět:
Zkus zapnout ventilator a zmerit jestli do toho jde proud , jinac pokud to je spalene nebo ohorele bude splaeny i ten odpor (teplotni pojistka) vem kus dratu a spoj ty kontakty co drzi ten valecek , pokud ti to pojede coz by melo bude to ta teplotni pojistka .. zkus to
Karel
Zaslal: út únor 10, 2009 11:58 am
Předmět:
včera jsem vymontoval ten odpor a zjistil že je jeden drátek v konektoru opálený (asi zkratuje) ??
negro25
Zaslal: út únor 10, 2009 7:01 am
Předmět:
No kravina to byla , aspon jsem poznal celou elektroinstalaci sve pumky
negro25
Zaslal: po únor 09, 2009 5:21 pm
Předmět:
Pokud myslis to co drzi na tom jednom sroubku tak co tam chces strihat ?? kdyz to vysroubujes tak ty draty jdou ztoho vycvaknout jako by jsi odpojoval treba radio
) a ten odpor poznas tak ze kdyz vezmes kus dratu zapnes ventilatory a prilozis je na ty packy na kterych je napaj ten valecek(odpor) tak by to melo jet
*******************VYRESENO********************************
Tak prohrabal jsem pul auta celou pojis. skrin vsechny relatka uplne vsechno promeril a nic , pak mi bylo ale divne kolisave napeti na vypinaci , ale vypinac byl dobry a pak se to stalo vzal jsem pojistku od ventilatoru kuknu na ni vypada v pohode hodim ji na zem a vtom upadla jedna packa rikam co to sakra je ? a hele cely problem byl v tom ze ta pojistka vypada ze je normalni ale pritom byla zlomena v nepochopitelne casti pvc bylo v pohode a jelikoz nebyla pruhledna tak to nikdo nemohl znat
, jen me zarazilo ze to je spolecna pojistka urco jeste pro neco jineho ale to fzngovalo vsechno normal ... je to zahada jak ta pojistka mohla prasknout v casti kde bych to fakt necekal
A zase foukame
Karel
Zaslal: po únor 09, 2009 2:46 pm
Předmět:
a ten regulační odpor, jak poznám že je KO?? Pasuje z fiesty?? Na kolik ta sranda příjde?? Díky Karel
edit:
tak jsem vyšrouboval ten odpor či co to je a zjistil jsem že tam jeden drátek zkratuje. Nevíte jestli jde ta patice nějak vyndat, třeba i jenom dráty z ní nebo musím dráty přestřihnout?? Dík
mod.edit: slouceny prispevky, viz pravidla ohledne tlacitka edit
negro25
Zaslal: po únor 09, 2009 1:42 pm
Předmět:
Tohle vypadá na regulační odpor ventilátoru máš na něm vadnou teplotní pojistku právě proto to běží jen na 4 protože ostatní rychlosti jdou právě přes tu teplotní pojistku a odporové dráty.
Taže bych šel po tomhle předřadnym odporu , najdes ho u nohou spolujezdce je to takovy konektor ktery vypada jak iso od radia vedou do neho 4 drty drzi to na jednom sroubku je tam napajeny valecek odpor , provizorne jsem to rozchodil pridelani dratu ale jen docasne je to potreba vymenit
************************************************************
Ale i tak stale hledam odpoved na moji otazku proc to nefunguje cele a jemne prosvicuje cirkulace vzduchu v pojistach je vse ok
Johnik napsal:
Funguje ti stahování okének, blinkry?
Mě to dělalo jedno relátko. Ale nevim, který. Auto bylo v servisu.
http://www.ford-puma.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=2868
Právě že mi všechno funguje i ABS a take veci kompletne vsechno , proste jsme myslel ze to je pojistka protoze jsem nastartoval a jelo to mel jsem to na II a jak jsme to otocil na IV tak zaclo byt ticho a uz to nejede
mod.edit: slouceny prispevky
Karel
Zaslal: po únor 09, 2009 11:06 am
Předmět:
odpoledne na to mrknu a dám víc info..
Johnik
Zaslal: po únor 09, 2009 10:48 am
Předmět:
Funguje ti stahování okének, blinkry?
Mě to dělalo jedno relátko. Ale nevim, který. Auto bylo v servisu.
http://www.ford-puma.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=2868
Karel
Zaslal: po únor 09, 2009 10:46 am
Předmět:
hmm, dneska ráno nastartuju pustím větrák na IV, a potom když jsem ho stáhnul na I, II, III neběží....jenom na IV pozici. To je docela náhoda
Taky by mě zajímalo čím to je??? Díky za odpovědi Karel
negro25
Zaslal: po únor 09, 2009 12:31 am
Předmět: Foukani topeni
Mel bych dotaz sice na tohle tema je tu dost topicu ale nenasel jsme nikde odpoev , jedna se o to ze jsem rano startnul auto pustim si foukani na okno a najednou ticho , lehce mi prosvicuje cirkulace vzuchu v kabine ale kdyz otocim na stupen I II III IV tak to proste nefuci ani slabe , pojistky jsme prohledl vsechno je ok , byl tu i topic presne tenhle problem ale neni napsane cim to bylo , zkousel jsem vsechno i ty konektory co jsou dolu u spolujezdce ale furt nic , jelikoz venku furt snezi nebo prsi tak uz za jizdy nic nevidim a nebo je tam kosa jak blazen , resili jste to nekdo ? budu rad za kazdou radu
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund