Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Elektrika
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="steelpuma"]tak tak 8) je úplně jedno v který poloze máš zrovna topení zapnutý , jestli teplý nebo studený vzduch , ten ventil když ta membrána nabotná , tak s ní nepohneš , takže jestli to měl zrovna na teplý vzduch , tak bohužél mu to bude pořád topit , buď nejprve zkus mojí origo opravu http://www.ford-puma.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1377 nebo vyhoď 12 stovek a za rok nepoužíváním se ti to může stát znovu :) ale věř že to funguje[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
steelpuma
Zaslal: ne únor 08, 2009 9:01 pm
Předmět:
ona je ta membrána mekká , ale ty takové kameny jsou zvětšené a ten megnetickej odpor nemá takovou sílu , aby s tou hřídelkou pohnul , takže tu membránu musíš odříznout a nechat jenom ten obvodní kroužek , kvůli těsnosti , no a potom by to mělo fungovat
Macek
Zaslal: so únor 07, 2009 7:16 pm
Předmět:
To jako tu membranu mám vyříznout, i když je měkká?
Fordman
Zaslal: út leden 27, 2009 3:10 pm
Předmět:
taky mam problém ale opačný mě to netopí vůbec.Ale na problému pracuju ten ventil funguje a ovládací panel taky takže problém bude někde na cestě jinak prozatím vyřešeno připojením na tvrdo
.
Drago
Zaslal: po leden 26, 2009 9:40 pm
Předmět:
Sviti to no, ale od doby celodenniho sviceni to praska jedna za druhou, takze reseni je, dat tam ledky. Treba tyhle:
Kód:
http://tuning.autodoplnky.cz/led-zarovky/patice-t5/led-zarovky-s-patici-do-palubni-desky-bajonet-ko-s267414
Strada01
Zaslal: po leden 26, 2009 1:27 pm
Předmět:
Zdary, odbehnu trosku od tematu, chtel jsem se zeptat zda vam vsem sviti ty kolecka kolem cudliku topeni, myslim cislice teplo nebo studeno, me to prave nesviti a kamos ma take pumu a jemu to sviti, rikal ze to svitit ma, tak se chci zeptat jak na tom jste vy.
Macek
Zaslal: ne leden 25, 2009 10:43 pm
Předmět:
Tak jsem ho celý rozebral, ale ta gumová mambrána je měkká asi dobrá ...napojil jsem baterii a zkoušel ho rozběhnout ale nesepl, takže počítám že bude špatná ta měděná cívka....budu muset koupit nový....ale díky ni nevyšlo.
Macek
Zaslal: út leden 20, 2009 2:58 pm
Předmět:
Hele kamo tak ja to tedy zkusím jak ovídáš, no doufám, že se nerozpadne, pak bych ho musel sehnat rychle, ale už není taková zima..............Díky za radu
steelpuma
Zaslal: čt leden 15, 2009 12:13 am
Předmět:
tak tak
je úplně jedno v který poloze máš zrovna topení zapnutý , jestli teplý nebo studený vzduch , ten ventil když ta membrána nabotná , tak s ní nepohneš , takže jestli to měl zrovna na teplý vzduch , tak bohužél mu to bude pořád topit , buď nejprve zkus mojí origo opravu
http://www.ford-puma.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1377
nebo vyhoď 12 stovek a za rok nepoužíváním se ti to může stát znovu
ale věř že to funguje
koudelka
Zaslal: st leden 14, 2009 6:10 pm
Předmět:
Zkus prvně nějake autodily.Třeba Autoprima nebo Rall.Autokelly raději ne tam vi houby.A pak až origo ford.Pokud neni rozsypany tak to jde spravit.
O vikendu jsem to udělal jak se tady psalo a funguje!!
Macek
Zaslal: st leden 14, 2009 2:26 pm
Předmět:
Poraďte , kde seženu ten regulační ventil topení....mam jet do Fordu?
Aluna
Zaslal: út leden 06, 2009 9:43 am
Předmět:
Nebo to ma v originalu probrousenej delsi chod...jak to tady nekdo delal ruco...
Drago
Zaslal: po leden 05, 2009 9:15 pm
Předmět:
Myslim, ze je tu reseni naseho "vecneho" problemu.
Kód:
http://www.pumaspeed.co.uk/showdetails.php?id=499
Mel by to byt novy ventyl s vetsi vydrzi.
misakxt
Zaslal: po leden 05, 2009 8:35 pm
Předmět:
Hlavně je problém že ten ventyl se časem prostě sám úplně rozpadne.V létě sem od něj odpojoval hadice a úplně se to rozpadlo.takže bych doporučil všem kontrolu a příp výměnu pač když ti to někde prdne tak jsi v háji protože seš bez vody a stojíš během chvíle.Ptal sem se na to ve fordu a prý je to častá závada.Jen tak pro zajímavost doplnim že když jedu ve focusu do levotočivý zatáčky tak citím jak mi vlítne mřížkama do vnitř mnohem větší teplo a když to říznu do pravotočivý tak zase chladno.je to fakt divní ale neřešim to protože to je jenom v opravdu prudkym vybočení a zas netopim tak často
dave46
Zaslal: po leden 05, 2009 11:28 am
Předmět:
Minulý týden jsem řešil to samé, Pumča mi začala pořád topit a byl to ten ventil topení.Origo ventil v AutoIn něco kolem 1200,-,mají skladm, prý častá závada, zkoušel jsem i repliku, ale ta stála 1480,- a nebyl skladem.
Ventil je pod táhlama stěračů.
Scary
Zaslal: po leden 05, 2009 12:56 am
Předmět:
je to tu riesene uz aspon 10x
ako tu vravia ..90% to je ventil topenia, ak nie tak plosak odisiel
pred tym vsak pozri ci mas dost chladiacej kvapaliny /aj to je moznost/
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund