Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Motor
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="honor88"]Mam ho tam a zadnej problem a navic to pouzivaji pri zavodech do supersportu a do tech by nelili neco spatnyho. Mam to nality v motoru a na studenej start se motor krasne ztisil a rychlosti tam jsou krasne bez jakyhokoliv drhnuti.[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
R.o.u.
Zaslal: po prosinec 19, 2011 10:02 pm
Předmět:
Jedna z Pum má tuto závadu přes 2 roky a zatím převodovka stále drží. Je fakt, že mám raději v záloze pár převodovek připravených na okamžitou výměnu, kdyby náhodou
Falcon
Zaslal: ne prosinec 18, 2011 3:55 pm
Předmět:
Tak, rád bych přispěl praktickou zkušeností s naprosto stejným problémem:
Příznak:
velká příčná vůle v řazení, nutnost značné preciznosti při řazení 3. a 4. stupně.
Diagnóza:
Můj automechanik si prostudoval materiály a usoudil, že odešla pružina. Výroba pouze FMC, čekací doba 9 dnů(díl tady na severu nikdo neměl skladem), cena 85 Kč vč. DPH.
Skutečný stav:
Po rozebrání převodovky (protože jinak se k ní nejde dostat) bylo zjištěno, že prasklá (a fakt dost tvrdá) pružina po během své cesty dolů posekala co se dalo - a to včetně samotného obalu převodovky. Odhadovaná další životnost byla 6-12 měsíců.
Řešení:
Elton nikdy nezklame
Jinou převodovku jsem dostal téměř okamžitě i s dopravou až domů, nechal jsem vyměnit tu zpropadenou pružinu (aby se nevysypala i sem), simmeringy, olej.
Celková cena sakumprásk:
10 560 Kč s DPH. Díly nedělaly ani 1/2 té částky - a cena za práci to byla víc než přiměřená, vzhledem k žonglování s dvěma převodovkama, jejich rozborkám a sborkám a záruce, že to bude fungovat. Byl jsem rád, že se do toho vůbec pustil, protože s převodovkou Vás většina automechaniků vyžene (vlastní zkušenost, jiné auto, 4 různí lokální mechanici).
Resumé
: Jestli se Vám to někdy stane, okamžitě zastavte, začněte se hlasitě modlit a doufejte. Pokud si kupujete novou starou Pumu a má vůli v řazení, utíkejte daleko, da-le-ko!
HmerX
Zaslal: čt březen 10, 2011 2:36 pm
Předmět:
A neseděla by ta převodovka i na 1,7 VCT?
johnyzi
Zaslal: čt březen 10, 2011 2:34 pm
Předmět:
dává se 1.6 VCT ale s 5ti kvaltem, 6ti má jen 2.0 nafta a ST, RS
faust54
Zaslal: čt březen 10, 2011 1:24 pm
Předmět:
No o tom nic nevim...
HmerX
Zaslal: čt březen 10, 2011 12:31 pm
Předmět:
Někde jsem slyšel, že VCT - motor je i ve Focusu II a tam je prý se 6-ti kvaltem ...
faust54
Zaslal: st březen 09, 2011 10:57 pm
Předmět:
nechci kecat, ale myslim, ze ne..., na dalnci je 6-tka dobra, ale asi ji nesezenes... Jinak spotreba je dobra, musis se s ni naucit jezdit..., spousta lidi tady ma spotrebu kolem 7l, coz mam i ja s dieslem - kdyz si ho pujcim, takze pro me zadna vyhoda...
HmerX
Zaslal: st březen 09, 2011 10:23 pm
Předmět:
Ale kdyby tam byla jedna rychlost na víc, tak by třeba jezdila stejně ne
po okreskách si můžeš závodit, ale při delší trase můžeš na 6 i něco ušetřit ...
Jestli je ta převodovka v pohodě je věc názoru, ptal jsem se, jestli by tam nepasovala nějaká 6-ti rychlostní ...
faust54
Zaslal: st březen 09, 2011 10:18 pm
Předmět:
Proto jezdi puma jak jezdi, neni to auto na spotrebu, ale na otacky a okresky..., prevodovka je pohode...
HmerX
Zaslal: st březen 09, 2011 10:16 pm
Předmět:
Dotaz: dala by se do Pumy dát nějaká 6-ti rychlostní převodovka? Originál mi přijde "divně" zpřevodovanej, dost krátké rychlosti ... při 90 km/h točí na 5 skoro 3000 ot/min
honor88
Zaslal: so prosinec 20, 2008 1:24 pm
Předmět:
Mam tucha ze vyrobce predepsal aby si kupoval nahradni dily u Forda. Nakupujes nahradi dily od autorizovanyho prodejce?
Pajos_
Zaslal: čt prosinec 18, 2008 1:31 am
Předmět:
Me se v zime take hure radi nez se to ohreje. Ale hlavne 1.kvalt! To je des! Pri prejizdeni prvnich 3 retarderu abych se dostal ze sidlaku tak tam tu jednicku vyslovene rvu skoro az prez zuby! Dost z toho take podeziram spojku protoze ta uz je presla, ale zkusim vymenit ten volej a dam vedet.
BTW: Ze davaj neco do supersportu kterejm motory vydrzej asi tak 10tis km
i kdybych rekl 100tis km at si leji co chteji, jde o to ze ti vyrobce Pumy neco predepsal a to je pro ten motor a prevodovku proste ozkouseny a nejlepsi!
Matěj
Zaslal: st prosinec 17, 2008 7:22 pm
Předmět:
řešení je koupě celé převodovky a výměna za uplně jinou nevim jestli by tomu výměna oleje předešla nebo ne, ale nezacalo to blbnout postupně
honor88
Zaslal: st prosinec 17, 2008 5:15 pm
Předmět:
Mam ho tam a zadnej problem a navic to pouzivaji pri zavodech do supersportu a do tech by nelili neco spatnyho. Mam to nality v motoru a na studenej start se motor krasne ztisil a rychlosti tam jsou krasne bez jakyhokoliv drhnuti.
Kdo
Zaslal: st prosinec 17, 2008 10:10 am
Předmět:
Beastie napsal:
Inak mne prevodovka po naštartovaní Pumy (cez noc je v garáži) tiež ide horšie,tažšie sa zaraduju rychl. stupne a celkovo to nieje ono.
Ale po zohriati po nejakých 20 min. je to už celkom dobre.
Pomohla by výměna za nový a předepsaný olej. Možná tam někdo dolil olej s jinou, hustší viskozitou a to je pak - hlavně v zimě - znát na řazení I pokud tam byl správný olej, tak jeho výměnou převodovce jen pomůžeš. Žádný olej není celoživotní a výměna za nový je vždy znát, hlavně na řazení, méně na hlučnosti. Kdysi jsem u bavora (šlo v zimě ztuha řadit) vyměnil olej za nový a pak jsem zjistil, že zrovna do toho typu převodovky (ač manuální) patří převodový olej (ATF). Po další výměně nebe a dudy.
honor88 napsal:
V zime doporucuju dolit do prevodovky a do motoru Militec-1 specialni sracka ktera vysoce snizuje treni. Da se to koupit v autokelly jsou potreba dve lahvicky jedna stoji sice 500 ale vyplati se zainvestovat.
V převodovce jsou synchrony počítány s ohledem na viskozitu oleje, takže pokud tam dáš něco na snížení tření, změníš poměr tření na synchronech a ty pak nepracují jak mají, takže víc namáháš ozuby na převodových kolečkách. Prostě řadíš přes zuby.
BTW: i když jsem příznivec přísad, tak zrovna Militec bych tam nenalil.
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund