Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Tuning
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Elton"]jak jsem psal u těch lemů: chci si pumu nechat ještě pár let a tak ji z gruntu dávám dokupy.. zespoda byla už řádně orezlá a rezerva byla doslova hnusná.. držák rezervy taky a vzhledem k tomu, že jsem taky měnil kolo cestou do práce, chtěl jsem to tak.. další bonus kromě čisté rezervy je i zlepšení proudění vzduchu pod autem, protože plánuji do zadního nárazníku difuzor.. po Novém roce jde pumička na dutiny a kompletní odrbání a nastříkání povozku, půjde pryč i nádrž (dám jinou-voňavou), protože vypadá jako ta rezerva..[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
DOM
Zaslal: st prosinec 24, 2008 11:51 pm
Předmět:
zdvihnut sa da predne koleso aj tak ze vytocis kolesa na plno a zasunies hever po rameno alebo ulozenie ramena... nie je to najstastnejsie ale da sa ...
Nic.Nebude
Zaslal: po prosinec 22, 2008 1:01 am
Předmět:
kdyz to natocis, padne u nekterych i posledni zabrana proc si je nekupovat. vrrr..
Sajmon.Fenix
Zaslal: ne prosinec 21, 2008 8:58 pm
Předmět:
bohuzel mam ted sadru, ale jak budu mit chvilku zkusim natocit video. Ale zvednout to jde. I kdyz to da trosku prace.
Nic.Nebude
Zaslal: so prosinec 20, 2008 2:33 pm
Předmět:
2Elton: Vypada to suprove!!! Ono hlavne do te rezervy clovek nacpe i neco malo naradi a tak je v kufru o par centaku vic mista. Proste fakt luxus prakticka vecicka.
k offtopicu: Pan Knotek (prazaci mozna znaji) tvrdil, ze na tuning prahy klasicky hever proste nejde. Bud jedno, nebo druhy. Sam je nemam a obcas kdyz se o Pajosovy uspinim kalhoty jsem i rad (a samo i obcas tise zavidim nad tim jak to s nimi vypada lepe
)
Mircelo
Zaslal: pá prosinec 19, 2008 12:31 pm
Předmět:
ja mam na pume tiez prahy MS design podvozok znizeny a nizkoprofilace a tiez nezdvihnem pumu ani tym malim dielenskym zdvihakom, vzdy si musim najst daku dlazebni kocku a vybehnut na nu kolesom aby som dostal zdvihak pod auto, alebo mi niekto musi auto prizdvihnut...
Sajmon.Fenix
Zaslal: čt prosinec 18, 2008 5:26 pm
Předmět:
Jaktože nezvednete pumu?? Já mám prahy MS - design a podvozek - 40mm a zvednout to jde.
Hever prvně ,, nasadím" na auto a pak točím, čímž se hever spouští dolů, zezačátku není celou polochou ma zemi, ale pochvilce je to dobrý.
Johnik
Zaslal: čt prosinec 18, 2008 1:52 am
Předmět:
Nejde
(leda pomocí jap. heveru - Mitsu atd.).
Escort to měl vymyšlený líp. Měl takový vyndavací (a zastamdací kapsičky).
Pajos_
Zaslal: čt prosinec 18, 2008 1:38 am
Předmět:
Jo je to pekny, uz to delal capek na ty bily Pume z youtube, ale k cemu je cista rezerva kdyz mate na aute tuningovy prahy? Stejne Pumku na ceste nezvednu
(Nebo s tema origo tuning prahama snad jde na origo hever?
)
Elton
Zaslal: st prosinec 17, 2008 8:45 pm
Předmět:
ten hrnec je koncernový - escort..
na tu rezervu plánuji nějaký mezikus - ještě nevím z čeho - zatím je tam ohnutý koberec, aby se to vyrovnalo..
jinak co navrch, to za mě vyřešil bývalý majitel v Itálii, udělal si do kufru dělenou cca 5 mm tlustou dvoudílnou desku, potaženou látkou.. takže to dám přes to a jeto..
Matěj
Zaslal: st prosinec 17, 2008 7:25 pm
Předmět:
moc hezký, chci se zeptat přez tu rezervu das norm. jen koberec nebo tam planujes jeste nejakej kryt?
BOY-C
Zaslal: st prosinec 17, 2008 7:07 pm
Předmět:
zaujimalo by ma z coho je ten kryt....z felicie by som to tam dostal???
Macany
Zaslal: st prosinec 17, 2008 4:36 pm
Předmět:
ja myslim, ze je porad jednodussi to zvednout a vyndat...
Maw
Zaslal: st prosinec 17, 2008 2:15 pm
Předmět:
.
Johnik
Zaslal: st prosinec 17, 2008 11:20 am
Předmět:
Dane vyrob si dřevěný nájezdy. Couvneš si na ně zadníma kolama a pak to půjde snadno
.
Macany
Zaslal: st prosinec 17, 2008 7:43 am
Předmět:
S obdivem gratuluju... Krásná práce. Pokud jde o tu výměnu kola, tak nevim o kolik to máte kdo snížené, ja jen o 4cm a bez zvednutí auta na hever to vyndat nejde...
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.10 sekund