Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Ostatní
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Macany"]Tak postupně: Můj program je na mobil v javě a česky. Dá se tam nastavit, jestli jezdíš do rezervy, nebo jestli vždy čepuješ do plné. Pokud jde o tu teplotu, tak mě teplota na budíku ukazuje zahřáto po cca 2km jízdy(v zime 3-4km). A ukazuje to dobře. Motor točím po těch 15minutách jízdy...[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
satan77
Zaslal: st leden 21, 2009 11:59 pm
Předmět:
No, ja som spotrebu ešte nepočítal, ale keď som vyše polhodinky len tak behal po meste, tak výfuk na semafore pekne bublal, keď som jej pridával do cca 5-6 000. To teda hej, až sa nám nechcelo veriť
že to robí sériový výfuk
Pred tým som mal 205ku a výfuk bol holá rúra, ten to robil pravidelne pri každom pustení plynu, od pumy som to nečakal...
No je to športové vozenčíko, tak sa nie je čomu diviť, a myslím že k tej spotrebe: Akú máš nohu... Na to, že som mal pred tým 1.4GT peugeot 205 sice r.v. 85, tak ten žral stále vela, ak som sa niekedy dostal aspon ku 7-mim litrom, tak som fakt dobrý
ale pumička má naproti svojmu výkonu krásnu spotrebu. A o ovládatelnosti, hravosti a geniálnemu podvozku ani nehovorím. Tá je ako motorka - vyhľadáva zákruty. V prvých kvaltoch fest hrabačky
a na 5 rýchlostnú prevodovku, pričom je to taký hybrid medzi plnohodnotným športovým autom a klasickým osobákom je maximálka kolo 220 paráda ! Tichučký chod motora do 4000, potom razantný nábeh výkonu a krásny zvuk, pričom aj pri max. otáčkach sa nemusíme v aute prekrikovať. Nostalgické biele budíky
- ja mám na ne slabosť, bohatá výbava, pevný rám, krásny dizajn, dosť priestoru ako v kufri, tak aj vnútri (mimo zadných sedadiel), perfektný systém svetiel - keď zapnem diaľkové, svietia aj stretávacie a vidím o to lepšie, no... je toho dosť za čo ju chváliť, ale zápor som žiadny nenašiel, aj jej často ohovárané brzdy mi postačujú. Je to skvelé auto.
pumAvatar
Zaslal: čt leden 08, 2009 4:41 pm
Předmět:
Nemuzu s tebou nez souhlasit... Taky jsem uz parkrat slysel vetu: "Ty to auto mas snad radsi, nez me! :-/ "
Nic.Nebude
Zaslal: st leden 07, 2009 8:58 pm
Předmět:
Scary napsal:
ja mozem robit co chcem pod 5,9l som nespravil...
Koukam ze jsme tady jediny co jezdi na lehkej plyn. Kdyz jezdim eko jizdu, dostavam se bez problemu na 5,5-6l. Chce to predvidat kde pridat abych nemusel zbytecne brzdit a naopak ubrat plynule nez slapat na brzdu. A hlavne ten lehky plyn. Pokud se tim clovek ridi, pumicka moc nezere ani pri rychlostech kolem 130.
Kazdopadne takova jizda me zase moc nebavi a tak mam prumernou spotrebu kolem 8-10l. Dle stylu jizdy a jak jede okoli.
Hodne se lze s plynem naucit na autech co ukazuji aktualni spotrebu (u me desetitisice km oktavka a passat).
_____________________
k tematu: Pumicka urcite neni ultimatni auto pro mlade, ale jak jsem jiz mnohokrat psal:
Puma neni auto - je to laska
PS: I pritelkyne kolikrat zarli na to jak o svem aute mluvim
Drirqy
Zaslal: st leden 07, 2009 6:11 pm
Předmět:
heh a pri tej vasej jazde... na plny.. a potom sa snazite snizit spotrebu je jasne ze uz ECU je trocha preprogramovane. na vyssie otacky.. a "ocakava" ze sa bude jazdit dravo..
mal som auto po starom dedovi.. jazdilo to ako prasa.. nic neslo.. prosto chara.. resetol som ECU.. a je to v pohode.
(mozno by sa to casom preplo na moj styl ale naco cakat ked to moze byt hned.. )
Macany
Zaslal: ne prosinec 14, 2008 11:38 am
Předmět:
tak k tomu topení mám jednu námitku! Mě to začíná topit po cca 2-3minutách jízdy a to není zahřáté ani náhodou!!! A to ještě není teplotní ručička tam, kde má být.
bedo
Zaslal: so prosinec 13, 2008 6:32 pm
Předmět:
Jasné, že spotreba sportaku je vzdycky vyššia ako u normálneho auta, je to dan za výkon.
K ukazovatelovi teploty : asi každému to ukazuje jinak, mne se to dostane tak po O pri normálnej jazde. Ale nahoru to leze v kolone, ktorá sa hýbe krokem.
Když je studenej motor, tak jasne nevytáčet. Ohratý je tehdy, když ti začne topit auto, do tý doby by termostat nemel pustit do velkeho okruhu.
GoisT
Zaslal: pá prosinec 05, 2008 8:52 pm
Předmět:
tady je clanek o tom zahrivani kdyz tak
Kód:
http://auto.idnes.cz/jak-si-pri-zimnim-startovani-neznicit-motor-fmj-/automoto.asp?c=A080817_211244_ak_aktual_fdv
Scary
Zaslal: čt prosinec 04, 2008 4:58 pm
Předmět:
hmm qua co to mate za auta s takou spotrebou?
ja mozem robit co chcem pod 5,9l som nespravil... a to som siel tak ze mi pena sla z huby od nervov ze jak sa vleciem..
qua musim uznat ze ist 110 po dialnici je hroza, ked vsetci frcia okolo vas
a vseobecne puma hmm, no mozno by som ju aj ja pochvalil keby sa vkuse nes*ala a mala plny vykon.. mne to stale nejak chyba 15 koni
a nie a nie zistit kde sa skryvaju
faust54
Zaslal: čt prosinec 04, 2008 6:38 am
Předmět:
No to ja ani vytacet nemohu, kdyz jedu rano do skoly, protoze nemam kde...
Sice jedu nejakych 45min, ale max vytaceni je tak 4000 - 5000, a to. az po 20min., co se dostanu na Prumyslovku
Beastie
Zaslal: čt prosinec 04, 2008 6:24 am
Předmět:
SiD napsal:
zvuk vyfuku ma pekelny rozdil pokud je motor teply nebo studeny..
Dávam za pravdu,že zvuk výfuku pri ohriatom motore a studenom je naozaj rozdiel.
Taktiež mi pobubláva ked je motor ohriaty...
Inak nevidím dôvod vytáčať motor v zimnom období.
Do nejakých 5000ot/min o.k. ale točiť to na omezovač??
pumAvatar
Zaslal: st prosinec 03, 2008 10:50 pm
Předmět:
Muzu jen potvrdit nazev tohoto tematu! Pumicka je opravdu
SKVELA
! Zamiloval jsem si ji hned a cim dal tim vic me presvedcuje, ze ta laska na prvni pohled (posezeni a projeti), nebyla klamna... Pred chvili jsme se vratil z Lanskrouna a musim rict, ze jak v provozu, tak po setmeni mezi kamiony se propletala s hladkosti a krasou opravdove selmy. Za celou cestu me nezradila, spise me dost podrzela. I kdyz ji mam jen kratce (neco pres mesic), tak uz vim, ze jsem neudelal chybu.
Udelal jsem vyhlidkovou jizdu i kamosce, jejiz pritel jezdi uz dlouhou dobu s Tigrou a i ona nakonec (presto ze se ji Puma moc nelibi), uznala, ze takhle krasne opravdu Tigra na silnici nedrzi a to i pres znacnou tuningovou vybavu, ktera mi (zatim
) chybi
A k tomu ze se clovek musi rozhodnout podle toho kolik KM najezdi... Tak o tom to tak uplne neni... Je to spis o tom, kolik penez je ochoten clovek prevezt z uctu na konta vydriduchu z ropnych spolecnosti, za cenu opravdu krasneho pojezdeni a urciteho osobniho stylu, ktery sebou Puma nese. Ale ted je N95 s naftou temer na stejno a ceny dost spadly od leta, tak si myslim, ze se to vyplati... Nebo, alespon MNE urcite!
ttoomm
Zaslal: st prosinec 03, 2008 9:33 pm
Předmět:
jo to je jasný že TDI je usporněší, myslel sem to samozrejmě s nadsázkou
ale na druhou stranu styl jizdy s 66 kw je něco jinýho než s 92 žejo
jo a ještě něco, spotřeba co uvádíš je u Pumy o 70% vyšší ale výkon je taky o 40% vyšší, to znamená úsporu jen těch 30 procent jakoby žejo a to se mi moc dobrej poměr nezná být, kdyby to bylo TDI 96kw tak to už jde...
ale samozrejmě pokud máš velkej proběh km a hodně dálnice tak je to TDI pro tebe určitě lepší...
AndrewN
Zaslal: st prosinec 03, 2008 8:54 pm
Předmět:
Autor tématu na začátku psal adios TDI, já jsem ten co zradil benzín a v současné době jezdím s Octavií TDI 66kw a při naprosto stejném stylu jízdy jako s Pumou 1.7 mám spotřebu 4,8 a v Pumě jsem míval 8,2.
Samozřejmě, že ale v Pumě je svezení o něčem úplně jiném. Je to vždycky něco za něco. Naklady na provoz vs. požitek z jízdy a člověk se musí rozhodnout podle svého ročního nájezdu km co upřednostní.
ttoomm
Zaslal: st prosinec 03, 2008 5:57 pm
Předmět:
Přidávám se k ostatním co tvrdí že motor není zahřátý když je ručička kolmo, maximálně ja zahřátá hlava motoru nebo kde je čidlo umístěný rozhodně ale není pořádně prohřátej celej motor, natož převodovka...motor a převodovka potřebuje na zahřatí minimálně 20 km jízdy.
Kamarádův táta ma Maserati Coupe a v manuálu stálo přesně to co tady píšu, že se motor smí více vytáčet až po najetí cca. 20 km, tatínek na to samozrejmě kašlal a na druhý křižovatce tomu dal co proto a když bylo Maserati tehdy ještě v HP Exclusive (dnes Scuderia Praha nebo tak nějak se to jmenuje) na servisu tak mu řekli že po těch asi 8 tisících je ten motor opotřebovanej jako kdyby měl daleko víc najeto...
takže s tim zahřejváním za 10 minut to asi fakt sedět nebude, když těch 20 km je i v manuálu k nejmodernějšímu osmiválci kterej stavějv motorárně Ferrari...
SiD
Zaslal: st prosinec 03, 2008 5:30 pm
Předmět:
to vybublavani vyfuku ma s tim spolecneho to, ze rucicka teploty motoru se mi stezi zvedne na pismenko N, k pismeknu O nedolezla ani nepamatuju.. spis se drzi pod N, a je jedno jestli je leto nebo ne..
a zvuk vyfuku ma pekelny rozdil pokud je motor teply nebo studeny..
ale jak sem psal.. ja mam na aute spoustu jinak ovlivnujicich faktoru..
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund