Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Motor
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="webster"]Hej, je to fakt nachylne...Tu skrtiacu klapku si cistil len takzo zhora, alebo si ju mal aj vonku a vycistil si ju aj zvnutra? Idealne je to vybrat a pozriet si ju oproti svetlu. Skrtiaca klapka by mala byt cista a mala by byt vidiet malinka medzera medzi klapkou a obalom. Niektore typy doliehaju uplne, ale maju v sebe dierku. Musi tam byt volny prietok vzduchu. Ak nie je cista aj vo vnutri, tak to este moze robit bordel.[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
Strada01
Zaslal: čt květen 21, 2009 9:43 pm
Předmět:
Divny to je, ale je to dobre ze tam neni:-D
MikeTT
Zaslal: út květen 19, 2009 9:49 pm
Předmět:
Hmmm asi mas pravdu ale to je deformace ze Scorpii.Tak se omlouvam ale je divny ze ho teda nema.
Aluna
Zaslal: út květen 19, 2009 8:07 am
Předmět:
Dobre napsany...jen aby tu neznikl nejaky flame, tak dodam ze EGR byste na pume hledali marne...
Drirqy
Zaslal: po květen 18, 2009 9:42 pm
Předmět:
kludne pis budeme len radi..
MikeTT
Zaslal: po květen 18, 2009 9:31 pm
Předmět: Musim reagovat
na toto tema bo jinak to nejde.Ridici system motoru EEC V je primym nastupcem systemu EEC IV ktery Ford poziva od roku 1987.Do nastupu EEC V byly systemy bez MAFu mimo nektere motory jako napriklad 2.9,2.4.Bohuzel emisni normy porucily a je to ted komplikovanejsi.Vic elektronickych prvku a podobnych veci ted ridi motor.Samozrejmne MAF se da v klidu vyprat v benzinu zcela beze strachu o jeho fukcnost ale stetcem bych radej nesahal je tam slabej zhavenej dratek ktery meni odpor pri prutoku vzduchu,a usazeniny na nem muzou zkreslovat hodnotu.Ten ventil co tam mate jako volnobezny je mechanicka zalezitost vyjmout vycistit ale nejdriv oddelejte ovladaci civku nema to moc rada.Usady uvnitr jsou bohuzel dalsi vymozenost jako je EGR neboli rekuperace vyfukovych plynu.ten samej sajrajt je i na klapce z vnitrni strany.Je toho samozrejmne jeste vic ale bylo by to na velice dlouhy clanek.Pokud bude zajem muzu se i vice rozepsat.Teto problematice rizeni se uz venuju cca 10 let a myslim ze vim o cem mluvim
stanki
Zaslal: po srpen 11, 2008 9:14 pm
Předmět:
tak som uz vicistil skrtiacu klapku. Mal som ju tiez poriadne zanesenu. Pripadala mi ako komin. Sama cierna sadza. A tu medzerku okolo nej som zbadal az po vicisteni.
Beastie
Zaslal: po srpen 11, 2008 8:17 pm
Předmět:
Zajtra sa na to pozriem aj ja (Na to čidlo teploty).Ak bude zanesené tak ho prestreknem
misakxt
Zaslal: po srpen 11, 2008 7:45 pm
Předmět:
myslim si že je to on.kartáčkem bych na to moc nechmatal-nejlepší je třeba čistící sprej contactol nebo něco podobnýho(Ne WDčko).
stanki
Zaslal: po srpen 11, 2008 10:28 am
Předmět:
Čo sa tyka mafu, tiez som ho cistil a uplna pohodka. Ja som ho vicistil stetcom ktory som macal do tech. benzinu. A zo stetcom ho urcite neposkodite. Nebojte sa. A ta teplota vzduchu by zaujimala aj mna. Je to ten snimac pod volnobeznym ventilom? Kto vie poradit???
misakxt
Zaslal: pá červenec 04, 2008 2:42 pm
Předmět:
no já sem měl tenhle problém taky focuse.ten motor je skoro úplně stejnej.ale zapoměl si na jednu podstatnou věc-na škrtící klapce je ještě čidlo polohy škrtící klapky!je to normální poťák řízenej oškrtící klapky.drží tam na dvou Torxech a musíš z něj jenom opatrnej sundat plastovej vršek.obvykle bejvá ta dráha v něm už vydřená.můj problém ale zmizel až když jsem vymenil zapalovací svíčky a hlavně kabely o svíček.
koco
Zaslal: pá červenec 04, 2008 1:53 pm
Předmět:
skus reset RJ
Scary
Zaslal: čt červenec 03, 2008 10:24 am
Předmět:
tak tiez mam toto cistenie za sebou... o ten MAF by som sa nejak nebal.. to kym tym netresnete o zem tak sa tomu nema co stat, teda... rukou by som to tiez nechytal.. ja som to vystriekal cisticom brzd /napad z ford mondeo fora/
volnobezny ventil som tiez vystriekal ale neviem ci to bol dobry napad..otacky nejak sli hore :S
musim na to este pozriet
a pri tej klapke som ziadnu medzeru nezbadal a ani dierku... ja somto sice trocha cistil ale nejak tak vydrhnut sa mi to nepodarilo
Kdo
Zaslal: pá červen 27, 2008 11:39 am
Předmět:
Tak přidám ještě jednu úvahu. Když všude čtu, jak čistíte MAF, nebylo by vhodné vyčistit i čidlo teploty vzduchu?? Soudíc podle vzhledu, resp. ušpinění škrtící klapky, se dá odhadnout, jak vypadá vlákno termistoru na čidle teploty (obr č. 1)
a věřím, že "izolační" vlastnosti nánosu prachu a bordelu dokáží změnit hodnoty posílané do ECU pro MAF. Tyhle dvě součástky (čidlo teploty a MAF) pracují spolu, resp. MAF je závislý na čidle teploty a to je tam jen pro něj. Abyste věděli, jak to funguje: váha vzduchu (MAF) pracuje na principu ohřevu tělíska na 200°C (při jeho ochlazování prodem vzduchu) a výpočtu potřebného proudu ke znovuohřátí tělíska na 200°C a tím dochází ke zjištění množství proudícího vzduchu. Soustava ještě v sání obsahuje čidlo na měření teploty nasávaného vzduchu, aby měření proudem nebylo ovlivněno různou teplotou nasávaného vzduchu.
BTW: čidlo teploty je (soudíc podle tvaru konektoru) zepředu na těle sání pod volnoběžným ventilem, mezi měrkou oleje a sáním???? Je to ono? Obr.č. 2
Autorovi se omlouvám za použití jeho fotky.
Kdo
Zaslal: čt červen 26, 2008 2:52 pm
Předmět:
K tomuhle se taky chystám spolu s výměnou filtru. Chci se na něco zeptat. V jednom odkazu bylo, že při čištění MAfu se doporučuje odpojit AKU, nebo alespoň pak restart ECU. Pokud odpojím konektor (chci pročistit a prostříkat všechny) od MAFu při vypnutém zapalování, vyjde to nastejno, jako odpojit AKU natvrdo v tom smyslu, že se pak musí provést nové načtení ECU?? Tedy 2min. volnoběh, pak 3min zvýšené otáčky a cca 8 - 10km městským stylem?? Přijde mi to nastejno, že sice neodpojím AKU hned, ale při tom restartu se stejně začíná odpojením AKU (na cca 1hod).
Beastie
Zaslal: po červen 02, 2008 2:37 pm
Předmět:
Dole som je nemal.Ale chystám sa na to.Nemal som viac času
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund