Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Motor
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="martin"]ZDravim vsechny...mam stejny problem...otacky pri razeni nejdou dolu a navic volnobeh kolisa...byl sem v Praze u Forda....meli podezreni na praskly ventil...haha.......nakonec se jednalo o "zanesenou svorkovnici" ...zaplatil sem 2500 kc za opravu a svete div se - po 500 km (v pulce nemecka) to zacalo znovu...nakonec sem s tim dojel az na zapadni pobrezi Walesu, kde se zavadou jezdim dodnes. Servisy jsou tady nechutne drahe, v normalni s tim nikdo nechce mit nic spolecneho a v znackovem si berou 35 liber za hodku prace(v Praze na tom makali 5 hodin). Tak uvidime....[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
martin
Zaslal: po srpen 28, 2006 6:15 pm
Předmět: otacky motoru
ZDravim vsechny...mam stejny problem...otacky pri razeni nejdou dolu a navic volnobeh kolisa...byl sem v Praze u Forda....meli podezreni na praskly ventil...haha.......nakonec se jednalo o "zanesenou svorkovnici" ...zaplatil sem 2500 kc za opravu a svete div se - po 500 km (v pulce nemecka) to zacalo znovu...nakonec sem s tim dojel az na zapadni pobrezi Walesu, kde se zavadou jezdim dodnes. Servisy jsou tady nechutne drahe, v normalni s tim nikdo nechce mit nic spolecneho a v znackovem si berou 35 liber za hodku prace(v Praze na tom makali 5 hodin). Tak uvidime....
jmario
Zaslal: čt květen 18, 2006 10:45 pm
Předmět:
Plne suhlasim s tym "znackovim" servisom ja som mal podobne problemy aj s autom rodicov aj motorkou....
Do Ford servisu idem len ked potrebujem nieco original na model auta (naposledy predne zasterky)
A este nieco auto my robi kamarat co ma autodielnu.... a povedal my jednu vec s ktorou uplne suhlasim a preco racej pojdem k nemu ako do FORD-u:
citujem:
"Ja si nemozem ako maly zivnostnik dovolit praci nerozumiet alebo ju flakat lebo sa to rychlo roznesie a do roka mozem dielnu zavriet, ale "znackovy" servis bude mat vzdy dostatok blbcou co si tam auto zanesu najme ked si ho tam kupia a je nove co nepotrbuje takmer ziaden servis...."
Mircelo
Zaslal: čt květen 18, 2006 10:05 pm
Předmět: PROBLEM VYRIESENY
Takze PROBLEM VYRIESENY
Bol som v v obicajnom servise, koli tym blbnucim otackam, nech mi aspon
precistia skrtiacu klapku a ten "zevraj podla fordakov zly ventyl vonobehu".
tak skrtiacu klapku vycistili, rozobraly ventil volnobehu vycistili - mymochodom nevsymli si ze by bol daky vadny.a pri spiatocnom zapajani
kablov pri skrtiacej klapke si vsimli ze su dva kontakty ohnute a ze nefunguje nejakasomarina pri skrtiacej klapke, vyrovnaly ich precistili, zapojili a pri skusobnej jazde Svete Div Se . Motor slape jako blazon, Otacky
sa nezasekavali vsetko proste slapalo ako svajciarske hodinky.
Takze som asi prisiel na to ze vo forde su volovia, a este raz volovia
a este niekolko krat volovia
(
cest vynimkam
). koli nim som
skoro bol o 6000 korun lahsi. NO proste su to hov.... .
A preto davajte si bacha na taketo vystrelky vo forde, nehovorim
ze to je tak vsede. Ale podla mna ked sa bude jednat o drahsiu opravu
tak doporucujem sa poradi este aj v inom servise predtym ako vysolite
niekolko tisicok, pricom to mozete mat za par stoviek.
Mircelo
Zaslal: st květen 10, 2006 2:37 pm
Předmět:
A este aby som nezabudol jedina chyba , ktoru diagnostika vyhodila co
ma potesila,bolo ,ze mam vysoky prietok vzduchu- tak priame sanie
sa prejavilo.
Mircelo
Zaslal: st květen 10, 2006 12:54 pm
Předmět: Tak problem je znamy
Tak bol som vo FORDE.
bol som objednany na 9 00, prisiel som hnem ma zobral, vypytal si
technicak,... vsetko do pohody. Ale na otazku ci mozem byt pritom
mi primaci technik odpovedal, ze tam nikto okrem nich nesmie a
ze sa mozem pozerat odtialto na nich(od mojej pumy ma malo delit tym
padom len sklo). Tak som mu dal kluciky
a kukal som spoza skla sediaci na gauci na svoju pumicku. Ked tym vbehol
do garaze( lepsie povedane do hangaru) tak sa hned oklo nej shromazdilo
asi osem mechanikou a asi riaditel fordu( ocividne 1. jemne vytunena puma
co vydeli). Ked sa primaci technik vracal hned som ho upozornik,
ze ja vsetkym tym mechanikom nezaplatim hodiny statia pri pume
.
Ale v dolezitej chvily ked otvorily kapotu , jeden debil zdvihol na zdvihaku
daku fiestu a ja som vydel hovn.. . Tak som nervozny behal po predajni
a zakazdym ma skoro seklo, ked som ppocul jak mi pumicku
vytacaju do vysokych otacok. Asi po 40min vybehol primaci technik
a skonstatoval, ze to je
ventyl volnobehu
a spytal sa ma ci ho
ma objednat, ked som sa ho spytal kolko stoji tak po jeho
odpovedi som bral kluciky a zaplatil diagnostiku a podakoval.
Ten ventil stoji
6000 Sk
.
A to este neviem kolko by chcely za robotu.
Ta diagnostika ma stala 750 SK.
NO nic budem si musiet cez prazdniny zohnat daku poriadnejsiu brygadu.
Mircelo
Zaslal: pá květen 05, 2006 9:05 pm
Předmět:
Ohladom tych blbnucich otacok.
Takze bol som v tom forde, ale zatial si ma objednali na stredu a nic blizsiemi nechceli povedat. Nemam z nich dobry pocit
. NO uvidim.
JX
Zaslal: po květen 01, 2006 11:35 am
Předmět:
jmario napsal:
mne po vypnuti spadne rucicka teplomeru aj nadrz ale moze to byt ze u novsich co mam - digitalny pocitac km je to uz tak riesene....
Souhlas, me to dela taky...
jmario
Zaslal: po květen 01, 2006 11:16 am
Předmět:
mne po vypnuti spadne rucicka teplomeru aj nadrz ale moze to byt ze u novsich co mam - digitalny pocitac km je to uz tak riesene....
Mircelo
Zaslal: ne duben 30, 2006 9:46 pm
Předmět:
Nijake ine vady som zatial neobjavil (a dufam, ze ani neobjavym ja ani
nikto iny), skusim, este vymenit ten filter, ale aj tak si zajdem
potom do Fordu na tu diagnostiku, ako sa hovori "istota je gulomet".
Mozno to je blbost, ale mam podozrenie na
chiptuning
, lebo
na to ze ten motor ma dakych 7 rokov tak "taha" az moc podozrivo
dobre (tatko ma tiez 1.4 peugeota206 novu,ale nic moc oproti mojej pumicke).
Pojdem tam asi vo strvrtok, potom vam dam vediet ako som dopadol.
Diki za pomoc, ale ak este nekoho neco napadne,( alebo ma skusenosti
s tym), nech napise.
MAd
Zaslal: ne duben 30, 2006 8:00 pm
Předmět:
No asi tak. Bez diagnostiky je to těžko říct. Lambda sonda, váha vzduchu, zanešený filtr apod...
Máš hodně zvýšenou spotřebu ? Nebo projevují se ještě nějaké jiné obtíže ?
milopet
Zaslal: ne duben 30, 2006 11:22 am
Předmět: otáčky
Ty otáčky nevím
,ale ručička teploty a paliva ukazuje pořád i po vytažení klíče ze spínačky.
Mircelo
Zaslal: so duben 29, 2006 11:13 pm
Předmět: Problem OTACKY Motoru
Cau lidi.
Je to 3 den co svoju pumicku prehanam po cestach( konecne som ju
dal jaktak dohromady) a jak si to facham, mal som zaradenu trojku,
otacky som si vytocil okolo 3500, potom si hodim neutral a jak pocuvam
tak pocuvam
, motor nic
, kuknem na otackomer a ten mi stale ukazuje cez 3500ot.( a aj zvuk motora tomu nasvedcuje)-zasekli sa
,
lanko od plynu som okukoval, ale nevypada, ze by sa zasekavalo.
Prosim, neviete niekto co s tym?
Tak ci tak sa chystam ist s pumickou do Fordu na diagnostiku,
lebo aj ked spomalujem a otacky mi klesnu nieco pod 2500ot. a potom
jemne pridam, tak mi s pumickou poriadne skubne a zacne "trhat asfalt"
A este jeden detail, ked vytiahnete klucik zo zapalovania ( dufam,
ze u vas sa tomu tiez tak hovori
), tak mi rucicka ad paliva stale
ukazuje mnozstvo paliva a aj teplotu motora mi stale ukazuje
( jednoducho neklesnu na "0", ako som bol zvyknuty u inych aut).
Je to OK?
Dufam, ze to u toho Fordu dopadne dobre, lebo rozhodne nemam
niekolko tisic na rozhadzovanie
.
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund