Autor |
Zpráva |
DOM |
Zaslal: čt duben 24, 2008 1:32 pm Předmět: |
|
alebo neexistuje iba nejaka klapka do potrubia? nieco ako yamaha exup alebo nieco ako ma aston martin ... ze to nejakych otacok je privreta a pri plnom plyne sa otvori ... tusim ze to pouziva aj remus |
|
MiroPB |
Zaslal: čt duben 24, 2008 1:29 pm Předmět: |
|
preto by som chcel výfuk s zložkou, ktorú keď vložís tak auto stíchne |
|
semo1 |
Zaslal: čt duben 24, 2008 1:13 pm Předmět: |
|
ja ked som mal leiting alebo ako sa to pise tak tam nebolo treba nic upravovat.zvuk bol nenormalny.keby nebolo audio v aute tak by som neodporucal sa s nim pustit na dlhe trate....kvalita je jednoznacna a aj ceny su v pohode slusne.Pre mna by to bola jasna volba |
|
dedaj |
Zaslal: čt duben 24, 2008 12:53 pm Předmět: Laďák |
|
No já jsem dal laděnej výfuk ulter a zvuk skoro stejnej jako origo.
Myslím si, že kdybych právě odstranil ten další tlumič, bylo by to se zvukem lepší. Nebo se pletu? Dělal to někdo z vás?
Výkon mě vyhovuje, ten neřeším. |
|
Jackal |
Zaslal: čt duben 24, 2008 7:14 am Předmět: |
|
Ten samej výfuk ale potaženej karbonem sem dával minulej týden na Astru G a vykuchal sem i střeďák.Má i štelovatelnou výšku zvuku. Ale zvuk je trochu tlumenej,žádný kit nebo áčko. |
|
MiroPB |
Zaslal: st duben 23, 2008 2:31 pm Předmět: |
|
Cena tejto koncovky je 3 790,- Sk s DPH... ešte som ho nepočul ale myslím, že keď to tam budeš mať tak to bude mať dobrý zvuk... Ale potom to prídi ukázať |
|
Jackal |
Zaslal: st duben 23, 2008 7:13 am Předmět: |
|
Střední díl nemá žádnej vliv na snížení odporu odvodu spalin pokud je tam katalizátor. To je blbost. Většinou střední díl je plně průchozí a je to takovej malej "předtlumič". Zvuk bude možná trošku jadrnější ale bez koncového laděného to nebude skoro žádnej rozdíl |
|
semo1 |
Zaslal: út duben 22, 2008 6:05 pm Předmět: |
|
Miro PB........ ten je krasny. a aka je na nom cena? |
|
Pat |
Zaslal: út duben 22, 2008 4:33 pm Předmět: |
|
Určitě bych jen rouru nedával, tedy pokud nechceš docílit toho aby jsi byla všude dost slyšet. Auto je pak už skoro nepoužitelné tam kde potřebuješ rychlej rozjezd. |
|
MiroPB |
Zaslal: út duben 22, 2008 4:23 pm Předmět: |
|
Nejak tak by to malo byť.. Keď tak fakt ísť do koncového tlmiča a poriešiť nejaký takýto vyfúk s rezonátorom...Je aj s vložkou, keď ju vytiahneš tak reve a keď je dnu tak tak trochu stíchne... hlavne keď ideš na dlhšiu trasu.
Priemer je 110 mm - takže riadny kanón |
|
sqo |
Zaslal: út duben 22, 2008 3:46 pm Předmět: tlmic |
|
Pokial neodstranujete katalizator, tak ostatne potrubia vas trapit nemusia.
Inak do obsahu dvojlitra je odstranenie katalizatora a otvorenie vyfuku situacia kedy sa znizi vykon.Zmeni sa len kulisa zvuku.
Nemam to otestovane len som to kdesi vycital. |
|
MiroPB |
Zaslal: út duben 22, 2008 1:09 pm Předmět: |
|
to urcite ale vraj tam musí byť aj nejaké to spätné prudenie... vraj by potom mohol motor kapať... to su info od kolegu... má Renault 5 GT Turbo - to su jeho poznatky....
Som ale tiež radsej za poriadny komin vzadu |
|
Beastie |
Zaslal: út duben 22, 2008 12:57 pm Předmět: |
|
Čo sa týka prúdenia spalín je predsa lepšie aj pre motor ked majú vo výfukovom systéme menej odporu...Motor sa lepšie vytáča a zvuk je bomba.Na druhu stranu tú máme emisie na CO2 a tie nepustia.Lepšie riešenie je vymeniť asi len koncový diel výfuku za nejaký pekný Nerezový napr:Remus a pod |
|
MiroPB |
Zaslal: út duben 22, 2008 12:43 pm Předmět: |
|
Urcite to bude mat potom iný zvuk... Ale neviem či zrovna stredný diel odstrániť, radsej zadný tlmiť vymeniť. Výfuky sú naladené nejakým spôsobom aj čo sa týka prúdenia spätných tlakov alebo niečo takého.. prúdenia a tak som počul.. Mne odporučili mechanici radšej vymeniť zadný tlmič... |
|