Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Interiér
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Aluna"]Kdyz to tady tak ctu, tak se zeptam jednoduseji, kdyz jsem si nechal u mechanika vymenit uz i ten ventil na topeni, tak se asi timto nemusim zabyvat a nechat si to udelat taky co? Protoze to se zda jeste slozitejsi... :? Doufam ze mi nerekne ze musim koupit novej motorek...logicky kdyz to dela jen v pravejch zatackach tak to jakoby o neco lehce dre, tak by to mozna slo nejak vypodlozit o par mm a bylo by to..no ale rozdelany jsem to nevidel, tak nevim...[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
maxa
Zaslal: čt leden 10, 2008 7:52 pm
Předmět:
Asi to v zatáčce jen trochu víc zatíží jedno ložisko,které jeuž asi na pokraji smrti.Ale já bych to namazal.Výměnu bych řešil až kdyby to nepomohlo
Aluna
Zaslal: čt leden 10, 2008 9:41 am
Předmět:
Kdyz to tady tak ctu, tak se zeptam jednoduseji, kdyz jsem si nechal u mechanika vymenit uz i ten ventil na topeni, tak se asi timto nemusim zabyvat a nechat si to udelat taky co? Protoze to se zda jeste slozitejsi...
Doufam ze mi nerekne ze musim koupit novej motorek...logicky kdyz to dela jen v pravejch zatackach tak to jakoby o neco lehce dre, tak by to mozna slo nejak vypodlozit o par mm a bylo by to..no ale rozdelany jsem to nevidel, tak nevim...
maxa
Zaslal: st leden 09, 2008 12:16 am
Předmět:
obal?Sáhl jsem tam asi po rameno a na ventilátor jsem dosáhl jen tak tak dvěma prsty.Podařilo se mi ho max. trochu roztočit,ale víc bych s ním určitě neudělal.
Elton
Zaslal: út leden 08, 2008 9:21 pm
Předmět:
měl si dole obal pylového filtru?
maxa
Zaslal: út leden 08, 2008 9:15 pm
Předmět:
no tak mi nečfunguje ta klapa a ještě tam mám někde na ventilátoru spadlý list.A ten mi už celkem leze na nervy.Je tam seklý a pořád cvrliká.Zkoušel jsem tam sáhnout přez motor?ale nedosáhl jsem tam.Tak to vidím na tu palubku,do čehož se mi ale k....... nechce
Elton
Zaslal: út leden 08, 2008 7:59 pm
Předmět:
určo..
Crash
Zaslal: út leden 08, 2008 7:01 pm
Předmět:
A nenašla by se tam někde i ta klapka recirkulace vzduchu v kabině?????
Elton
Zaslal: út leden 08, 2008 5:21 pm
Předmět:
pánové, tudy cesta nevede..
pokud motorek chcete promazat, šel bych cestou pod pylovým filtrem, teoreticky by měl jít vyndat i tudy..(ještě jsem to nezkoušel, protože vždy rozebírám auto komplet
)
motorek odpojíte pod palubkou před spolujezdcem, to ano..
ale vyndat komplet topení, je sundat palubku..
výměna radiátorku topení i klimy se provádí též horem z motorového prostoru..
maxa
Zaslal: út leden 08, 2008 5:04 pm
Předmět:
Ale kaslík je přece v celku s palubkou,jdou mu sundat pouze dvířka.
DOM
Zaslal: po leden 07, 2008 7:39 pm
Předmět:
takze za kostlikom rovne a pak doleva?
PumaDedek
Zaslal: po leden 07, 2008 7:30 pm
Předmět:
Kastlík,je výklopný,odkládací box u spolujezdce
DOM
Zaslal: po leden 07, 2008 6:44 pm
Předmět:
co je to kastlik ?
PumaDedek
Zaslal: po leden 07, 2008 12:24 pm
Předmět:
Asi vás ,nepotěším,ale musí to ven,jako podobně u Fábie,
u spolujezdce.Kastlík ven,středový panel-radio,popelník.......
Tedy,aspoň u 1.6ky.Kdo nemá pevný nervy,dopor..servis
Elton
Zaslal: po leden 07, 2008 12:05 pm
Předmět:
zkusil bych to z motoru..
sundat přepážku - pár šroubků..
oddělat pylový filtr a jsi tam..
ještě se na to podívám v reálu..
Aluna
Zaslal: po leden 07, 2008 11:29 am
Předmět: Re: piskanie ventilatora
Ja mam ten samej problem...ale hvizda mi to za studena, jen kdyz jedu do pravejch zatacek...Mel to nekdo rozebrany? Zajimalo by me kudy se k tomu dostanu, jestli od motor. prostoru, nebo z pod palubky pred spolujezdcem..?
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund