Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Elektrika
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Beastie"]Nazdar.Ja som mal v lete podobný problém,akurát s tým rozdielom že mne pôvodná baterka odišla úplne.Trochu som zainvestoval a kúpil som BOSH Silver plus 55 Ah (pôvodná mala 44 Ah) a absolútna spokojnosť.Môžem ti poradiť túto.Do plastového krytu vošla presne,ale musel som trošku prerobiť to uchytenie tou priečkou zhora,lebo je o niečo vačšia.Zlepšilo sa aj štartovanie a na pár rokov som zahojený : edit: Ešte k tej výmene.Menil som ju sám.Starú som odpojil asi na jednu minútu a dal som novu a nič sa nestalo.Nespozoroval som žiadne problémy. [color=green]mod.edit: slouceny prispevky, pouzivej tlacitko edit[/color][/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
sulostar
Zaslal: ne květen 24, 2009 5:21 pm
Předmět:
teoreticky by mala byt cim viac amperhodinova bateria lepsia , a nemalo by sa nic pokazit pretoze starter a vsetky zariadenia v spotrebuju len tolko A kolko potrebuju .. ja mam 60A/h a som uplne spokojny .. startujem za pol sekundy
premyslal som dokonca ze ked kupim audio , zapojim este jednu paralelne a pridam kapacitor
teoreticky je zivotnost baterie obmedzena len vybitim .. ked ju viackrat RYCHLO vybijes bateria sa pokazi lebo sa vo vnutri pokrivia olovene clanky a zacnu skratovat tym padom nedavaju el.energiu , ak mas vsak vela A/h bateriu, sok aky zaziva pri startovani (cca 100A) vybijanim je pre nu mensie zlo ak ich mas viac(baterii) tak je to este lepsie ..
moj ucitel elektrotechniky mal v aute 18-rocnu autobateriu (a vydrzala mu tak dlho lebo mal smejdovu nabijacku z ukrainy ale to tu uz nepatri...)
Aluna
Zaslal: po leden 07, 2008 1:21 pm
Předmět:
Ja jsem tam dal kvuli muzice ZAP Silver 72Ah, dal bych tam jeste silnejsi, ale v tom rozmeru se uz nedela...73Ah je uz vetsi a do pumi by se mi nevesla...Btw stejne bych uz asi musel dat i silnejsi altik, aby ji umel nastouchnout do maxima...Jinak ted pres svatky pumi stala v mraze skoro 14 dni a kdyz jsem za ni po ty dobe vzal taxe to roztocilo jeste lip nez s bejvalou 44Ah za tepla
MiroPB
Zaslal: pá leden 04, 2008 1:18 pm
Předmět:
Ja som menil tie baterku, teraz tam mam Magnetti Marelli 55 Ah...
Beastie
Zaslal: čt leden 03, 2008 10:32 am
Předmět:
Nazdar.Ja som mal v lete podobný problém,akurát s tým rozdielom že mne pôvodná baterka odišla úplne.Trochu som zainvestoval a kúpil som BOSH Silver plus 55 Ah (pôvodná mala 44 Ah) a absolútna spokojnosť.Môžem ti poradiť túto.Do plastového krytu vošla presne,ale musel som trošku prerobiť to uchytenie tou priečkou zhora,lebo je o niečo vačšia.Zlepšilo sa aj štartovanie a na pár rokov som zahojený :
edit: Ešte k tej výmene.Menil som ju sám.Starú som odpojil asi na jednu minútu a dal som novu a nič sa nestalo.Nespozoroval som žiadne problémy.
mod.edit: slouceny prispevky, pouzivej tlacitko edit
MOTYL
Zaslal: st leden 02, 2008 5:01 pm
Předmět: Aky akumulator?
Nazdar Pumeri!!! Potreboval by som poradit. Mam dojem ze akumulator z Pumicky sa chysta do vecnych lovisk. Manzelka trenuje pred autoskolou a teda treba casto startovat a tak mi stale maze ciastkovy ukazatel km. Poradte mi prosim aky typ akumulatora odporucate a jeho parametre a na ako dlho ho pri vymene mozem odpojit aby som neresetol riadiacu jednotku. Diky za rady.
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund