Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Cvakání při přidání plynu
Boční krytka na blinkr
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Motor
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="majacik"]jj cochee jak pises, nemozete chciet aby motor ktory pri starte ma 0 stupnov slapal tak ako ked je jeho teplota prave tych 80 stupnov, co tak tuhost materialu? tepelna roztiaznost ... Po starte najprv vyckaj kym sitic vypne a potom sa nikam neponahlaj kym voda neprejde za cierne, vo vahe by som vobec vadu nehladal ani v tych svieckach, ked po par km kludnuckej jazdy mas opat vsetky kone pripravene, zvalme to na studeny start[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
majacik
Zaslal: po prosinec 17, 2007 9:11 am
Předmět:
ale aj bosky su nejake, mne ich chceli dat v nejakej mototechne po cca 400sk za kus
cochee
Zaslal: ne prosinec 16, 2007 1:28 pm
Předmět:
Kámo, tak to tě chtěli napálit stopro, protože originální značka pro Ford Puma je pouze a jedině Motorcraft, ne Bosch. Dobře, že jsi je odpálkoval.
Roman30
Zaslal: so prosinec 15, 2007 12:14 am
Předmět:
koco napsal:
tak to ta pekne napalili, ja som kupil priamo motorcrafty od forda v BA za 400Sk/ks, slapu v pohode.
Iba ma chceli napáliť, lebo som ich nezaplatil.
Pokiaľ viem tak to boli Bosch. Tie motorcrafty sú v pohode. Keby som mal dať 2000
tak už potom beriem denzo iridium a nie klasické.
koco
Zaslal: pá prosinec 14, 2007 4:47 pm
Předmět:
Roman30 napsal:
Sviečky už nejdem meniť lebo tieto idú dobre. Keď mi zo servisu objednali z fordu nejaké originál (2000 Sk) tak bolo niekedy problém sa s autom pohnúť. Po napojení na pc tam mali graf jedna katastrofa, vraj niečo také hrozné často nevidia.
Možno sa časom vymenia za denso.
tak to ta pekne napalili, ja som kupil priamo motorcrafty od forda v BA za 400Sk/ks, slapu v pohode.
Elton
Zaslal: pá prosinec 14, 2007 10:27 am
Předmět:
s okamžitou platností si objednávejte origo ford věci ode mě: já mám svíčku za 250 kč x 4 = 1000 kč
proč dávat za ně 2000 SK??
Roman30
Zaslal: pá prosinec 14, 2007 10:14 am
Předmět:
Sviečky už nejdem meniť lebo tieto idú dobre. Keď mi zo servisu objednali z fordu nejaké originál (2000 Sk) tak bolo niekedy problém sa s autom pohnúť. Po napojení na pc tam mali graf jedna katastrofa, vraj niečo také hrozné často nevidia.
Možno sa časom vymenia za denso.
Jackal
Zaslal: čt prosinec 13, 2007 10:47 pm
Předmět:
Zkus vyměnit ty svíčky a pak dej info. Pokud to nepřejde zkusíme další věc. Já používám Brisk Racing a nemůžu si na ně stěžovat , fungujou perfektně. Dříve jsem zkoušel platinky od Bosche ale ty jak známo fungujou až po zahřátí takže hrůza .
Roman30
Zaslal: čt prosinec 13, 2007 10:46 am
Předmět:
maxa: Ako som už písal tak olej bol menený.
Ja som to tiež typoval na studený motor len som sa s tým ešte nestretol. Mne išlo o info či to robí aj iným.
Takže dík da odpovede.
majacik
Zaslal: čt prosinec 13, 2007 1:15 am
Předmět:
jj cochee jak pises, nemozete chciet aby motor ktory pri starte ma 0 stupnov slapal tak ako ked je jeho teplota prave tych 80 stupnov, co tak tuhost materialu? tepelna roztiaznost ... Po starte najprv vyckaj kym sitic vypne a potom sa nikam neponahlaj kym voda neprejde za cierne, vo vahe by som vobec vadu nehladal ani v tych svieckach, ked po par km kludnuckej jazdy mas opat vsetky kone pripravene, zvalme to na studeny start
cochee
Zaslal: st prosinec 12, 2007 8:51 pm
Předmět:
Jen poznámka z TIS:
Citace:
On initial drive away from cold and within the first 1.5 km (1 mile), do not depress the accelerator pedal beyond half travel until the vehicle has attained a minimum speed of 25 km/h (15 miles/h). Never operate at high engine speed or with the accelerator pedal at full travel whilst the engine is cold.
Tedy: Při výjezdu se studeným motorem a během prvního 1,5 kilometru nestlačujte plynový pedál více než do poloviny délky jeho chodu, dokud vozidlo nedosáhne rychlosti alespoň 25 km/h. Nejezděte s vysokými otáčkami anebo s plně stlačeným pedálem plynu, dokud je motor studený. (Možná to mohli napsat i v pumím manuálu, mají tam dost dalších - na první pohled pro většinu řidičů samozřejmých - "prkotin", tak proč by se tam nenašlo pět řádků i pro tohle.)
maxa
Zaslal: st prosinec 12, 2007 5:13 pm
Předmět:
A co olej?Kdy jsi ho měnil
Roman30
Zaslal: st prosinec 12, 2007 3:54 pm
Předmět:
Palivový filter je nový ale váha vzduchu ešte nebola kontrolovaná. Keby bola zlá tak by to robilo aj keď je motor teplý nie? V lete toto nerobí. Asi sa jej v zime fakt nechce.
Beastie
Zaslal: st prosinec 12, 2007 3:29 pm
Předmět:
Mojej pume sa za studena moc do otáčok nechce tiež,ale to skákanie sa mi nezdá.Pozrel by som palivový filter alebo váhu vzduchu.
Roman30
Zaslal: st prosinec 12, 2007 3:21 pm
Předmět:
Frostik: Ja som to iba tak nazval. Lepšie by bolo povedané že sa mu nechce ako nám v pondelok do roboty.
Taký kilometer alebo dva a ide už normálne. Raz ho vytočím keď sa trošku zahreje a už neštrajkuje.
Roman30
Zaslal: st prosinec 12, 2007 3:16 pm
Předmět:
Sviečky sú motorcraft alebo tak nejak. Známy predtým objednal iné z fordu vraj také tam majú ísť a bola to katastrofa. Sú vymenené rozvody, všetky filtre a olej.
Po naštartovaní auto necelú minutku stojí a potom sa s ním ide pomaly aby sa zahrialo. Ale keď sa pridá len trošku viac plynu tak to skáče.
Ešte som sa s takým niečim nestretol.
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.58 sekund