Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Tuning
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Frostik"]další téma z kategorie "jak oddělat motor" :D - konečně se mi podařilo objevit někoho, kdo má v Pumě 1,7 Nitro kit, v tomhle případě od anglické firmy [b]Wizard of Nos[/b] a to [u][b]direct port[/b][/u] systém (vstřikování do inlet manifoldu pro každej válec zvlášť) s použitím trysek na +75 HP, řízenej Minimax controlerem, kterej umožňuje nastavení postupného zvýšení vstřiku od 30 % max. objemu vstřiku (esli jsem to teda správně přeložil z stránek výrobce) - odkaz na stránky majitele je : [code]http://www.bighugcreative.co.uk/puma/index.html[/code] na stránce je kromě zajímavé fotodokumentace :wink: i video z válcové brzdy, které je "opravdu husté" (pozor, je hodně hlasité) - zajímavé je, že při použití trysek "+ 75 HP" je výsledný efekt "pouze + 30 HP" (155 HP celkově) - otázka je, kdo z nás si to nechá do auta namontovat; myslím , že použití trysky "+35 HP" od NX by nemuselo sériovej motor nějak zásadně ohrozit :)[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
Roman30
Zaslal: st prosinec 12, 2007 1:30 pm
Předmět:
Ja by som kvôli 30 koníkom do takého niečoho nešiel. Ktovie čo urobí s motorom, prevodovkou a spojkou. Keby som chcel niečo na šprinty tak kúpim niečo silnejšie a toto autíčko je na vybláznenie po zákrutách tak akurát.
Puman
Zaslal: út prosinec 11, 2007 9:57 pm
Předmět:
Nějak mi puma a nitro nejde dohromady. Puma je podle mě auto do zatáček a ne na sprinty. Na sprinty existujou přece jenom větší děla. Leda tak na razantnější předjíždění by se to možná někdy mohlo hodit...
Anubis
Zaslal: út prosinec 11, 2007 3:52 pm
Předmět:
No na Nitro se mi zdá ten nárust slabej, ale zase má člověk méně starostí se sháněním novýho motoru. Myslím že by bylo fajn sem hodit nějaký ceny za kolik se dá NitroKit pořídit. Až bych měl nějaký zbytečný prašule, nebyl bych proti to tam nahodit
.
Frostik
Zaslal: út prosinec 11, 2007 3:26 pm
Předmět: Puma & Nitro
další téma z kategorie "jak oddělat motor"
- konečně se mi podařilo objevit někoho, kdo má v Pumě 1,7 Nitro kit, v tomhle případě od anglické firmy
Wizard of Nos
a to
direct port
systém (vstřikování do inlet manifoldu pro každej válec zvlášť) s použitím trysek na +75 HP, řízenej Minimax controlerem, kterej umožňuje nastavení postupného zvýšení vstřiku od 30 % max. objemu vstřiku (esli jsem to teda správně přeložil z stránek výrobce)
- odkaz na stránky majitele je :
Kód:
http://www.bighugcreative.co.uk/puma/index.html
na stránce je kromě zajímavé fotodokumentace
i video z válcové brzdy, které je "opravdu husté" (pozor, je hodně hlasité)
- zajímavé je, že při použití trysek "+ 75 HP" je výsledný efekt "pouze + 30 HP" (155 HP celkově)
- otázka je, kdo z nás si to nechá do auta namontovat; myslím , že použití trysky "+35 HP" od NX by nemuselo sériovej motor nějak zásadně ohrozit
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund