Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Ostatní
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Lopez"]ja osobne mam 1,4 a doporucuji ti 1,7 je sviznejsi a spotreba nijak vyrazne oproti 1,4 neni nijak vyrazna jenom pozor na motory ktery jsou slozitejsi na udrzbu rozhodne radim vzit sebou mechanika ktery pumam alespon castecne rozumi jinak co se tyce roku to zalezi kolik chces investovat ale rozhodne naplati pravidlo cim mladsi tim lepsi jinak ted nam prodava clen "Caracas"svuj kousek pohledej a urcite ho najdes v sekci prodam za velice slusny peníz :wink:[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
s4nch3z
Zaslal: út říjen 09, 2007 3:03 pm
Předmět:
njn Jackal je ale trochu extrémista - viz. jeho odvařená spojka po jednom roce
Kód:
http://www.ford-puma.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1449&highlight=
jjoe
Zaslal: út říjen 09, 2007 11:12 am
Předmět: spotreba
Tak ja bych pridal jeste nazor 1.4. Spotreba se mi ve meste pohybuje kolem 9 litru, ale ja Pumu az tak nesetrim. Uzivam si i vic nez maximalku a zrychleni na semafore (libi se mi taky kdyz jdu nekde po ceste kde se blizi prechod pro chodce a kdyz mne uslisi chodci jak na dvojce jedu 70 - 80 tak je ani nenapadne jit na cetu). Mimo mesta kdyz jsem sel na Ostrava - Kosice tak jsem mel asi 6.5 l na 100 km. To s klimou jsem nevedel, ale je fakt, ze kdyz jedu pod 2 000 otacek, tak to nekdy cuka ale zase nejak to neresim, mozna jen jsem v tom okamihu na blbem stupni, nejak to porad rychle spravim (plyn na doraz a uz to jede). Jinak mozna je fakt 1.7 lepsi, ale mne opravdu staci jizda 190 km/h a zrychleni jak nema kazdy. Kdyz chci delam s Pumou divy, nekdy i kdyz nechci.
Aluna
Zaslal: út říjen 09, 2007 8:22 am
Předmět:
Asi tady byla zminena vetsina vyhod 1.7 a ja bych ti rekl jeste jeden duvod proc se poohlizet spis po tomto motoru a to ze kdyz u 1.4 zapnes klimu, tak uz to nejede vubec, plno lidi si pak stezuje na cukani a podobny veci...Je jasny, ze u 1.7 to taky vykon ubere, ale neni to tak markantni...Rekl bych, ze kdyz jedes sam se zapnutou klimoskou, tak je vykon a spotreba srovnatelna se zatizenim 4 lidi bez klimy...
PS: Kdyz nekdo rika, ze jezdi treba za 6,5l nebo fakt za 11l na 100km tak mu to ver, protoze zalezi na stylu jizdy...pumka umi oboje...
s4nch3z
Zaslal: po říjen 08, 2007 7:36 pm
Předmět:
Spotřeba je v reálu fakt těch 6-12 litrů/100 km.
6 litrů, když jedeš jak na economy rally a 12 když to skoro furt drtíš
Udává se kombinace 7,5 l a tahle hodnota je fakt reálná. Já jezdím průměr tak 8 litrů a to se rozhodně neloudám, spíš si to užívám.
Puma s 1.7kou má tu výhodu, že máš pořád k dispozici myslím že více než 80% točivého momentu, což mimo jiné znamená, že se dá v klídku jezdit od 2000 ot./min., kdy to žere fakt hodně málo.
Z toho plyne, že tě Puma rozhodně nesežere za živa - má dobrý, výkonný, vyvážený a relativně úsporný motor. Žere prostě podle toho, jak jezdíš
Matěj
Zaslal: po říjen 08, 2007 7:26 pm
Předmět:
ja mam kombinovanou 7,1 u 1,7VCT
s4nch3z
Zaslal: po říjen 08, 2007 3:55 pm
Předmět:
Taky jsem jednoznačně pro 1.7 - krásný zátah, super pružnost, spotřeba srovnatelná s 1.4 (6-12 l/100km) a ten zvuk... uááá nádhera
Jinak ona ani ta 1.4 a 1.6 nejedou špatně, ale 1.7 je prostě 1.7.
Rok výroby moc neřeš a hledej vyloženě jen podle stavu.
Prostuduj Matějův elaborát a fórum a pak hurá do toho
Matěj
Zaslal: po říjen 08, 2007 12:45 pm
Předmět:
to cochee: Sorry za nepresnost, opravim to, myslel jsem ze je to stejnej motor jako ma StreetKa..
Matty88
Zaslal: po říjen 08, 2007 11:19 am
Předmět:
řeknu ti to asi takhle... mám pumu a vybral sis moooc dobře. Jen jedna věc mi na mej pumičce vadí a to že mám 1.4... Mladý pako jako já to pak zbytečně vytáčí a se stejným stylem jízdy si myslím,že bych měl lepší spotřebu v 1.7 a za lepší svezení. Ale mám autí v super stavu a nikde žádná vůle a kdybych ho neťuknul na předek tak tam spokojeně žijou až dodnes... (jinak oprava už je skorem hotová vyklepáno zakytováno a čeká se jen na lakýra) pak už zase budu
saolin
Zaslal: po říjen 08, 2007 10:05 am
Předmět: Jakou Pumu?
Já taky souhlasím že je lepší starší a zachovalejší..... Sám mám z 97 a za 2 roky co jí mám sem neměl jedinej problém (teda kromě vybytý baterie) a určitě doporučuji 1,7 protože když šelmu tak s nejlepším motorem, jednou se svezeš a na 1,4 zapomeneš..... Tak hodně štěstí v hledání.....
cochee
Zaslal: po říjen 08, 2007 9:08 am
Předmět:
Matěji, 1,6-ka je pochopitelně taky šestnáctiventil...
Matěj
Zaslal: po říjen 08, 2007 6:55 am
Předmět:
tak tohle jsem nedavno sesmolil pro s4nch3z..
takze facelifty:
rv97-rv98 zaklad
rv99-jina palubka, sedačky, jiny oblozeni interieru, jiny radia
rv00- novy lity kola, moznost kozenyho interieru
rv01-rv02 novej motor 1,6, nastupce 1,4ky, maj 3. brzdovy svetlo
priplatkova vybava: bacha na to kdyz nekdo prodava Pumu s plnou vybavou protoze zaklad byl docela vybavenej tak spousta lidi nevi..
dalo se priplatit za:
-sportovni sedačky Recaro 97-98 látkový, 99-02 kožený a jen k některým barvám auta
-radio na CD
-klima
-zrdcatka v el
-vyhrejvani predniho okna a zrdcatek
-příplatkova audiosoustava
-CD changer
-delalo se pár limitovanych edicí tak by bylo dobry narazit na nejakou z nich
jinak na co si dat specielne u Pumy pozor:
-ma tvrdej podvozek takze bacha na vůle v prední náprave a v ulození tlumicu
-brzdy dostavaj u Pumy zabrat takze zkontrolovat
-pozor na najety km, do 98 mela puma pocitadlo jen do 99999km takze kolikrat jede podruhy dokola. Mel bys to poznat na stavu interieru
ve 150tis se meni rozvody a klíňák
-bacha na kontrolky airbagu..
-bacha na kolísání volnoběhu
-bacha na zaškubání motoru na malo plynu
-po teplym startu vetsina Pum trpí na klapání ventilů toho se nebo pokud klepání samo přestane dejme tomu do 30vterin-1min
-vejfuk je slabina
-prevodovka musi jit presne a rychle
-spis shanej lepsi stav treba 98 nez horsi stav 01.. Idealni je samozrejme narazit na 02 v supr stavu no..
-u nekterych Pum neni lakovanej motorovej prostor tak se toho nelekni
motory:
1,7 (97-02) dobrej motor delala ho pro Ford Yamaha, ma variabilni casovani ventilu, tocivej moment v celym rozsahu otacek nedosahuje min nez 85%. Vykonu taky moc nepobrala ale staci to. a diky VCT jede v klidu jezdi do 2tis..
1,4 90koní je podle me na sportovni jizdu malo, nema zdaleka tolik pruznosti jako 1,7
1,6 103koní podobny vykony jako 1,7 ale zase mala pruznost a zase mu chybi ten charakter a zvuk 1,7
snad ti to trochu pomuze
Lopez
Zaslal: po říjen 08, 2007 12:09 am
Předmět:
ja osobne mam 1,4 a doporucuji ti 1,7 je sviznejsi a spotreba nijak vyrazne oproti 1,4 neni nijak vyrazna jenom pozor na motory ktery jsou slozitejsi na udrzbu rozhodne radim vzit sebou mechanika ktery pumam alespon castecne rozumi jinak co se tyce roku to zalezi kolik chces investovat ale rozhodne naplati pravidlo cim mladsi tim lepsi jinak ted nam prodava clen "Caracas"svuj kousek pohledej a urcite ho najdes v sekci prodam za velice slusny peníz
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.09 sekund