Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Tuning
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Kdo"]Ideální stav je zvýšit účinek obou náprav o stejnou hodnotu. V tom horším o alespoň podobnou pro zachování jízdních vlastností. Upgrade jen jedné - kterékoliv nápravy je takovým dobře myšleným krokem do rizika. Eltone, to není nic proti tobě, s tou myslenkou ty "brzdičky" vylepšit taky koketuju.[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
MAd
Zaslal: út září 25, 2007 8:12 am
Předmět:
A taky 1.6 má origo větší přední kotouče - 258mm, kdežto 1.7 před rokem výroby 2000 má 238mm. Tzn. že zvětšili účinnost obou náprav...
cochee
Zaslal: út září 25, 2007 12:48 am
Předmět:
Kdo napsal:
Fakt nechápu smysl těch menších bubnů do silnější motorizace.
IMHO to je tím, že 1.7 je vlastně originální model (od začátku výroby) Pumy a prostě tohle je původní rozměr. 1.6 je inovace s pozdějším počátečním rokem výroby a s vylepšeními danými vývojem a zkušenostmi z provozu a proto taky ty větší bubny, které se pak začaly dávat i do 1.7iček.
Matěj
Zaslal: po září 24, 2007 10:12 pm
Předmět:
to Kdo: sorry prolitl jsem to rychle v praci nejak jsem to preskočil.. Jinak co tam dat elektronickej rozdelovac brzdnyho ucinku jako ma napr. focus
Elton
Zaslal: po září 24, 2007 8:58 pm
Předmět:
upgrade předních brzd je již v definitivním plánu = co nejdříve..
k tomu většímu účinku zad, brzd... je tam ABS, tak se toho nebojím..
webster
Zaslal: po září 24, 2007 6:31 pm
Předmět:
ja len k tym podlozkam...mal som ich vzadu a to HandR 30 mm a akonahle som sedel vzadu ja, co vazim okolo stovky, tak to na nerovnostiach pekne dralo ten koberec v blatnikoch. Pokial ides sam, tak je to v pohode, takze podlozky bez upraveneho podvozku nemaju podla mna zmysel.
Kdo
Zaslal: po září 24, 2007 2:31 pm
Předmět:
Jo a teď jsem koukal , tak 1.7 měly do 01/00 průměr zadních bubnů 180mm a od 02/00 už měly také 203mm jako 1.6 po celou dobu. Fakt nechápu smysl těch menších bubnů do silnější motorizace.
edit: 2Matej: To jo, ale jak jsem psal, ty měly i výkonnější předky. A pokud necháš původní přední brzdy, rozhodíš vyváženost účinku.
mod.edit: slouceny prispevky a posledni prispevek se necituje
Matěj
Zaslal: po září 24, 2007 2:20 pm
Předmět:
vzdyt se to davalo na 1,6 seriove tak to tak jedovaty nebude..
Kdo
Zaslal: po září 24, 2007 2:13 pm
Předmět:
Ideální stav je zvýšit účinek obou náprav o stejnou hodnotu. V tom horším o alespoň podobnou pro zachování jízdních vlastností. Upgrade jen jedné - kterékoliv nápravy je takovým dobře myšleným krokem do rizika.
Eltone, to není nic proti tobě, s tou myslenkou ty "brzdičky" vylepšit taky koketuju.
Anubis
Zaslal: po září 24, 2007 2:03 pm
Předmět:
Já si myslím, že když zkominujeme Eltonův nápad upgrade zadních bubnů s upgrade předních brzd na Mondeo - zvýší se brzdný účinek jak předku, tak zadku auta. Samozřejmě netvrdím, že se účinky budou zvětšovat úměrně, ale pokud se podstoupí upgrade obou brzd - neměl by být rozdíl tak markantní jako v případě pouze jednoho z nich. Já osobně přední brzdy udělám - už mám všechno sehnaný, jen to nechávám na zimu. Jestli je tady možnost vylepšit i zadní, tak o tom budu silně uvažovat.
Kdo
Zaslal: po září 24, 2007 1:38 pm
Předmět:
v podstatě není důležitý rozměr bubnu, ale činná třecí plocha obložení. K zamyšlení je jiná věc. Elton píše, jak jsou brzdy (resp. ručka) jedovaté. Stejnou účinnost lze předpokládat u provozní, bo to jsou stejné pakny. Co ale takhle přebrzděný zadek bude dělat např v zimě? Víte, co je obecně za problémy např s vadným brzdovým omezovačem na zadní nápravě. Pokud dává málo, táhne to předek, což se dá ukočírovat, ale pokud dává moc (což lze vztáhnout i na případ výkonnějších zadních brzd), pak stačí na kluzším povrchu a ještě v zatáčce slabě příbrzdit a zadek se blokuje. Adheze jde k šípku a ovladatelnost vozu....??? Na suchu to není tak markantní, ale v zimě nastává problém s udržením auta na vozovce. Stejný efekt, jako byste si při brzdění zatahovali ručku, ale neřízený.
Edit. netvrdím, že to je špatná věc, ale chtělo by to přiměřeně zvýšit účinnost obou náprav.
Edit2: teď jsem koukal do AK a 1.6 má sice menší průměr kotouče - 239.5mm (1.7 - 258mm), ale má větší destičky, výška 151.5 a šířka 61mm (1.7 - 151 x 47mm) z čehož vyplývá, že ač menší průměr, má vetší třecí plochu a tedy je účinnější. Viz moje poznámka na začátku. To znamená, že má přiměřeně zvýšenou účinnost předních brzd k zadním větším bubnům. Nechápu, proč pro motorizaci 1.7 dali konstruktéři celkově slabší brzdy.
Matěj
Zaslal: po září 24, 2007 9:06 am
Předmět:
do tech bubnu bych hned sel..¨Ale podlozky nejsou nic pro me..
Bill
Zaslal: po září 24, 2007 1:28 am
Předmět:
jaktože měla ta 1,6ka větší brzdy? za kolik se to dá sehnat Eltone na celou nápravu komplet?
Elton
Zaslal: ne září 23, 2007 11:06 pm
Předmět:
kola Keskin KT - 8, rozměr 7 x 15, ET 25..
Mircelo
Zaslal: ne září 23, 2007 11:03 pm
Předmět:
vipada to dost namakane.
eltone a sirku rafku mas aku? a ET?
Elton
Zaslal: ne září 23, 2007 10:57 pm
Předmět:
pokračuji s foto..
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.16 sekund