Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Podvozek
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="douda"]Jejda, co jsem to rozpoutal :) :oops: Nechtěl jsem rýpat, šlo mi jen o to, že i kdyby ty kola trčely metr do boku, těžiště bude pořád stejně vysoko. Teoreticky by se vlastně díky odklonu kol mělo dokonce trošku zvednout. - Změní se ale poměr výšky těžiště auta (to zůstane stejně vysoko) proti šířce auta v kontaktu se silnicí (ta se zvětší), a to dělá tu lepší stabilitu. A taky to super vypadá :)[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
Puman
Zaslal: ne září 23, 2007 12:04 am
Předmět:
Mno stále nějak nevim, jestli se u pumy nerozhází jízdní vlastnosti když rozšířim kola víc na zadní nápravě než na přední... Přece jenom podvozek je z výroby nějak nastavenej a odladěnej, tak každá změna se musí více či méně pozitivně nebo negativně projevit...
(širší rozchod na zadní nápravě používá třeba honda u ostrych civiců a motokáry jsou taky vzadu širší než vepředu)
douda
Zaslal: pá září 21, 2007 11:40 am
Předmět:
Jejda, co jsem to rozpoutal
Nechtěl jsem rýpat, šlo mi jen o to, že i kdyby ty kola trčely metr do boku, těžiště bude pořád stejně vysoko. Teoreticky by se vlastně díky odklonu kol mělo dokonce trošku zvednout.
- Změní se ale poměr výšky těžiště auta (to zůstane stejně vysoko) proti šířce auta v kontaktu se silnicí (ta se zvětší), a to dělá tu lepší stabilitu.
A taky to super vypadá
Mircelo
Zaslal: čt září 20, 2007 8:56 pm
Předmět:
oki , rozobereme to potom niekedy pri pivecku alebo pri kofole
... ak na to nezabudneme
Anubis
Zaslal: čt září 20, 2007 8:20 pm
Předmět:
tak ty poslední tři odpovědi mě pobavily - super !!!
MAd
Zaslal: čt září 20, 2007 6:11 pm
Předmět:
Však já s tebou souhlasím v podstatě věci, jen nesouhlasím z fyzikálního pohledu na tvou definici těžště
Je to jak říkáš, ale imho za to může něco jiného než těžiště.
Mircelo
Zaslal: čt září 20, 2007 5:42 pm
Předmět:
...nemam to podlozene ale moja hlava- som proste tvrdohlavy...
napriklad to Daewoo Tico. povedzme ze sme svalovci, opries sa do Tica z boku a prevratis ho,... a teraz dajme tomu by si predlzil napravy tica(nejakymi tycami,...)na kazdu stranu dajme tomu o 50cm , co je hned o 1m sirsi rozchod kolies... a teraz by si zatlacil do Tica zboku... chces mi povedat ze ho prevratis tak isto bez vecsieho pouzitia sili??? ale no...
edit: do pocitania taziska ako takeho sa neberie do uvahy iba cisto vozidlo ale aj kolesa(hmotnost atd...)
MAd
Zaslal: čt září 20, 2007 5:32 pm
Předmět:
Těžiště se určitě nezmění. To změníš jen změnou rozložení hmotnosti v prostoru.
Ale jinak souhlas, že rozšířením vozidlo lépe "sedí" v zatáčkách.
Mircelo
Zaslal: čt září 20, 2007 4:53 pm
Předmět:
hm... zeby fyzika... no aky je rozdiel medzi napr. Daewoo tico a napriklad akymkolvek rovnako vysokym autom ale sirsim- napriklad fabia... aky?
no to tico prevratis v zakrute a fabiu nie
...
tot muj nazor (auta som vybral len tak odveci tak prosim ne ze sa tu rozvinie tema ze niekto dokaze prevratit fabiu...)
... vlastne ked mas mensie ET tak "rozsiris" auto = nizsie tazisko
edit: ale ta zmena vo vyske taziska je mala, takze na tych jazdnych vlastnostach to vazne ani clovek nepozna... ale kto vie- mozno ta niekedy ten centimeter alebo kolko taziska dolu zachrani
douda
Zaslal: čt září 20, 2007 10:29 am
Předmět:
Mircelo napsal:
kola viac vytrcaju-> tazisko sa znizi
No nevím, ale tohle se mi nějak nezdá. Jak může mít ET kola a to, že kolo víc trčí do strany vliv na výšku těžiště?
Mircelo
Zaslal: po září 17, 2007 8:27 pm
Předmět:
cim mensie ET tym kola viac vytrcaju-> tazisko sa znizi -> lepsie bude sediet v zakrutach (teda aspon trosku lepsie ale moc to nepoznas)
inak aj cim mensie ET tak aj tym vecsia namaha pre napravy- hlavne loziska...
Puman
Zaslal: po září 17, 2007 8:18 pm
Předmět:
Je nějak poznat různé ET na jzdních vlastnotech? Např. když bude na předku ET35 a vzadu ET25? Nebo je lepší dát na obě nápravy ET stejný.
Bigworm
Zaslal: pá září 14, 2007 1:35 pm
Předmět:
Tak, tak mensi ET....u podlozek je i moznost ze by ti to kopalo pokud by byly sirsi...
Mircelo
Zaslal: čt září 13, 2007 1:45 pm
Předmět:
... jednoznacne mensie ET, pokial mas takto na vyber tak o podlozkach ani neuvazuj...
MAd
Zaslal: čt září 13, 2007 1:45 pm
Předmět:
Menším ET ušetříš víc problémů, než jen peníze za podložky
AndrewN
Zaslal: čt září 13, 2007 1:44 pm
Předmět:
JJ, mělo by to tak být.
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund