Autor |
Zpráva |
Elton |
Zaslal: po září 03, 2007 6:10 pm Předmět: |
|
tak nevím, jestli do torxu vyvrtáš dírku..
v nejhorším případě jde ten kolíček v šroubku vylomit.. |
|
douda |
Zaslal: po září 03, 2007 10:23 am Předmět: |
|
Qpmy napsal: | akorat si masis upravit Thorx 20 musi so do nej vyvrtat 2jka dirka protoze sroubky maji vystupek proti odsroubovani. |
Torx s dírou se dá normálně koupit, myslím že se to vyplatí. Já jsem si sadu kupoval kvůli světlům, ale koukám že bude potřeba na více místech |
|
Paradko |
Zaslal: so září 01, 2007 2:06 pm Předmět: |
|
Ja tam mam sportovy filter a ten bolo pocut az od cca 3500 otacok.Po vycisteni ho je pocut uz od 2500.Takze urcite nastala nejaka zmena. |
|
majacik |
Zaslal: pá srpen 31, 2007 10:58 pm Předmět: |
|
aj po vycisteni ste spozorovali nejake zmeny? co sa motoru tyka?! som to dnes vecer tiez vymontoval, mam original filter tak som dal dolu hadicu a prirubu od filtra som odmontoval pomocou dvoch srobov, jeden hore, druhy dolu, doma som to vklude rozobral, kontakty boli trosku zanesene ale iba spredu, tak som to par krat prestriekov WDckom a ostalo to pekne ciste trochu som to vyfukal, okolo poutieral a nechal trosku odstat, som zvedavy ci ma to niecim prekvapi |
|
Paradko |
Zaslal: po srpen 27, 2007 1:13 pm Předmět: |
|
Dnes som cistil vahy a bolo to celkom OK.nepotreboval som ani torx ani stetec.Skrutky som vyskrutkoval kombinackami a neskor do nich vyrezal zarezy pre plochy skrutkovac.A na vahy som striekol konkor,oplachol tech.benzinom a boli ako nove.Ziaden problem |
|
Qpmy |
Zaslal: po srpen 13, 2007 1:41 pm Předmět: |
|
To ti nepovim ja tam mam sportovni filtr takze to mam cele predelane. |
|
rastom |
Zaslal: po srpen 13, 2007 1:30 pm Předmět: |
|
musel si odmontovat aj kryt vzduch. filtra? vcera som na to zbezne pozeral ale videl som ze ta priruba je uchytena jednou srubou hore k hlinikovej casti nasavacieho potrubia. druha bude asi niekde dole, ze? |
|
Qpmy |
Zaslal: po srpen 13, 2007 1:23 pm Předmět: |
|
Jo ja jsem ho uz cistil bylo to v pohode ale jak uz jsem psal musi se upravit klic jinak je to v pohode. Celou prirubu i s senzorem oddelas od vzduchoveho filtru a pak uz mimo auto oddela od prihuby senzor vahy uzduch a vycists ho. Jsou tam neco jako pajene odpory takze zase tak krehke to neni, kdyz ti to nespadne na zem tak to je v pohode.
Doporucuji to hlavne tem kdo ma Spotrovni filtr ten totiz nezachytava tolik prachu jak normalni a na senzor se casem nalepi trocha prachu. |
|
rastom |
Zaslal: po srpen 13, 2007 1:21 pm Předmět: |
|
resp. ci najvacsi problem je jemnost tych dratikov pri cisteni? |
|
Paradko |
Zaslal: po srpen 13, 2007 12:50 pm Předmět: |
|
Qpmy ty si to uz robil?Je to vazne take krehke ako to tam pise? |
|
Qpmy |
Zaslal: po srpen 13, 2007 12:39 pm Předmět: |
|
Pokud si das trochu pozor je to v pohode akorat si masis upravit Thorx 20 musi so do nej vyvrtat 2jka dirka protoze sroubky maji vystupek proti odsroubovani. |
|
rastom |
Zaslal: po srpen 13, 2007 12:34 pm Předmět: |
|
dik. aj ked ta veta "V žádném případě nedoporučuji čištění komukoliv provádět!" ma nejak odradza. |
|
Qpmy |
|