Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Motor
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Paradko"]Dnes som cistil vahy a bolo to celkom OK.nepotreboval som ani torx ani stetec.Skrutky som vyskrutkoval kombinackami a neskor do nich vyrezal zarezy pre plochy skrutkovac.A na vahy som striekol konkor,oplachol tech.benzinom a boli ako nove.Ziaden problem 8)[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
Elton
Zaslal: po září 03, 2007 6:10 pm
Předmět:
tak nevím, jestli do torxu vyvrtáš dírku..
v nejhorším případě jde ten kolíček v šroubku vylomit..
douda
Zaslal: po září 03, 2007 10:23 am
Předmět:
Qpmy napsal:
akorat si masis upravit Thorx 20 musi so do nej vyvrtat 2jka dirka protoze sroubky maji vystupek proti odsroubovani.
Torx s dírou se dá normálně koupit, myslím že se to vyplatí. Já jsem si sadu kupoval kvůli světlům, ale koukám že bude potřeba na více místech
Paradko
Zaslal: so září 01, 2007 2:06 pm
Předmět:
Ja tam mam sportovy filter a ten bolo pocut az od cca 3500 otacok.Po vycisteni ho je pocut uz od 2500.Takze urcite nastala nejaka zmena.
majacik
Zaslal: pá srpen 31, 2007 10:58 pm
Předmět:
aj po vycisteni ste spozorovali nejake zmeny? co sa motoru tyka?! som to dnes vecer tiez vymontoval, mam original filter tak som dal dolu hadicu a prirubu od filtra som odmontoval pomocou dvoch srobov, jeden hore, druhy dolu, doma som to vklude rozobral, kontakty boli trosku zanesene ale iba spredu, tak som to par krat prestriekov WDckom a ostalo to pekne ciste trochu som to vyfukal, okolo poutieral a nechal trosku odstat, som zvedavy ci ma to niecim prekvapi
Paradko
Zaslal: po srpen 27, 2007 1:13 pm
Předmět:
Dnes som cistil vahy a bolo to celkom OK.nepotreboval som ani torx ani stetec.Skrutky som vyskrutkoval kombinackami a neskor do nich vyrezal zarezy pre plochy skrutkovac.A na vahy som striekol konkor,oplachol tech.benzinom a boli ako nove.Ziaden problem
Qpmy
Zaslal: po srpen 13, 2007 1:41 pm
Předmět:
To ti nepovim ja tam mam sportovni filtr takze to mam cele predelane.
rastom
Zaslal: po srpen 13, 2007 1:30 pm
Předmět:
musel si odmontovat aj kryt vzduch. filtra? vcera som na to zbezne pozeral ale videl som ze ta priruba je uchytena jednou srubou hore k hlinikovej casti nasavacieho potrubia. druha bude asi niekde dole, ze?
Qpmy
Zaslal: po srpen 13, 2007 1:23 pm
Předmět:
Jo ja jsem ho uz cistil bylo to v pohode ale jak uz jsem psal musi se upravit klic jinak je to v pohode. Celou prirubu i s senzorem oddelas od vzduchoveho filtru a pak uz mimo auto oddela od prihuby senzor vahy uzduch a vycists ho. Jsou tam neco jako pajene odpory takze zase tak krehke to neni, kdyz ti to nespadne na zem tak to je v pohode.
Doporucuji to hlavne tem kdo ma Spotrovni filtr ten totiz nezachytava tolik prachu jak normalni a na senzor se casem nalepi trocha prachu.
rastom
Zaslal: po srpen 13, 2007 1:21 pm
Předmět:
resp. ci najvacsi problem je jemnost tych dratikov pri cisteni?
Paradko
Zaslal: po srpen 13, 2007 12:50 pm
Předmět:
Qpmy ty si to uz robil?Je to vazne take krehke ako to tam pise?
Qpmy
Zaslal: po srpen 13, 2007 12:39 pm
Předmět:
Pokud si das trochu pozor je to v pohode akorat si masis upravit Thorx 20 musi so do nej vyvrtat 2jka dirka protoze sroubky maji vystupek proti odsroubovani.
rastom
Zaslal: po srpen 13, 2007 12:34 pm
Předmět:
dik. aj ked ta veta
"V žádném případě nedoporučuji čištění komukoliv provádět!"
ma nejak odradza.
Qpmy
Zaslal: po srpen 13, 2007 12:20 pm
Předmět: Cisteni vahy vzduch
http://mondeo.fordclubs.org/clanky/cist_MAF.htm
Ja jsem ji cistil puma ma stejny snimac.
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund