Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Motor
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="cochee"]On to je velice pružný motor - ale jízda do kopce byla utrpení, okamžitě znatelná ztráta výkonu a cvrlikání ventilů. A protože jsem jezdíval víceméně stále stejnou trasu, pořád do kopce, tak si to cuclo asi o litr-litrapůl benzínu více, protože ho bylo nutno držet o jednu rychlost níže a tudíž více plynu. Nutno podotknout, že jsem měl model 2 ("chromka"), ovšem s motorem poslední generace, ale stále na karburátorech - se "stříkačkou" jsem neměl tu čest. Prý se to nedalo srovnat, navíc jsem měl i původní 4 stupňovou převodovku (ve stříkačkách už byly pětikvalty).[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
jjoe
Zaslal: st říjen 31, 2007 12:18 pm
Předmět: vpower
Moc se do toho nevyznam, ale fakt je, ze jsem zacal tankovat Shell V-Power 95 a po nekolika tankovani plny nadrze jsem jednou natankoval v Kosiciach (SK) v Metre (to je jako Makro tady) a jel jsem na ten benzin domu do Ostravy... reknu vam citil jsem rozdil... byl jsem stejne nalozenej jako cestou tam, ale zpet to neslo tak hezky... jakoby jsem mel pomalsi zrychleni, nebylo to tak zive... i kdyz max. rychlost byla asi stejna, ale neslo to tak lehce... takze hned po navrate jsem tankoval V-power... a jeste se mi zdalo ze jsem mel trochu vetsi spotrebu, ale nemeril jsem to presne, a nevim jestli jsem jezdil uplne stejne, ale mel jsem takovy pocit
majacik
Zaslal: so září 15, 2007 12:03 pm
Předmět:
ale anonym ma pravdu, pretoze rychlost mas priamoumernu otackam, tzn. ze ked mas mensie otacky mas mensiu rychlost a nedokazes benzinom dosiahnut to aby si pri 2000 otackach nesiel 70, ale 90 to proste neodkazes, benzinom a vhodnou upravou riadiacej jednotky, pripadne dalsich motorovych sucasti dokazes jedine zvacsit vykon, alebo to otacky. Aby sa stalo co si nam napisal by ti museli vymenit prevodovku, alebo to mohla robit spojka, na mamkinom peugeote sa mio stale ze nejakym nedopatrenim nedoliehala spojka, cize som auto tlacil na 5tke na 3000otaock a siel som ledva 60, zastal na benzinke, pokukal a v podstate nicoho som sa nechytil, sadol do auta ze idem hned to kuknut do garaze a uz bolo po probleme ...
aVAL
Zaslal: po červenec 16, 2007 10:27 am
Předmět:
ja tankuju jenom u Shellu a kdyz tam naliju Racing, pri stejnejch rychlostech jsou niz otacky, odhadem podle budiku tak o 200 nez kdyz tam byla normalni 95tka ...
a jinak dve kacky sem, dve tam, spis si davam vic pozor na diry a debily na silnicich - a taky kdo sbirate na Shellu body, muzete si vybrat nejaky chujoviny z tech jejich katalogu a nebo tam je zajimava polozka kdy prevedete (venujete svoje body) Kapce nadeje a ta za kazdej bod od vas dostane od Shellu korunu ... trada a charitu mam krasne z krku
Aluna
Zaslal: út červenec 10, 2007 10:15 am
Předmět:
Uz je tady ta debata znova... No nic napisu to zas...poznatek z praxe: Kdyz nam na kita staveli zavodni motor, byla jednotka nabrzdena na 98oktanovej benzin a kdyz to nakrmite treba 100 oktanovim ze shellky nezvedne se vam vykon ani o jedinyho kone a kdyz, tak maximalne jako chyba mereni...Sam jsem byl svedkem...Kdyz jsme pozdeji prechazeli na 100oktanovej benzim musel se upravit komplet software v jednotce... Takze vam muzu zarucit, ze kdyz budete lejt do pumy neco s vyssim oktanovym cislem nez 95 vykon se nezvedne! (kdyz je okt. cislo mensi, je to neco jinyho...) V-Power ma maximalne nejaky cistici slozky, to je vse
cochee
Zaslal: út červenec 10, 2007 12:12 am
Předmět:
On to je velice pružný motor - ale jízda do kopce byla utrpení, okamžitě znatelná ztráta výkonu a cvrlikání ventilů. A protože jsem jezdíval víceméně stále stejnou trasu, pořád do kopce, tak si to cuclo asi o litr-litrapůl benzínu více, protože ho bylo nutno držet o jednu rychlost níže a tudíž více plynu.
Nutno podotknout, že jsem měl model 2 ("chromka"), ovšem s motorem poslední generace, ale stále na karburátorech - se "stříkačkou" jsem neměl tu čest. Prý se to nedalo srovnat, navíc jsem měl i původní 4 stupňovou převodovku (ve stříkačkách už byly pětikvalty).
SiD
Zaslal: po červenec 09, 2007 9:02 pm
Předmět:
2 Cochee: jak se to konktertne na te T613 chovalo? co to delalo??
cochee
Zaslal: po červenec 09, 2007 5:43 pm
Předmět:
A můj:
oktanové číslo benzinu je přímo úměrné jeho odolnosti proti detonacím (tj. předčasným vznícením směsi ve válci), což je v podstatě jediný důvod výroby benzínů s různým okt. číslem... Takže když výrobec motoru předepíše 95okt benál, tak to značí, že v tom motoru nedetonuje. A nebude v něm tudíž detonovat ani benz 98okt, ani 101okt ani jakýkoli víceokt, jenže tím se nic nevylepší => nulový přínos použití víceokt. paliva nežli je předepsáno.
Z vlastní zkušenosti ale můžu říct, že na mém předchozím autě (T613), kterého motor měl předepsán bývalý olovnatý Super (96 oktanů), jenž se přestal vyrábět a byl nahrazen bezolovem, bohužel o jednu jednotku menší o.č., tak ten jeden oktanový bodík byl teda ale kur***ky znát a bezolovnatý super jsem vždycky raději tankoval půl na půl (nebo aspoň 2:1) s devadesát osmičkou.
redgoblin
Zaslal: po červenec 09, 2007 4:53 pm
Předmět:
Ono i když si vemete oktanové číslo 95 a 98 nebo 100 tak mezi nima není velký rozdíl a tak asi nebude moc znát ani u výkonu. To že by to zvětšílo maximálku to pochybuji, spíše se asi k ní dříve dostaneš díky čistějšímu spalování.
Muj lajckej názor
majacik
Zaslal: pá červenec 06, 2007 2:10 am
Předmět:
nie je benzin ako benzin, moja osobna skusenost, este len prechadzam na Shel V power, ale osobne si myslim ze nie je oc velky rozdiel ci je to 95tka od OMV ci slovnaftu o otm cisteni motora, to by som aj veril a ci miesto 205 pojdes 225 myslim ze nedosiahnes ani jednou z tych benzinovych znaciek. No spoznal som to na spotrebe a radsej natankujem nieco kvalitnejsie aj tak na 30 litrov je to rozdiel 50-70 korun co je nic a jeden drink vecer v bare si odpustim a viem ze moj motor ma nieco chutne, pravda a rada nad zlato ! NETANKUJTE NA PUMPACH ZE TESCO A PODOBNE
Maw
Zaslal: po červenec 10, 2006 2:16 pm
Předmět:
.
Frostik
Zaslal: po červenec 10, 2006 2:10 pm
Předmět:
to
Maw
: já bych přímo nepsal o kritice, spíš jde o to, jakej benzín jsi tankoval předtím, něž jsi začal tankovat V-Power (Racing);
pokud to byl nějakej humus, jako se mi podařilo jednou natankovat u Avanti, tak ten rozdíl bude znát docela dost, ale já jsem většinou tankoval u Aralu nebo OMV, takže jsem z toho rozdílu až tak odvázanej nebyl, ale je fakt, že už druhej rok tankuju pouze V-Power Racing
Maw
Zaslal: so červenec 08, 2006 8:11 pm
Předmět:
.
Šotnik
Zaslal: čt květen 18, 2006 7:32 pm
Předmět:
MAd napsal:
Já bych to spíš viděl na "Placebo" efekt a geniální marketingový tah. Věřil bych možná tomu vyčištění motoru, ale zvýšení výkonu ani náhodou.
A tady je odstaveček z puma příručky, viz.: příloha.
Frostik
Zaslal: st květen 10, 2006 7:07 am
Předmět:
Šotnik napsal:
toto téma už se tu taky někde řešilo, výsledek byl takovej, že to prej líp táhne odspodu, ale žádnej zázrak to není.
jo, to jsem do nějakého příspěvku našmudlal já
... další debata myslím nemá cenu ...
MAd
Zaslal: út květen 09, 2006 11:35 pm
Předmět:
Já bych to spíš viděl na "Placebo" efekt a geniální marketingový tah. Věřil bych možná tomu vyčištění motoru, ale zvýšení výkonu ani náhodou.
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund