Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Whiskymann Puma Owner


Registrace: 18.5. 2013 Příspěvky: 30 Bydliště: Na samotě u lesa
|
Zaslal: so duben 26, 2014 6:20 pm Předmět: Správné dobíjecí napětí |
|
|
Čus,
párkrát se mi stalo, že prosvicovala kontrolka dobíjení ale pak zase zhasla. Ale taky parkrát byla baterka za 12 hodin vybitá, že startér jen zacvakal. Baterku jsem vyndal nabil a drží. Myslej jsem tedy jestli není v háji diodový můstek na altíku ale při nastrtovaném motoru je napětí na baterce přesně 14,4V a nehne se to ani při protůrnutí motoru, což mi přijde, že je altík v pořádku. Jedině ještě jsem objevil docela rez a bordel pod objímkou na mínus polu baterie. Tak jsem to dnes vyčistil a baterka zatím drží. Ampermetr nemůžu nikde najít, musel jsem objednat na netu nový a ten přijde příští týden. Takže odběr v klidovém stavu teď měřit nemůžu. Vypadá to teda, že se to vybíjí pouze občas a to je nejhorší,protože se to blbě hledá. neměl jste někdo podobnej problém? A těch 14,4V je ready?
Dík Jarda _________________ Ford Puma-1.7 16V
Ford Maverick- 2.4i GL |
|
Návrat nahoru |
|
absinth Puma Racer


Registrace: 30.9. 2012 Příspěvky: 618 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: so duben 26, 2014 8:35 pm Předmět: |
|
|
14,4 je v pořádku.
Blikající kontrolka je průser a většinou končí výměnou alternátoru.
Většinou nejsnadnější řešení, pokud třeba nemáš špatně ukostřenej kabel.
kdyžtak napiš R.O.U. ten by altík měl mít kolem pětikila _________________ ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2 |
|
Návrat nahoru |
|
xseries60 Puma Driver


Registrace: 24.8. 2010 Příspěvky: 382 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: so duben 26, 2014 9:25 pm Předmět: |
|
|
Zkus zapnout max zátěž, větrák, světla, atd...pak změř napětí. Mělo by tam zůstat alespoň 13 V. _________________ Prodej náhradních dílů Ford: https://www.lumi-parts.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
Whiskymann Puma Owner


Registrace: 18.5. 2013 Příspěvky: 30 Bydliště: Na samotě u lesa
|
Zaslal: ne duben 27, 2014 10:13 am Předmět: |
|
|
Tak jsem to před chvilkou vyzkoušel. Ráno měla baterka napětí 12,7V nastartoval jsem a zapnul světla, větrák na 4, vyhřívaní obou oken a napětí kleslo mezi 13-13,1.V Pak jsem k tomu zapnul klimošku a napětí kleslo na 12,4V. Je to už odběr jako kráva, klesly i otáčky motoru. Vypnul jsem klimu a pomalu se to zase zvedlo na 13V. To by podle mě neukazovalo na závadu altíku?
Mod.edit.: necituj předchozí příspěvek _________________ Ford Puma-1.7 16V
Ford Maverick- 2.4i GL |
|
Návrat nahoru |
|
xseries60 Puma Driver


Registrace: 24.8. 2010 Příspěvky: 382 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: ne duben 27, 2014 10:52 am Předmět: |
|
|
Přední okno má extra odběr, 12,4 i s klimou je v pořádku. Baterka po nabití 12,7 také. Myslím, že jsi už závadu našel v té rezavé kostře. _________________ Prodej náhradních dílů Ford: https://www.lumi-parts.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
Whiskymann Puma Owner


Registrace: 18.5. 2013 Příspěvky: 30 Bydliště: Na samotě u lesa
|
Zaslal: ne duben 27, 2014 1:49 pm Předmět: |
|
|
Snad to ta kostra bude. Zatím dík kdyby se to zase vybilo, dám sem zprávu. Baterka má pět let, ale zatím vypadá dobře. Možná pořídím zátěžák na baterky a vyzkouším jí. Mám doma tři auta, tak se to snad i vyplatí.
Mod.edit.: necituj předchozí příspěvek _________________ Ford Puma-1.7 16V
Ford Maverick- 2.4i GL |
|
Návrat nahoru |
|
|