Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - pomoc-nevím si rady
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Motor

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
pomoc-nevím si rady
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Sajmon.Fenix
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 7.4. 2006
Příspěvky: 239
Bydliště: Jihlava

PříspěvekZaslal: čt červen 22, 2006 11:14 pm    Předmět: Citovat

No, pokud ti nedrží otáčky na volnoměh, může to býd Landa sonda, nebo nějak tak se tomu nadává, má za úkol udžovat volnoběžný otáčky, nebo alspoň myslím. Ale jestly ti to dělá i za jízdy, tak to netuším, co to může bejt :-/
_________________
Puma 1.7 ZETEC 92kw
r.v. 1997


Naposledy upravil Sajmon.Fenix dne ne červen 25, 2006 12:10 am, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Frostik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 31.3. 2006
Příspěvky: 367
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá červen 23, 2006 9:01 am    Předmět: Citovat

Anonymous napsal:
volnobezny ventil, ten lita s otackama, obcas staci jen vycisiti? nebo cidlo na skr.klapce odeslo, lze to promerit i obycejnym voltmetrem


naprosto souhlasim; posílám ti SZ s doplňujícíma "kecama" Smile

_________________
AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Pepen
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 31.5. 2006
Příspěvky: 33
Bydliště: Třebíč

PříspěvekZaslal: ne červen 25, 2006 2:22 pm    Předmět: Citovat

Ještě bych k tomu výše přidal vzduchový nebo palivový filtr. Pokud měníš vzduchový filtr s olejem a olej. filtrem, tak samozrějmě asi jen ten palivový.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Elton
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 6.3. 2006
Příspěvky: 973

PříspěvekZaslal: čt červenec 27, 2006 9:23 am    Předmět: Citovat

mě to taky dělalo, vyčistil jsem MAFku a je klid. najdeš ji na sacím potrubí v hliníkovým nákružku kousek za filtrem. musíš hodně opatrně je to velmi jemné zařízení, mě se osvědčil štětec a líh a trpělivost.. na demontáž potřebuješ bit TORX s dírkou..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.11 sekund