Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Beastie Puma God
Registrace: 16.9. 2007 Příspěvky: 1324
|
Zaslal: po leden 28, 2008 5:56 pm Předmět: Ukazovatel teploty motora |
|
|
Zdar.Už dlhšiu dobu pozorujem,že ked sa motor zohreje ručička teploty motora mi kolísa.Behom jazdy mi stúpne do polovice o chvílu je zase pri začiatku.Stane sa to aj viac krát.Neviete čo to môže byť? _________________ aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange |
|
Návrat nahoru |
|
Elton Puma Racer
Registrace: 6.3. 2006 Příspěvky: 973
|
Zaslal: po leden 28, 2008 6:46 pm Předmět: |
|
|
termostatem - otvírá a zavírá...
nicméně by to nějak dramaticky kolísat nemělo.. |
|
Návrat nahoru |
|
Beastie Puma God
Registrace: 16.9. 2007 Příspěvky: 1324
|
Zaslal: po leden 28, 2008 7:02 pm Předmět: |
|
|
Takže je to normálne?Elton,ako to myslíš že by to dramaticky nemalo kolísať.Mne to stúpne do polovice a o chvíľu na začiatok to nie je dramatické? _________________ aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange |
|
Návrat nahoru |
|
Elton Puma Racer
Registrace: 6.3. 2006 Příspěvky: 973
|
Zaslal: po leden 28, 2008 7:09 pm Předmět: |
|
|
podle mě ne zrovna ideálně koluje voda v malém okruhu..
nejslabším místem je ventil topení, kde se může průtok snížit.. nejdřív bych mrknul tam, ale může to být i termostat.. |
|
Návrat nahoru |
|
Beastie Puma God
Registrace: 16.9. 2007 Příspěvky: 1324
|
Zaslal: po leden 28, 2008 7:45 pm Předmět: |
|
|
Dám to pozrieť do servisu...Napadá ešte niekoho čo to môže spôsobovať? _________________ aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange |
|
Návrat nahoru |
|
erikfrog Puma Owner
Registrace: 1.2. 2007 Příspěvky: 33 Bydliště: Rimavská Sobota
|
Zaslal: út leden 29, 2008 11:00 am Předmět: Termostat |
|
|
Som menil aj ja, Eltonov navod na vymenu bol presny, teda tak blby pristup som este nevidel. Ten konstrukter co to vymyslel musel byt zhuleny.
Pokial je cidlo a termostat ok rucicka vyjde po pismeno O pri dlhsom klesani klesne medzi cierny stvorcek a pismeno N.
Na diagnostike (som si ju nakoniec kupil) pri beznej jazde a zapnutom kureni teplota motora ukazuje +/-85°C pri vonkajsej teplote okolo 0°C. |
|
Návrat nahoru |
|
Beastie Puma God
Registrace: 16.9. 2007 Příspěvky: 1324
|
Zaslal: pá únor 01, 2008 8:00 pm Předmět: |
|
|
Citace: | Pokial je cidlo a termostat ok rucicka vyjde po pismeno O pri dlhsom klesani klesne medzi cierny stvorcek a pismeno N.
|
Presne takto mi sem tam kolísa ručička teploty motora.Moje obavy boli zbytočné,ale aj tak dík _________________ aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange |
|
Návrat nahoru |
|
|