Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
jmario Puma Driver
Registrace: 24.4. 2006 Příspěvky: 135 Bydliště: SR Nitra-Nove Zamky-Surany
|
Zaslal: po květen 14, 2007 8:22 am Předmět: RESETOVANIE Pocitaca ZE-TEC |
|
|
Následujúce riadky patria iba majiteľom značky FORD, ktorý majú motor ZE-TEC.
.........často sa stretávam s vetou „ten môj ZE-TEC – to je žrút benzínu“.... takže čím to je? Tiez sa da pouzit VZDY ked ste mali odpojenu BATERIU... nariklad ten pripad s klimov...
Akonáhle odpojíte batériu na pár hodín, alebo robíte niečo s motorom , či ste mali auto u klampiara a ten mal baterku odpojenú 2 dni , počítač sa nastaví do tzv. núdzového režimu .... auto stratí výkon a len žere ... ale nieje nič stratené. Dole popísaný postup nám dali v našom skvelom servise FORD-RAŠINO Hodonín , takže urobte všetko ako je tam napísané a keď sa Vám spotreba neupraví tak ho urobte ešte raz ! lebo ste to asi neurobili správne.
Tento reštart počítača je len na motory ZE-TEC ! Takže majitelia iných motorov nech skúsia niečo iné ))
NA 1 HODINU ODPOJIŤ BATÉRIU (stačí 1 pól )
PRIPOJIŤ, NAŠTARTOVAT, NECHAŤ NA VOĽNOBEH 3 MINÚTY
2 MINÚTY DRŽAŤ OTÁČKY 1200ot/MIN (mierne zvýšený voľnobeh)
NAJAZDIŤ S AUTOM 8 AŽ 10 KM V METSKOM CYKLE (rozbiehať sa, zastavovať, podraďovať, radiť – všetky režimy jazdy)
CELÝ CYKLUS BEZ VYPNUTIA MOTORA !!!!!
ďalších 100km už môžete jazdiť bežne a spotreba sa upraví ..... _________________ SKYPE me! jmario666 |
|
Návrat nahoru |
|
FiRO Puma Novice
Registrace: 9.6. 2006 Příspěvky: 15 Bydliště: Prostějov, Brno (CZ)
|
|
Návrat nahoru |
|
cochee Puma Driver
Registrace: 15.8. 2006 Příspěvky: 384 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: po květen 14, 2007 3:37 pm Předmět: |
|
|
Tento postup je uveden i v TIS manuálu a možná, kdybych hledal (nechce se mi) tak ho minimálně jednou najdu i zde na fóru ve starých příspěvcích. |
|
Návrat nahoru |
|
Šotnik Puma Driver
Registrace: 1.3. 2006 Příspěvky: 426 Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha
|
Zaslal: po květen 14, 2007 11:19 pm Předmět: |
|
|
Já měl baterku taky odpojenou a se spotřebou rozhodně problém nemám. _________________ Má puma už vrní pod rukama někoho jiného.
Teď sedlám hondu civic 1,6 sport (model 2004). |
|
Návrat nahoru |
|
cochee Puma Driver
Registrace: 15.8. 2006 Příspěvky: 384 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: út květen 15, 2007 4:40 pm Předmět: |
|
|
IMHO jak kdy - může se to stát a nemusí. Možná, že jsi ten postup "provedl" mimoděk |
|
Návrat nahoru |
|
MAd Puma Boss
Registrace: 24.1. 2006 Příspěvky: 652 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út květen 15, 2007 5:03 pm Předmět: |
|
|
Já už měl baterii odpojenou snad stokrát a nikdy žádný problém. A že by motor po odpojení baterie běžel v "nouzovém režimu" se mi nezdá. Pokud mám info, tak se stane to, že se ztratí provozní hodnoty, které si jednotka uchovává, aby kompenzovala opotřebení a "jedinečnost" každého motoru.
Bez těchto informací se může nanejvíš stát, že motor nepůjde až tak hladce do otáček, případně může lehce pokuckávat. Ale s tím se vypořádá za pár minut sama (osobní zkušenost)
Citace: | Dole popísaný postup nám dali v našom skvelom servise FORD-RAŠINO Hodonín |
Tohle bylo myšleno ironicky ? Já mám s tímto "skvělým" servisem takové zkušenosti, že mě tam nikdy neuvidí. _________________ Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo
§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
|
|
Návrat nahoru |
|
|