Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
petezdara Puma Novice


Registrace: 13.9. 2015 Příspěvky: 5
|
Zaslal: ne květen 22, 2016 3:20 pm Předmět: Programovani klice |
|
|
Ahoj vsem. Mate nekdo k pumce takovyto klic? Za boha se mi nedari ho sparovat (naprogramovat) . Zkusil jsem vsechny navody ktery jsem po netu ruzne nasel, ale porad se nedari.... dostanu se do bodu kdy zapnutim zapalovani do polohy 1 se mi rozsviti kontrolka na panelu ale pak at zkousim cokoliv tak proste nic. Tak jestli neni jeste nejaky zpusob ktery jsem nezkousel. Vetsinou je tam ze se maji stlacit dve sipky a drzet a potom ctyrikrat jedna sipka a pak obe pustit,ale tak mi to taky nejde. Tak kdyby mel nekdo stejny klic a vedel jak na to tak bych byl vdecny za radu. Petr
Komentář: |
|
Velikost: |
108.35 kB |
Zobrazeno: |
28446 krát |

|
|
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God


Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: ne květen 22, 2016 10:05 pm Předmět: |
|
|
A co baterie v kličku?
_________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
janicka Puma God


Registrace: 14.3. 2008 Příspěvky: 1199 Bydliště: Holice
|
Zaslal: út květen 24, 2016 2:55 pm Předmět: |
|
|
jak pise lopez-zkus vymenit baterku
_________________ FORD PUMA 1.6 ZETEC SE
Ford Puma 1.7...ta ACEova |
|
Návrat nahoru |
|
petezdara Puma Novice


Registrace: 13.9. 2015 Příspěvky: 5
|
Zaslal: čt květen 26, 2016 4:49 pm Předmět: |
|
|
Baterku jsem dal novou... Mam merak IR a kdyz na nej klickem namirim,u obou tlacitek mi to ukazuje signal, tak asi klic bude v poradku. Dal jsem mel rozdelany ten prijimac nad zrcatkem a promeroval multimetrem jen jestli to je vubec pripojeny, nameril jsem tam napeti,takze pripojeny je to urcite. Tak uz nevim kde delam chybu.... Zkousel jsem to uz asi sesti ruznyma zpusobama sparovat, co jsem tak nasel na netu,ale nedari se....
|
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God


Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: čt květen 26, 2016 4:57 pm Předmět: |
|
|
Hele ještě mně napadlo nevím jestli je to úplně dobře ale myslím že můžeš mít sparovano max 6 klíčů tak jestli se už neprekrocilo tohle množství za těch několik let dokonce jsem někde četl jak je vymazat ze systému aby jsi mohl programovat nový klíč ale kde to bylo už nevím
_________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
petezdara Puma Novice


Registrace: 13.9. 2015 Příspěvky: 5
|
Zaslal: čt květen 26, 2016 5:40 pm Předmět: |
|
|
Ted jsem s tim zas chvilku blbnul ale nedari se. Ale urcite to spolu komunikuje, protoze jak se rozsviti ta kontrolka na panelu, tak kdyz s klicem nic nedelam tak po 30ti sekundach zhasne,ale kdyz mackam tlacitka na klici a zkousim to sparovat tak sviti porad,dokud si s tim hraju.... takze nejaka komunikace tam je.....
Jinak s tim mnozstvim klicu.... Nebylo to nahodou tak ze koik jich slo sparovat na jedno naprogramovani? Nevim.....
|
|
Návrat nahoru |
|
mich369 Puma Novice


Registrace: 16.9. 2014 Příspěvky: 15 Bydliště: Slovenská Republika
|
Zaslal: pá květen 27, 2016 6:17 am Předmět: |
|
|
Zdar, mam podobny problem tiez mi to nefunguje shusal som tiez rozne navody no marne... ja este roznyslam ci si dorobym radiovy central a bude
|
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God


Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: pá květen 27, 2016 9:56 am Předmět: |
|
|
Nn určitě to bylo množství klíčů každopádně tobě asi nezbývá nic jiného než návštěva ford servis nebo šikovného elektrikáře.
_________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
petezdara Puma Novice


Registrace: 13.9. 2015 Příspěvky: 5
|
Zaslal: pá květen 27, 2016 5:49 pm Předmět: |
|
|
Taky uz zacinam bezradne uvazovat o tom jestli to komplet nepredelat na novy ovladani..... BTW kdepak v aute najdu vubec jednotku centralniho zamykani?
|
|
Návrat nahoru |
|
|