Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
JendaJenda Puma Owner


Registrace: 26.12. 2013 Příspěvky: 21
|
Zaslal: po leden 13, 2014 12:02 pm Předmět: Slabší brzdy |
|
|
Ahoj, na Pumě mám přední brzdy z Mondea a zadní z Focuse. Očekával bych tedy velmi silné brzdy. Při brždění má ale pedál dost dlouhý chod a teprve při vyvynutí vyšší síly a na konci chodu pedálu brzdy blokují. Nemám zkušenost z jiné Pumy a tak nevím jak na tom hlavní brzdový válec je a jaká síla je ještě při brždění normální.
Můžete mi prosím někdo popsat jak jste na tom s používáním síly při brždění vy?
Zadní staré hadice jsou vyměněny, nové desky na všech kolech a nová brzdovka.
Díky moc
Jenda |
|
Návrat nahoru |
|
johnyzi Puma God


Registrace: 25.10. 2009 Příspěvky: 1115 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po leden 13, 2014 6:02 pm Předmět: |
|
|
Nevim co si predstavujes pod velmi silnyma brzdama, podle toho co popisujes tak asi cekas, ze tuknes a stojis.Pedal ma relativne dlouhy chod ale diky tomu muzes brzdy dobre davkovat, coz treba ja ocenuji. U focusu zabiraji hodne nahore i u jinych aut to je pravda ale jde spis o zvyk.
A kdyz mas nove brzdy tak tem taky trva nez se zajedou. Ale pokud chces ostrejsi ci kousavejsi brzdy zalezi jednak na osazeni brzd a nebo to muzes prestavit na nejaky vice pistky ale to uz je nesmysl, pokud nedelas projekt jako treba Strada:) _________________ Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru |
|
Návrat nahoru |
|
JendaJenda Puma Owner


Registrace: 26.12. 2013 Příspěvky: 21
|
Zaslal: po leden 13, 2014 8:00 pm Předmět: |
|
|
Silné brzdy očekávám, pokud je na lehké auto dám z auta o více jak 300kg těžšího.
Ale pokud je delší chod a pomalejší nástup normální, nebudu to teď řešit.
Díky |
|
Návrat nahoru |
|
Zdeny Puma Racer


Registrace: 28.10. 2009 Příspěvky: 681 Bydliště: Boskovice
|
Zaslal: po leden 13, 2014 9:22 pm Předmět: |
|
|
Počkal bych až si brzdy "sednou" a znovu odvzdušnil
Mám mondeo brzdy a silný mi teda opravdu příjdou  |
|
Návrat nahoru |
|
absinth Puma Racer


Registrace: 30.9. 2012 Příspěvky: 618 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: po leden 13, 2014 9:22 pm Předmět: |
|
|
Je to normální tohle měla i moje ex astra g do půlky sis přibržďoval a od půlky pedálu to značně brzdilo. Asi nejlepší metoda. Má to aj pracovní Fiat Doblo
Absolutně mi nevyhovují brzdy u FABky co máme v práci a taky sem si chvíli zvykal u Nissanu JUKE kt. jsem testoval. Tam to brzdilo hned po sešlápnutí což chtělo chvíli zvyk.
Navíc ber to tak že v běžným provozu využíváš jen část brzdný síly ono se to ve finále projeví až na krizové situaci. Kdyby si srovnal pumu v sérii a pumu s tvejma brzdama a měly byste zastavit na místě s tím že skutečně pedál sešlápneš na tvrdo co to jde (a občas se stane že člověk prostě brzdovej pedál zlomí) tak tvoje puma s velkejma brzdama by zastavila o mnoho dřív  _________________ ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2 |
|
Návrat nahoru |
|
HmerX Puma Driver


Registrace: 4.3. 2011 Příspěvky: 167 Bydliště: Letovice
|
Zaslal: út leden 14, 2014 2:42 am Předmět: |
|
|
Zdeny napsal: | Počkal bych až si brzdy "sednou" a znovu odvzdušnil
Mám mondeo brzdy a silný mi teda opravdu příjdou  |
souhlasím ... jak dlouho tam ty brzdy máš ? jestli jsou nedávnou nové, tak si počkej, až si to sedne, pak uvidíš na těch "Mondeo" brzdách se brzdí lehce ... rozdíl oproti sérii je nesrovnatelný další cenově rozumný set-up je podle mě použít pancéřové hadice ... tlak se v brzdovém systému lépe přenáší, neztrácí se v hadicích ... nástup brzd je ještě ostřejší ... reakce na pedál rychlejší  _________________ Ford Puma black metal 1,7 16V r.v 99
Ford Mondeo blue tonic 2,5 V6 r.v 98 |
|
Návrat nahoru |
|
JendaJenda Puma Owner


Registrace: 26.12. 2013 Příspěvky: 21
|
Zaslal: út leden 14, 2014 8:54 am Předmět: |
|
|
Díky všem za rady.
Nemyslím si, že by slabé byly kotouče nebo desky, spíš si nejsem jist brzdovou pumpou nebo zavzdušněním systému. Odvzdušnění samozřejmě znovu provedu, ale u pumpy nevím, jestli má takový chod mít. Je to moje první Puma  |
|
Návrat nahoru |
|
DarthVader Puma Driver


Registrace: 20.2. 2008 Příspěvky: 109
|
Zaslal: čt leden 16, 2014 3:02 pm Předmět: |
|
|
Ja mam taky vpredu velke brzdy z Mondea ST, vzadu kotouce Focus. Ale brzdi mi to hned. Jakmile seslapnu pedal i jen trochu tak hned brzdim takze musim opatrne. |
|
Návrat nahoru |
|
xseries60 Puma Driver


Registrace: 24.8. 2010 Příspěvky: 382 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: čt leden 16, 2014 3:09 pm Předmět: |
|
|
Na projectpuma.com někdo psal, že je rozdíl mezi starším hlavní brzdovým válcem (do 98 ) a po FL (od99). Ten starší by měl být účinnější.
Já jsem se obával, aby brzdy po přestavbě nebyly moc jedovaté jako u nových aut. To se naštěstí nestalo. Ovšem rozdíl brzdění z vysokých rychlostí (cca nad 160 km/h) malé 240 brzdy a malé bubny vs. 280 brzdy a velké bubny je obrovský. Myšleno pocitově absolutní měření jsem neprováděl. _________________ Prodej náhradních dílů Ford: https://www.lumi-parts.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
JendaJenda Puma Owner


Registrace: 26.12. 2013 Příspěvky: 21
|
Zaslal: ne leden 19, 2014 5:58 pm Předmět: |
|
|
Zatím pomohlo odvzdušnění, na zadku s objevilo ještě par bublinek.
Horší je, že jsem v týdnu vyměnil olej a teď se pod autem objevila louže čistého oleje. Vypadá to ještě na dost problémů..  |
|
Návrat nahoru |
|
|