Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
JimiCrow Puma Driver


Registrace: 21.11. 2009 Příspěvky: 102 Bydliště: Ostrov u Karlových Varů
|
Zaslal: pá září 27, 2013 6:51 pm Předmět: Výměna ložisek bubnu |
|
|
Ahojda.Je to takto správně jako na fotu?Takto mají být vloženy do bubnu?Samozřejmě kromě novin a igelitu:-)
Komentář: |
|
Velikost: |
117.66 kB |
Zobrazeno: |
46229 krát |

|
|
|
Návrat nahoru |
|
douda Puma Driver


Registrace: 17.10. 2006 Příspěvky: 276 Bydliště: za Prahou
|
Zaslal: ne září 29, 2013 11:32 pm Předmět: |
|
|
Jojo, je to správně. Když se nad tím pořádně zamyslíš, tak tahle úloha má jen jedno řešení
Ale je lepší si to nechat někde nalisovat, a tam stejně budou vědět. Narval jsem to tam už i šroubovákem a kladivem, ale ideální to asi neni
|
|
Návrat nahoru |
|
JimiCrow Puma Driver


Registrace: 21.11. 2009 Příspěvky: 102 Bydliště: Ostrov u Karlových Varů
|
Zaslal: po září 30, 2013 7:33 pm Předmět: |
|
|
Díky za odpověď.
Kdyby se do toho někdo pouštěl a nevěděl...z vnitřní strany bubnu nalisovat kroužek(prsten) vložit ložisko,zajistit kroužkem z gumy(ve vnitřním obvodu je pružinka),uzavřít abs kroužkem.Z přední strany bubnu nalisovat kroužek(prsten) vložit ložisko.Jak k sobě mají směřovat kroužky a ložiska je vyobrazeno na fotografii.K nalisování kroužků poslouží třeba trubka o stejném průmeru,dřevěný špalík a kladivo.Samozřejmostí je na ložiska použít vhodnou vazelínu.
Popřípadě mě opravte...
|
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God


Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: čt říjen 03, 2013 12:40 am Předmět: |
|
|
nalisovat není ani moc problém ale vyndat ty zpropadené prsteny to je boj:D
_________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
johnyzi Puma God


Registrace: 25.10. 2009 Příspěvky: 1115 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so listopad 23, 2013 11:50 am Předmět: |
|
|
můžete mi prosím napsat rozměry ložiska? nacházím na eshopech různý údaje, případně rovnou odkaz na dobré zadní ložisko za dobrou cenu. Díku dík
_________________ Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru |
|
Návrat nahoru |
|
R.o.u. Puma Driver


Registrace: 27.7. 2007 Příspěvky: 387 Bydliště: Karlovy Vary
|
Zaslal: so listopad 23, 2013 1:43 pm Předmět: |
|
|
A neni lepsi na loziskach nesetrit? Mam na Pume najeto cca 200tis, z toho 120 jenom ja a kdybych nedaval vetsi bubny, tak jeste urcite par tisic najedu, navic jsem mel 2cm podlozky pod kolama... Za me jedine origo nebo SKF.
|
|
Návrat nahoru |
|
johnyzi Puma God


Registrace: 25.10. 2009 Příspěvky: 1115 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so listopad 23, 2013 2:22 pm Předmět: |
|
|
však o šetření nepadlo ani slovo, jde mi hlavně o ten rozměr, právě u SKF jsem našel různá čísla + nejsem si jistý jestli i u větších bubnů jsou ložiska stejná
_________________ Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru |
|
Návrat nahoru |
|
|