Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Rudasrds Puma Novice
Registrace: 25.12. 2012 Příspěvky: 2
|
Zaslal: út prosinec 25, 2012 7:42 pm Předmět: cukání při přidání plynu + nulování denního počítadla Km |
|
|
Zdarec klucí, začnu hned tím, že jsem hledal, než sem založil tohle téma, ale nějak jsem nenašel, co by to mohlo opravdu být a jak to bylo odstraněno, tak tedy -
Při sešlápnutí plynu, respektive lehkém přidání při rozjezdu, nebo v malé rychlosti, tak auto několikrát škubne. Potom jede už normálně a nic necuká. Je vcelku jedno, jestli je ohřáté, děje se to jak za tepla, tak za studena.
budu beztak měnit svíce, kabely, atd... jen jestli to není nějaký typický problém, abych to odstranil, když se v tom už budu vrtat.
A aby toho nebylo málo, neustále ( v nepravidelných intervalech) se mi nuluje denní počítadlo Km... celkové normálně počítá.
Předem moc díky všem za rady a postřehy |
|
Návrat nahoru |
|
Angeles-dancer Puma Owner
Registrace: 12.3. 2011 Příspěvky: 64 Bydliště: Dvůr Králové n. L.
|
Zaslal: st prosinec 26, 2012 3:11 am Předmět: |
|
|
to cukani se nedeje jen tak.. je to seslapnuti plynu pri malych otackach a vyssim rychlostnim stupni.. staci radit normalne necpat na ctyrku pedal na podlahu dys jedes 30km/h a cukani nebude..dalsi co je mozny tak zkusit rozvody... |
|
Návrat nahoru |
|
johnyzi Puma God
Registrace: 25.10. 2009 Příspěvky: 1115 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st prosinec 26, 2012 12:55 pm Předmět: |
|
|
začni svíčkama kabelama, může to bejt skoro cokoliv, třeba i blbě udělaný rozvody myslim, že diagnostika by pomohla:) +zkus vyčistit váhu vzduchu, otáčky ti drží v pohodě? _________________ Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru |
|
Návrat nahoru |
|
Rudasrds Puma Novice
Registrace: 25.12. 2012 Příspěvky: 2
|
Zaslal: st prosinec 26, 2012 1:23 pm Předmět: |
|
|
Díky rady... otáčky drží v normálu, nekolísají. Pročítal jsem další fóra a dost se mluví o rozvodech. Jak říkám, zkusím nejdřív vyměnit ty levnější věci a pak vlítnu na rozvody.
co to nulování denního nájezdu, nestává se Vám to někomu?? _________________ Ford Puma 1.7 16V VCT
r.v. 2000 |
|
Návrat nahoru |
|
johnyzi Puma God
Registrace: 25.10. 2009 Příspěvky: 1115 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st prosinec 26, 2012 1:29 pm Předmět: |
|
|
a vynuluješ to sám stisknutím tlačítka? může to bejt nějakej zkrat u toho čudlu ale spíš to zavání tím, že už se asi někdo v autě hrabal víc než je vhodné.. tady bych asi zkouknul přístrojovku (přístroje) jestli to tam neni nějak zbastlený, návod na rozbrání tu najdeš _________________ Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru |
|
Návrat nahoru |
|
WaynE Puma Driver
Registrace: 22.2. 2011 Příspěvky: 466
|
Zaslal: čt leden 03, 2013 12:52 pm Předmět: |
|
|
Me to tiez cuka. Ked jemnucko zosliapnem plyn v nizkych otackach. Ale robi to uz 3 roky co to mam takze to neriesim .... beztak jazdim okolo 4 tis. ot.
PS: menil som uz aj rozvody a nic takze rozvody by si menil zbytocne.
Edit: Este ma napadlo ze by to mohly byt vstreky ... do niektoreho valca vstrekne spatne palivo a je to .. hop hop |
|
Návrat nahoru |
|
|